Reviews Chalet Aurdal Fjellpark Valdres*****

26 October 2014

Aurdal Fjellpark Valdres*****
Reviews Chalet Aurdal Fjellpark Valdres*****
Aurdal Area, N2910, Aurdal

If you want to avoid disappointment during your holiday in Chalet Aurdal Fjellpark Valdres*****? Then take a look at the reviews of Chalet Aurdal Fjellpark Valdres***** in Aurdal, written by other travellers.
Chalet Aurdal Fjellpark Valdres scores a 9.0 out of 10, based on 30 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Chalet Aurdal Fjellpark Valdres*****? Take a look at the reviews of Chalet Aurdal Fjellpark Valdres***** in Aurdal, placed by visitors. Next to that you can find 75 holiday photos regarding Chalet Aurdal Fjellpark Valdres***** on the Zoover website. You can view 1 video regarding ChaletAurdal Fjellpark Valdres*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Aurdal Fjellpark Valdres***** Aurdal. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 30 reviews of Aurdal Fjellpark Valdres*****

8.2
8.6
With partner, July 2014
"Goed wandelgebied voor de deur"translate
L.combee
Space

12/08/2014 Heel gezellig ingericht en bij aankomst een welkom bloemetje op tafel en diverse brandende lampen. Je kunt wandelen vanuit de voordeur en in de omgeving prachtige autoritten maken.Door een ongeval ben ik nu tijdelijk zeer beperkt in normale huishoudelijke zaken en de hulp die wij van Erika kregen was geweldig. Niets was haar te veel.

With partner, July 2014
"Goede sfeer, warm en uitnodigend"translate
Eddy en Marjon de G...
Space

14/07/2014 We werden heel hartelijk ontvangen. En Erika was heel behulpzaam en attent toen we pech met onze auto kregen. Veel goede tips voor trips. En zo leuk, zo warm en persoonlijk. Mooi en schoon huisje, van alle gemakken voorzien. Erika is tevreden als haar gasten tevreden zijn. We zijn er 10 dagen geweest en willen zeker nog eens gaan. In de buurt mooie wandelingen te maken. Dichtbij Fagernes. Ook niet al te ver van de Jotunheimen. Wij waren er in de zomer, maar in de winter is het er ook schitterend. Ski piste vanaf het park. Kleinschalig, wat wij erg fijn vinden.

Family with older children, August 2013
"Geweldige ontvangst"translate
Rob van Raak
Space

18/08/2013 Prachtig gelegen accommodatie in een mooie omgeving met fraai uitzicht. Maar het fijnste is de warme ontvangst van de mensen die dit park runnen. Het was iedere dag weer een feest om terug op het park te komen en te genieten van de hulpvaardigheid van Erica, grote klasse. De appartementen zijn schoon en zelfs het welkomstboeketje bloemen ontbreekt niet. Je voelt je meteen thuis.

Family with young children, July 2013
"Prachtig in de natuur"translate
Cristian Smits
Space

11/08/2013 Geweldige tijd gehad; sfeervolle blokhut prachtig gelegen in de natuur. Gezellige receptie met terras en speelveldje voor de kinderen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouwen. Dan ook nog een week lang zon en ruim 25 graden; heerlijk genoten. Al veel adressen in Noorwegen gehad; dit was de beste!

With partner, July 2012
"Geweldige paats"translate
lenie en cor van se...

17/08/2012 het is thuiskomen in een prachtig gebied mooi huisje en lieve mensen
de omgeving is prachtig mooi boven op de fjell
Het personeel zijn schatten staan altijd voor je klaar zelfs met koffie en koek
De prijs /kwaliteit is zeer goed.
Er is geen restaurant.

With partner, July 2011
"Zeer gastvrije en mooie locatie"translate
Bart en Nadine
Space

14/07/2011 We hebben 4 nachten een mooi appartement gehad met prachtig uitzicht over het dal. Vooral de vriendelijkheid van de eigenaresse Marit was echt geweldig. Altijd had ze wel tijd om een praatje te maken en ze was ook erg behulpzaam en informatief. Het appartement zelf was ook heel erg netjes en van alle gemakken voorzien inclusief sauna. Als we ooit terug gaan naar Noorwegen, dan komen we ook zeker weer hier terug!!! We voelden ons hier echt thuis!

