Reviews Campsite Julianahoeve****

Julianahoeve****
Reviews Campsite Julianahoeve****
Hoogenboomlaan 42, 4325 DM, Renesse
Official website

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Julianahoeve****? Then take a look at the reviews of Campsite Julianahoeve**** in Renesse, written by other travellers.
Campsite Julianahoeve scores a 8.6 out of 10, based on 106 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Julianahoeve****? Take a look at the reviews of Campsite Julianahoeve**** in Renesse, placed by visitors. Next to that you can find 123 holiday photos regarding Campsite Julianahoeve**** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding CampsiteJulianahoeve****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Julianahoeve**** Renesse. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, March 2014
"Waanzinnig goed"translate
gerwingerritsen
Swimming pool

01/04/2014 Vijf dagen in eind maart met de caravan geweest met twee kindjes van 3 en 1, heerlijk. Bij aankomst viel gelijk het nieuwe centrale gedeelte op. Netjes, mooi en erg goed onderhouden, net als de beplanting. Vriendelijk geholpen, vlakbij centrum-Renesse en 5 minuten lopen van het strand. Toen wij er waren was het voor een derde bezet vanwege het mooie weer maar kan me voorstellen dat het in de zomer vol is. Sanitair was altijd schoon.

Family with young children, August 2013
"Familienfreundlich & mit großem Angebot!"translate
D.
3.0
5.0

01/09/2013 Toller Campingurlaub mit der ganzen Familie (2 Erwachsene, 4 Kinder)!
Super Angbot an Spielplätzen - drinnen und draußen. Das Schwimmbad ist zwar in vieler Hinsicht viel zu klein, ansonsten aber phantastisch. Direkter Fußweg zum Strand - toll.
Etwas heikel: Bis 23 Uhr ist es sehr laut! Für Kinder, die gewohnt sind, vorher zu schlafen zu gehen, macht das Probleme. Danach kehrt zum Glück Ruhe ein.
Großer Kritikpunkt: Es gibt mehrer Sanitärgebäude; diese sind sehr unterschiedlich ausgestattet und nur teilweise kinderfreundlich. (Wir haben erst am Abreisetag das kindgerechte Sanitärgebäude direkt am Eingang entdeckt. Leider(!), denn das uns nahegelegene war sehr grenzwertig was Sauberkeit betraf und leider auch nicht kindgerecht.
Das Personal war super freundlich und sprach auch gut deutsch! Leider war der Service im Hintergrund nicht ganz so gut - offensichtlich defekte Glühbirnen wurden bis zum Ende nicht ausgetauscht. Wartung von Seifenspendern und ähnlichem wohl nur sehr unregelmäßig.

Family with older children, August 2013
"Viel tegen"translate
Gezin
Sanitary

17/08/2013 Na alle lovende woorden waren onze verwachtingen hoog. We hadden een comfort luxe plaats met eigen sanitair ( reiger). Het sanitair is mooi en schoon. De mengkraan is gevaarlijk; als je er tegenaan stoot gaat hij warmer De plekken zijn erg klein. Wij hebben een vouwwagen en een bijzettentje. Dit paste alleen omdat de buren de scheerlijnen korter wilde zetten. Eigenlijk moest hier ook de auto nog bij. Tenzij we deze op 30 cm van de voortent ( op je zitplek )wilde plaatsen ging dit niet. Dan ook maar niet gedaan. Zwembad is te klein voor de camping en gaat een half uur voor sluitingstijd om 20:00 dicht. Toezicht niet altijd even goed. Tieners van 15-18 jaar duwen kinderen van 10 van de matten zelfs met een bloedlip tot gevolg, ze springen bovenop andere kinderen. Badmeester doet niets als de kinderen dit melden. Animatieteam is niet echt in de kinderen geinteresseerd. Krijg het beeld dat het goedkoop moet. Personeel van restaurant bij zwembad weet niet hoe laat je nog naar binnen mag.

Family with older children, July 2013
"Echt een geweldige camping!!!"translate
s.nouwen93
Sanitary

26/07/2013 Al veel campings in Nederland gehad, maar Julianahoeve springt er echt uit. Het is een geweldige camping, mooie ligging direct aan zee en toch dichtbij centrum van Renesse, mooi zwembad, heel netjes sanitair, erg vriendelijk personeel, grote supermarkt op de camping, heel ruime kampeerplaatsen, te veel om op te noemen en allemaal even mooi en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Family with older children, July 2013
"Fantastische camping"translate
Gerard Paans
Sanitary

11/08/2013 Julianahoeve is een prachtige camping met unieke ligging.
Medewerkers van Julianahoeve zijn top!

2013
"Horeca helemaal TOP"translate
marlies
Sanitary

13/05/2013 ik kom al jaren met mijn gezin en familie op de Julianahoeve. Ik heb 2 kleinkinderen met een glutenallergie. Het is dan heel moeilijk op spontaan ergens te gaan uit eten of even een frietje te gaan halen. Op de Julianahoeve kan dat gewoon, elemaal geen probleem. Er werd bij het voorgerecht zelfs glutenvrij brood geserveerd. waar vind je dat. En toen we voordat we naar uis gingen nog even een frietje gingen eten kon ik gewoon mijn eigen glutenvrije fricandellen door hen laten bakken. Dit is gewoon helemaal TOP, een aanrader voor een zorgelose vakantie ook met gluten. De horeca krijgt van mij dan ook een dikke vette 10

Family with young children, January 2013
"Alleen de WIFI is slecht !"translate
Jac-Rice
Sanitary

28/07/2013 Goede camping, we komen er al jaren. Met deze beoordeling zou ik de marketing afdeling van de camping willen prikkelen ook geld uit te geven aan een degelijke WIFI dienst voor de gasten over de hele camping. Als je Sieneke en Dries Roelvink kunt laten komen, kan dat er toch ook wel van af.

With partner, October 2012
"Geweldegeplek"translate
M . de Castro Boza
Sanitary

27/10/2012 deze camping is heel goed wij febben het reuze naar onze zin gehad al was maar een paar dagen wij komen volgend jaar zeker terug

Family with older children, August 2012
"Génial, et tout près de la belgique"translate
katty66

26/08/2012 paradis pour les enfants de tout âge
piscine couverte, plaines de jeux pour les petits et les plus grands
sanitaires très propres;
tout est nickel

Family with older children, August 2012
"Immer wieder gerne"translate
Klaus
Sanitary

16/07/2013 Wer also über den Weg zum Strand meckert dem sei gesagt, Julianahoeve hat einen eigenen Strandzugang, dieser ist einer der kürzesten überhaupt. Man muss überall dort weit laufen, weil man über die Dünen muss, ohne die wäre dort Wohnen oder Campen nicht möglich! Der Supermarkt hat fast die gleichen Preise +/- ein paar Cent wie die Geschäft in Renesse!Kinderfreundlichkeit (ganz besonders für Holländer) wird gross geschrieben! Die Sanitären Anlagen haben wir immer Sauber vorgefunden,
es kommt ab und an vor, das die Waschräume von Urlaubern zweckentfremdet werden, da kann man nicht erwarten das dort sofort jemand Schrubber bei Fuß steht und alles wieder in Ordnung bringt! Sehr schön sind in der Hauptsaison auch die abendlichen Veranstaltungen (sogar ein deutscher Abend ist dabei). Eigentlich kann man die Animation und das Showprogramm durchaus mit dem von Klubhotelanlagen vergleichen. So nächste Woche gehts wieder hin :-)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?