Reviews Holiday home de Hut****

18 April 2014

de Hut****
Reviews Holiday home de Hut****
8899 KB, Vlieland

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home de Hut****? Then take a look at the reviews of Holiday home de Hut**** in Vlieland, written by other travellers.
Holiday home de Hut scores a 9.0 out of 10, based on 42 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home de Hut****? Take a look at the reviews of Holiday home de Hut**** in Vlieland, placed by visitors. Next to that you can find 36 holiday photos regarding Holiday home de Hut**** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding Holiday homede Hut****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for de Hut**** Vlieland. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

With partner, March 2014
"Geweldig!!"translate
Renald van der Werf
Space

22/03/2014 Wij kunnen er heel kort over zijn: Alles is geweldig aan de Hut. Zelfs het openhaardhout was aanwezig, al hebben wij dat niet gebruikt. Goed idee om een kleine mondvoorraad in stand te houden. Hoef je niet direct boodschappen te doen. Wij zullen er zeker weer eens terugkomen.
Teuntje de hond vond vooral dat het strand zo dichtbij was.
Anneke en Renald (en Teuntje de Friese Stabij van 1,5 jaar)

With partner, Febuary 2014
"Binnenkort weer!"translate
Peter
Space

16/02/2014 Tja. Waarom is het geen 10 vroeg ik me af toen ik de andere beoordelingen las. Het duin over en je zit op het strand. De andere kant op je zit in het bos. Ligging fantastisch tegen het duin aan. Volledige privacy. Heerlijk veel ruimte in het huis. Prima uitrusting. Een gevulde koelkast, koffie en andere etenswaren van de vorige huurders, en zo hebben wij op onze beurt ook de voorraad weer aangevuld. Zelf voor open haardhout en aanmaakhoutjes zorgen was het lastigste gedurende ons verblijf. Misschien dat Raph daar nog iets aan kan veranderen. Voor de rest: magnifiek.

journalist Raph Schouten, 22/02/2014
Owner says::  Beste Peter, toeval of niet: We hebben sinds twee weken een Vlielander die perfect haardhout levert. Een netje, inclusief aanmaakhout voor 7,50 euro. Genoeg voor twee stookavonden. En gratis levering bij De Hut.

Family with young children, December 2013
"Een ongelooflijk mooie plek"translate
Edwin & Marlon van ...
Space

08/01/2014 Aflopen Oud en Nieuw week verbleven wij in "De Hut"op Vlieland. We kunnen het heel kort houden. "Geweldig". De beste ligging van alle huisjes, geweldig ingericht en een 100% aanrader voor iedereen. Op 50 meter van het strand, op 5 min lopen van strandtent Badhuis en op 10 min fietsen van het dorp. Vanuit het hele huisje heb je continu rondom uitzicht op de geweldige natuur van Vlieland. Op de foto;s van hun eigen site krijg je al een goed gevoel, maar je beleefd het pas echt wanneer je er bent. Kortom een huisje met een hele grote Wauw factor. Wij hebben inmiddels voor 2014 weer gereserveerd.

Family with older children, April 2013
"Prachtige lokatie, bijzonder huis met veel privacy"translate
Harry Drenth
Space

04/05/2013 Dit vakantiehuis is bijzonder in alle opzichten. Qua inrichting en sfeer is het een van de betere vakantiewoningen op vlieland. Na de renovatie is er een goede mix van de "oude" hut en het nieuwe aangebouwde deel.

Kortom een aanrader

With partner, March 2013
"Meer dan gerieflijk, ook in de winter!"translate
Saskia en Marijke
Space

24/03/2013 Wij kwamen Vlieland letterlijk opgewaaid, er stond een spectaculaire sneeuwstorm. Heerlijk om dan een huis binnen te komen waar de vloerverwarming al aan staat - dat is wat je noemt een warm welkom. Ook in andere opzichten is De Hut een meer dan gerieflijk onderkomen: moderne badkamer, ruime slaapkamer met panoramisch uitzicht, kwaliteitsmatrassen op de bedden, prettige loungeruimte met televisie & dvd, goed uitgeruste keuken en last but not least: wifi!
In de keuken is een basisvoorraad van kruidenierswaren standaard aanwezig: olie, azijn, thee, koffie, suiker, pasta, eieren, jam, crackers, kruiden, specerijen enzovoort. Er geldt een sympathieke erecode in het huis om alles wat je opmaakt ook weer aan te vullen.
Wij vonden de Hut zijn prijs meer dan waard – al moeten we daarbij aantekenen dat we ons de huurprijs van het zomerseizoen niet zouden kunnen permitteren… Des te fijner dat het in De Hut ook bij herfst- en winterweer verrukkelijk toeven is.

