Reviews Holiday home de Hut****

23 December 2014

de Hut****
Reviews Holiday home de Hut****
8899 KB, Vlieland

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home de Hut****? Then take a look at the reviews of Holiday home de Hut**** in Vlieland, written by other travellers.
Holiday home de Hut scores a 9.0 out of 10, based on 44 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home de Hut****? Take a look at the reviews of Holiday home de Hut**** in Vlieland, placed by visitors. Next to that you can find 37 holiday photos regarding Holiday home de Hut**** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding Holiday homede Hut****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for de Hut**** Vlieland. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

2014
"Een heerlijke plek"translate
Joan v d Graaf

15/09/2014 De Hut op Vlieland
Wij hebben de Hut 2x bezocht.
In z'n oude staat, maar ook in de nieuwe, beide waren verrassend.
Geweldige locatie en mooie accommodatie.
Alles perfect geregeld.
Alles aanwezig koffie zout peper enz. en is het op gewoon nieuw neerzetten, werkt perfect en gebeurt ook.
Zeer zeker aan te bevelen.
Vlak bij strand en alles aan te lopen.
Is echt geweldig.

Friends, March 2014
"Een verrassend huis"translate
marian
Space

22/04/2014 Als trouwe bezoeker van Vlieland kende ik de Hut natuurlijk.
Een gewoon huisje wat wel heel mooi op een hoog duin lag.
Toen vorig najaar mijn vriendinnen en ik weer zin kregen om
in het voorjaar een midweekje vlieland te bespreken zijn we
op zoek gegaan naar een huisje. En toen we de Hut zagen
was de keus gauw gemaakt.
En het was echt heel verrassend. Het oude gedeelte boven
zag er prachtig uit en de nieuwe aanbouw in een woord
geweldig. Pracht terras, sfeervolle kamer, fijne badkamer
en mooie slaapkamers.
Compliment voor de eigenaren die met een mooie aanbouw
een fijn ruimte erbij hebben gekregen en het bestaande gedeelte
hebben gelaten zoals het was en met een nieuw interieur en open
keuken en natuurlijk het geweldige uitzicht rondom er een prachtig
geheel van hebben gemaakt.
Zo kan het dus ook .
Marian

With partner, March 2014
"Geweldig!!"translate
Renald van der Werf
Space

22/03/2014 Wij kunnen er heel kort over zijn: Alles is geweldig aan de Hut. Zelfs het openhaardhout was aanwezig, al hebben wij dat niet gebruikt. Goed idee om een kleine mondvoorraad in stand te houden. Hoef je niet direct boodschappen te doen. Wij zullen er zeker weer eens terugkomen.
Teuntje de hond vond vooral dat het strand zo dichtbij was.
Anneke en Renald (en Teuntje de Friese Stabij van 1,5 jaar)

With partner, Febuary 2014
"Binnenkort weer!"translate
Peter
Space

16/02/2014 Tja. Waarom is het geen 10 vroeg ik me af toen ik de andere beoordelingen las. Het duin over en je zit op het strand. De andere kant op je zit in het bos. Ligging fantastisch tegen het duin aan. Volledige privacy. Heerlijk veel ruimte in het huis. Prima uitrusting. Een gevulde koelkast, koffie en andere etenswaren van de vorige huurders, en zo hebben wij op onze beurt ook de voorraad weer aangevuld. Zelf voor open haardhout en aanmaakhoutjes zorgen was het lastigste gedurende ons verblijf. Misschien dat Raph daar nog iets aan kan veranderen. Voor de rest: magnifiek.

journalist Raph Schouten, 22/02/2014
Owner says::  Beste Peter, toeval of niet: We hebben sinds twee weken een Vlielander die perfect haardhout levert. Een netje, inclusief aanmaakhout voor 7,50 euro. Genoeg voor twee stookavonden. En gratis levering bij De Hut.

Family with young children, December 2013
"Een ongelooflijk mooie plek"translate
Edwin & Marlon van ...
Space

08/01/2014 Aflopen Oud en Nieuw week verbleven wij in "De Hut"op Vlieland. We kunnen het heel kort houden. "Geweldig". De beste ligging van alle huisjes, geweldig ingericht en een 100% aanrader voor iedereen. Op 50 meter van het strand, op 5 min lopen van strandtent Badhuis en op 10 min fietsen van het dorp. Vanuit het hele huisje heb je continu rondom uitzicht op de geweldige natuur van Vlieland. Op de foto;s van hun eigen site krijg je al een goed gevoel, maar je beleefd het pas echt wanneer je er bent. Kortom een huisje met een hele grote Wauw factor. Wij hebben inmiddels voor 2014 weer gereserveerd.

Family with older children, April 2013
"Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy"translate
Harry Drenth
Space

04/05/2013 Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

With partner, March 2013
"Meer dan gerieflijk, ook in de winter!"translate
Saskia en Marijke
Space

24/03/2013 Wij kwamen Vlieland letterlijk opgewaaid, er stond een spectaculaire sneeuwstorm. Heerlijk om dan een huis binnen te komen waar de vloerverwarming al aan staat - dat is wat je noemt een warm welkom. Ook in andere opzichten is De Hut een meer dan gerieflijk onderkomen: moderne badkamer, ruime slaapkamer met panoramisch uitzicht, kwaliteitsmatrassen op de bedden, prettige loungeruimte met televisie & dvd, goed uitgeruste keuken en last but not least: wifi!
In de keuken is een basisvoorraad van kruidenierswaren standaard aanwezig: olie, azijn, thee, koffie, suiker, pasta, eieren, jam, crackers, kruiden, specerijen enzovoort. Er geldt een sympathieke erecode in het huis om alles wat je opmaakt ook weer aan te vullen.
Wij vonden de Hut zijn prijs meer dan waard – al moeten we daarbij aantekenen dat we ons de huurprijs van het zomerseizoen niet zouden kunnen permitteren… Des te fijner dat het in De Hut ook bij herfst- en winterweer verrukkelijk toeven is.

Family with older children, Febuary 2013
"Licht en uitzicht rondom!"translate
Anneke Hazewinkel
Space

08/03/2013 De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

With partner, January 2013
"Heerlijke plek midden in de natuur"translate
Jan Peeters
Space

28/01/2013 Wij waren er in de winter. Zon, sneeuw, zee, strand en vooral frisse lucht. En een prachtig huis met veel leuke plekjes, mooi uitzicht, goede muziek. Een smaakvolle inrichting en van alles aanwezig om een prettige tijd door te brengen. Samen met dit bijzondere eiland een plaats om zeker nog eens terug te komen

With partner, November 2012
"Fijn weerzien!"translate
carolien
Space

17/12/2012 We waren er in 2008 voor het eerst. De hernieuwde kennismaking was positief! Met de verbouwingen is een hoop comfort toegevoegd, terwijl de bijzondere sfeer van met name de bovenverdieping nog dezelfde is. Doordat het veel regende hebben we veel binnen gezeten, maar dat was prima. We konden meegebrachte DVD's kijken, een boek lezen uit de aanwezige voorraad, muziek luisteren en op de iPad wat internetten. Het was heerlijk!

1 2 3 4 5 next

What annoys you the most on the ski slopes?