Reviews Hotel Clarion Collection Savoy***

26 November 2014

Clarion Collection Savoy***
Reviews Hotel Clarion Collection Savoy***
UNIVERSITETGT 11, 164, Oslo

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Clarion Collection Savoy***? Then take a look at the reviews of Hotel Clarion Collection Savoy*** in Oslo, written by other travellers.
Hotel Clarion Collection Savoy scores a 8.6 out of 10, based on 7 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Clarion Collection Savoy***? Take a look at the reviews of Hotel Clarion Collection Savoy*** in Oslo, placed by visitors. Next to that you can find 1 holiday photo regarding Hotel Clarion Collection Savoy*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Clarion Collection Savoy*** Oslo. You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Clarion Collection Savoy***

8.8
7.8
With partner, July 2012
"Prima hotel!"translate
Marianne
Rooms

13/07/2012 Het zijn schone en nette kamers. We hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel, wat heerlijk rustig was, maar met uitzicht op de binnenplaats.Het hotel ligt prima t.o.v. het centrum en allerlei bezienswaardigheden van Oslo.Alles op loopafstand.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid.Vanaf 18.00 uur kon je boven in de loft van het hotel gebruik maken van een buffet met soep,allerlei groenten en brood en beleg en pudding als toetje.Geen hoogstandje, maar heerlijk om te eten na een vermoeiende dag in Oslo.
Dus een heerlijk hotel voor een paar nachten in Oslo!!

With partner, June 2012
"Keurig hotel op perfecte locatie"translate
Anita
Rooms

08/07/2012 Wij zijn hier een midweek geweest tijdens ons bezoek aan Oslo. Hotel is niet bijzonder luxe maar erg netjes en schoon; geen last gehad van voorbij rijdende tram wij hadden een kamer aan de achterzijde. Op loop afstand van Karl Johans Gate. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's-avonds de mogelijkheid om een lichte maaltijd te nemen. De hele dag is er gratis koffie en thee. Al met al een prima hotel om enkele dagen te verblijven

With partner, May 2011
"Tolle zentrale Lage"translate
Lothar
Rooms

24/05/2011 Tolle zentrale Lage. Nähe von Schloss, Rathaus, Hafen - eigentlich allen Sehenswürdigkeiten! Reichaltiges Frühstücksbuffet, origineller Raum fürs Abendessen (Dachgeschoss) mit Blick aufs Rathaus. Sauber. Nettes Personal.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Business trip, May 2011
"Uitstekend middenklasse hotel"translate
Jan
Rooms

25/05/2011 Het hotel heeft niet hele ruime kamers (zeker de eenpersoonskamers zijn niet heel groot), maar compenseert dit met een gezellige gemeenschappelijke ruimte op de 6e etage, waar 's avonds ook een licht buffet (inclusief!) beschikbaar is. Niet onaardig voor een dure stad als Oslo. Het hotel vond ik beter dan ik op basis van eerdere recensies had ingeschat. Het ontbijt is prima.
Ik kan me voorstellen dat de tram die langs het hotel loopt voor wat overlast kan zorgen, vraag anders naar een kamer aan de binnen- of voorzijde van het hotel. De locatie is goed, op korte loopafstand van metrohalte en treinstation Nationaltheatret (rechtstreekse verbinding met vliegveld Gardermoen). Naast het hotel ligt een tramhalte (Tullinlokka).

With partner
Rene & Yolanda
Rooms

14/07/2008 Een prima hotel, gunstig gelegen tov centrum en bezienswaardigheden. Ruime kamers, netjes, ruime badkamer, en apart zitgedeelte! Bij de kamerprijs zit incl. een lichte maaltijd 's avonds, dat is handig. Ontbijt is ook prima verzorgd. Zeker een aanrader!

With partner, July 2006
Richard
Rooms

17/07/2006 Prima stadshotel in hartje centrum. 5 minuten lopen van het stadhuis, Aker Brygge en de haven.
Eenvoudig per openbaar vervoer te bereiken. Prima ontbijt (o.a. zalm, kaviaar).

Travelling alone, January 1985
"Noorse gastvrijheid"translate
gerard en bert
Rooms

16/11/2009 leuk hotel met prettig personeel. kijken eerst wat voor vlees ze in de kuip hebben en gaan dan los. nette kamers en goed eten

Do you spend the Christmas holidays with family?