Family with older children, Febuary 2013
"Licht en uitzicht rondom!"translate
Anneke Hazewinkel
Space

08/03/2013 De Hut is een fantastisch huisje, met een eigen paadje naar het strand, op een hoog duin, met uitzicht naar alle kanten. De Hut heeft de sfeer van een vakantiehuisje uit de jaren '60, met een lavet, een hangslot, een leeshoekje, maar is zo mooi gerenoveerd dat het daarnaast ook heel modern is, met een luxe doucheruimte, en een louncheruimte. Als je binnenkomt, kom je in ee ruime hal, met een zitje bij een open haard. Op deze verdieping zijn ook de twee slaapkamers (één heel mooie, met een tweepersoonsbed, en één met leuke luikjes met twee losse bedden), de nieuwe doucheruimte met wc, de louncheruimte (zonder inkijk, alleen een fazant die langsloopt) en het beschutte terras. Boven, met licht en uitzicht naar alle kanten, zijn de keuken, de eettafel, het leeshoekje en een tweede wc (met het lavet :-) ). Er zijn veel hoekjes en plekjes om te zitten. De Hut kijkt uit over het Vliepark en de Ankerplaats. Het is fijn dat huisdieren welkom zijn.

With partner, January 2013
"Heerlijke plek midden in de natuur"translate
Jan Peeters
Space

28/01/2013 Wij waren er in de winter. Zon, sneeuw, zee, strand en vooral frisse lucht. En een prachtig huis met veel leuke plekjes, mooi uitzicht, goede muziek. Een smaakvolle inrichting en van alles aanwezig om een prettige tijd door te brengen. Samen met dit bijzondere eiland een plaats om zeker nog eens terug te komen

With partner, November 2012
"Fijn weerzien!"translate
carolien
Space

17/12/2012 We waren er in 2008 voor het eerst. De hernieuwde kennismaking was positief! Met de verbouwingen is een hoop comfort toegevoegd, terwijl de bijzondere sfeer van met name de bovenverdieping nog dezelfde is. Doordat het veel regende hebben we veel binnen gezeten, maar dat was prima. We konden meegebrachte DVD's kijken, een boek lezen uit de aanwezige voorraad, muziek luisteren en op de iPad wat internetten. Het was heerlijk!

With partner, October 2012
"De Hut als heerlijke uitvalsbasis voor fijn Vlie !"translate
Bauke, Nienke &...
Space

15/10/2012 Oktober; prachtig weer, heerlijke wandelingen langs rood-gekleurde Kroonspolders, het wad, verlaten stranden, heide en duinen. Genieten van zeehondjes, een intens gelukkige hondje, cranberries plukken, wat drinken in het Badhuys en zonsondergangen uit het boekje. En huisje de Hut, op kruipafstand van het strand, als fijne, luxe en originele uitvalsbasis voor dat alles. Met een brok in de keel weer naar de wal. We gaan zeker nog een keer !

With partner, September 2012
"We zijn nog steeds verliefd op de Hut"translate
walter en isolde
Space

10/10/2012 Ja, de liefde is alleen nog maar groter geworden voor De Hut. De nieuwe look heeft onze harten verwarmd, terwijl we eerst wat sceptisch waren of de Hut deze veranderingen aankon. De aanbouw straalt luxe naast eenvoud uit en nu waan je je ook beneden midden in de natuur,(fazanten,konijnen en de vele vogels zien smullen van de rozenbottels)net zoals je boven je midden in de natuur waant. De grote slaapkamer met zijn panorama-ramen laten je weer wegdromen, terwijl je net bent ontwaakt. De doucheruimte is erg ruim en mooi geworden. De loungeruimte is een plaatje en het daaraan grenzende terras eveneens, vooral met zijn robuuste eettafel.Boven is het nu ruimtelijk geworden en het ziet er verzorgd uit. In het leeshoekje kun je lekker wegdoezelen,nadat je hebt gelezen. Er zijn verrassende elementen aanwezig , wat speels aandoet. Al met al hebben we een fantastische week gehad en we verlangen alweer naar een volgende x met dan hopelijk wat meer zon. "Hut je bent een plaatje".

1 2 3 4 5 next

What do you think of in-flight food?