Omgeving:
We hebben in Jotunheimen de beroemde Bessegger gedaan. Deze viel erg tegen aangezien je sommige stukken echt op een heel smal stuk rotsen moet beklimmen. Is dus geen gewone wandeling, maar vereist ook veel klimwerk. Als je hoogtevrees hebt is dat echt een afrader. Is dit niet zo en ben je lekker sportief, dan is het helemaal geweldig!
In de buurt zijn ook vele mooie wandelingen te maken en je kunt er lekker vissen.
In Fagernes (15minuten) kun je eventueel goed winkelen en zit grotere supermarkt.

Family with older children, July 2011
"Zeer rustig en mooi gelegen park"translate
Hester
Space

08/08/2011 Wij zijn hier in juli 2011 4 nachten geweest. Het is een erg rustig park met zo'n 25 huisjes. We vonden het een prachtige plek. Het park ligt bijna bovenop een berg van ongeveer 1300 meter hoogte. Bovenop de berg komt een skilift uit en staat een accommodatie waar in de winter iets gedronken en geslapen kan worden. De naam van de accommodatie is Utsiktpunkten (als ik het me goed herinner) en in de zomer is het er hemels. Wat een prachtig uitzicht (bij goed weer). Je kijkt helemaal weg naar het Hemsedal en Jotunheimen. In de omgeving zijn erg mooie wandelingen naar de omliggende bergtoppen te maken, onze kinderen van 10 en 12 vonden dat gelukkig ook erg leuk om te doen. Gelukkig hadden we wel bergschoenen voor ze aangeschaft, je loopt veel over rotsen en het hoogteverschil is soms best aardig. We zijn ook 1 dag Jotunheimen ingereden. We hebben daar niet gewandeld, maar de uitzichtpunten langs de weg waren echt schitterend. We hadden wel mazzel met het weer.

With partner, 2011
"Fantast Che plek"translate
Henk en Carla de vr...
Space

07/07/2011 Wij zaten in een appartement op de 1e etage. We hadden hierdoor een fantastich uitzicht. De meiden van de receptie waren zeer vriendelijk en verschafte ons alle informatie over de omgeving. Zeer mooie wandelingen te maken in de directe omgeving van het park.

With partner, July 2011
"Zeer gastvrij"translate
Maja
Space

25/07/2011 We kwamen wat later aan. Daarom hing er een briefje bij de receptie: Welkom, de sleutel zit in de deur van uw huisje. Ja, dat kan daar! In het appartement waren de lampjes aangedaan in de vertrekken die wij nodig hadden. We hadden namelijk veel te veel kamers (luxe probleem) Op de salontafel stond een vaas met boterbloemen en margrieten. Dat was nog eens een welkom! We waren er vier nachten. Niets dan lof. Marit de eigenaresse is een schat, geduldig legde ze ons de mooiste wandelplekken uit. Ook informeerde ze naar waar we al geweest waren in Noorwegen. Deze vrouw houdt van haar vak en van haar land. Ze behandelt haar gasten zoals je als gast behandelt wilt worden. Huisje top. locatie top. Mooi wandelgebied. Vast ook mooi in de winter.

With partner, June 2011
"Schattige blokhut en mooie omgeving"translate
Rianne
Space

08/08/2011 Vrijstaande 3 kamerwoning. Juni 2011.
Het huisje is een schattige blokhut van robuust hout en is gelegen bovenop een berg (20 NOK tol om naar boven te gaan). In de winter is dit een skigebied en de stoeltjeslift ligt direct naast het bungalowpark. Het huisje is erg netjes met 2 slaapkamers, een woonkamer met keuken (o.a. vaatwasser en oven) en een badkamer. In de badkamer zit ook een sauna die we eigenlijk een beetje tegen vonden vallen (klein). Wat wel erg leuk is dat er buiten een veranda aanwezig is met zitgelegenheid waardoor je lekker beschut kan zitten. Helaas hadden we bij onze bungalow niet zo'n mooi uitzicht als anderen hier beschrijven ;). Wel heel vriendelijk personeel en de verse bloemen op tafel bij aankomst waren een leuke verrassing.
Tips in de omgeving zijn Langedrag Natuurpark (inheemse dieren zoals wolven, elanden en rendieren en grote kinderboerderij), Valdres Folkemuseum (grote verzameling historische gebouwtjes), de vikinggraven en runesteen (Einangstone) in Einang

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?