Arrival date
Departure date
From kr 0
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Flåm
Reviews Campsite Flåm
5743 Aurland, 5743, Flåm

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Flåm? Then take a look at the reviews of Campsite Flåm in Flåm, written by other travellers.
Campsite Flåm scores a 7.3 out of 10, based on 14 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Flåm? Take a look at the reviews of Campsite Flåm in Flåm, placed by visitors. Next to that you can find 22 holiday photos regarding Campsite Flåm on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Flåm Flåm. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 14 reviews of Flåm

8.2
7.2
6.2
With partner, June 2013
"Heerlijke camping in een fantastische omgeving"translate
Rob
Sanitary

21/06/2013 Je krijgt idd een plaats aangewezen. Campers staan ook idd dicht op elkaar, wij hebben een caravan en stonden op een prima plek. De tenten staan in een soort boomgaard. Sanitair is prima in orde. Camping is ad dure kant en ondanks dat populair, want relatief druk. Ik denk in het hoogseizoen gewoon helemaal vol. Wij waren hier half juni en zelfs dan is de zon al om half 6/6 uur gewoon weg. Heel jammer. Op de camping is een piepklein soort winkeltje, maar een grote COOP ligt ad haven (300-400m afstand). Elke dag meren er wel van die enorme cruiseschepen aan. De 1 nog groter dan de ander. Dan is het tussen 900 en 1600 uur ad haven druk en daarna wordt het weer stil.

Family with young children, June 2013
"Geen aanrader door een vervelende eigenaar"translate
Martijn van der Sch...
4.0
3.0
2.0

11/06/2013 De doorgaande weg Bergen-Oslo loopt dicht langs de camping en dat hoor je goed. Door de hoge bergen om de camping, is de zon om 17:30 al verdwenen achter de bergen (begin juni).
De camping is groot, maar de caravans/campers moeten van de eigenaar erg dicht op elkaar staan. Je mag zelf de plaats niet uitkiezen, dat doet de eigenaar. De eigenaar/beheerder van de camping is erg onvriendelijk. Wij wilden midden in de nacht vertrekken en sliepen de laatste nacht bij onze ouders in de caravan. Dit hebben we netjes betaald. We vroegen of we de auto ingepakt op de parkeerplaats voor de camping mochten zetten, omdat de slagboom 's nachts dicht gaat. Maar dat mocht niet van hem omdat de bewakers dan 's nachts wakker zouden worden van onze deuren, belachelijk!
De douches op de camping kosten 10 NOK (1.5 euro) en dan verwacht je wel een warme douche. Helaas zijn ze steeds lauw. Ik denk dat de camping in Aurland beter is.

With partner, July 2012
"Erg fijne camping in het prachtige flam"translate
rr
Sanitary

24/08/2012 We hebben een zeer goed verblijf gehad bij de camping in flam,. We kregen een erg mooi plekje aangewezen als tent, met uitzicht op een klein watervalletje. Bovendien was het sanitair erg schoon en modern en was ook het keukentje erg handig (zeker wanneer je de kookplaat aanvraagt bij de receptie). Wat wij ook erg waardeerden was de uitstekende service en hulp bij de receptie, waar men altijd bereid was te helpen. Het enige echte minpuntje wat we hebben kunnen vinden aan deze camping waren de douches, waarvan het straaltje toch wel erg klein was. Maar al met al toch echt een top camping, waar je ook merkt dat er echt aandacht in je wordt gestoken.

The best prices and last minutes for this Campsite by:

With partner, 2011
"Leuk"translate
Tessa
Sanitary

30/07/2011 Wij zijn op deze camping 1 nachtje gebleven. Bij het oprijden van de camping merk je al gelijk dat je hier waar voor je geld krijgt. Hij is wat duurder maar ach, daar heb je dan ook een stukje kwaliteit voor. Wij kregen met de tent een mooi plekje aangewezen. Wij persoonlijk zouden niet langer blijven en puur op deze camping staan voor het ritje met de trein naar Myrdal(ga fietsend terug naar beneden,. Dit hebben wij nog mooier gevonden dan met de trein omhoog).Daarvoor is het ons te massaal.

With partner, July 2011
"Fijne camping"translate
T.Groenewoud
Sanitary

04/09/2011 Hartelijke ontvangst door de familie.Erg schoon sanitair,kortom en fantische camping.

With partner, June 2011
"Prima"translate
Harry
Sanitary

21/09/2011 Wij hebben op onze rondreis door Noorwegen, met de camper, 2 nachten op deze camping doorgebracht.
Het is een prima camping, met vriendelijk personeel, die je keurig naar de plek brengen en indien nodig overal mee helpen ( houten planken voor de zachte ondergrond en informatie over de omgeving ).
Het sanitair is netjes en schoon.
De camping heeft verschillende terassen, zodat je een leuk uitzicht hebt.
De ligging is mooi. Op loopafstand van de flam spoorbaan ( zeker doen, een belevenis ) en het centrum met de winkels ( supermarkt, souvenirs en kleding ), restaurant, station en spoormuseum.
Al met al een camping om nog eens terug te komen.

Family with older children, August 2010
"Zeer schone, verzorgde camping in Flam"translate
Sandra
Sanitary

23/08/2010 Op deze camping hadden wij een 4-persoons hut en dit was één van de beste hutten tijdens onze huttentochtreis. Bij aankomst stond er een vaasje met verse bloemen op tafel. De camping wordt perfect onderhouden. Het sanitair is schoon en modern en de eigenaren zijn erg aardig. De avond tevoren kun je brood of broodjes bestellen voor de volgende ochtend, het brood is nog warm als je het afhaalt. Afgezien van de trein is er heel weinig te beleven in Flam. Het "centrum" is op loopafstand. Hier vind je een supermarkt en wat hotels. Flam is leuk voor een maximaal 2 overnachtingen. Wij zijn met de trein naar boven gegaan en hebben daar mountainbikes gehuurd waarmee we naar beneden zijn gereden. Het eerste stuk kun je eigenlijk alleen lopend doen, er zijn veel kiezels en de weg gaat steil naar beneden. Onderweg wordt bij een boerderij geitenkaas en koffie/cake verkocht.

Family with young children, July 2009
"Super!"translate
R.Erpelinck
Sanitary

26/09/2009 De camping wordt gerunt door een familie. Ze maken ook sanitair ed schoon. Heel erg schoon zelfs! Ons snoer was iets te kort naar het stroompunt toe en zonder iets te hoeven betalen konden we van de eigenaar een verlengsnoer gebruiken.

Genoeg te doen in de omgeving. Wij vonden de Fjord safari erg leuk, en hebben zelfs dolfijnen gezien. Maar ook zeehonden.

Speeltuintje was voldoende voor mijn zoontje. Supermarkt op loopafstand evenals de eetgelegenheden. Allemaal bij de Flamsbanen.

Kortom, een aanrader deze camping.

With partner, June 2009
"In 1 woord "Geweldig"!!!"translate
Jan Willem Kooi
Sanitary

08/07/2009 We zijn campeerders en wel wat gewend. Maar deze camping is geweldig. Schoon sanitair wat de hele dag door onderhouden wordt. Mooie velden. Voldoende stroompunten. Aardige eigenaar. Goede voorzieningen. Goede ligging tov hoofd attractie, de Flams-banen.
2 keer geweest (2007 en 2009) en we komen nog veel vaker.
De prijs is lager als bijvoorbeeld Bogstad in Oslo, maar de kwaliteit een factor 10 beter. Een echte aanrader bij een bezoek aan Noorwegen, ook voor langer verblijf.

With partner, May 2009
"Prachtige terrassencamping"translate
George Spaan
5.0
Sanitary

18/07/2009 Wij zijn begin mei 2009 op deze camping geweest. Schitterend sanitair, alleen als je op het bovenste terras was het wel flink klimmen. Ligt schitterend aan de fjord. Vriendelijke ontvangst en hulpvaardig. Het is ook een jeugdherberg en er zijn hutten te huur .

1 2 next

What annoys you the most on the ski slopes?