Reviews Campsite LoVik & Hytter**

23 August 2014

LoVik & Hytter**
Reviews Campsite LoVik & Hytter**
Riksveg, 6789, Loen

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite LoVik & Hytter**? Then take a look at the reviews of Campsite LoVik & Hytter** in Loen, written by other travellers.
Campsite LoVik & Hytter scores a 6.6 out of 10, based on 12 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite LoVik & Hytter**? Take a look at the reviews of Campsite LoVik & Hytter** in Loen, placed by visitors. Next to that you can find 12 holiday photos regarding Campsite LoVik & Hytter** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for LoVik & Hytter** Loen. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 12 reviews of LoVik & Hytter**

8.2
6.2
7.3
4.0
7.6
With partner, June 2013
"Mooie omgeving, oude vieze hutten"translate
G. van kampen
Sanitary

25/06/2013 Camping zelf stelt niet veel voor. Wel ligt het mooi aan het meer, maar ook aan een drukke weg. De hutten zijn erg oud en vies. Dit is de eerste keer dat ik eerst zelf de boel ben gaan schoonmaken. Het sanitair is erg jaren 60 en gedateerd maar wel schoon. In de omgeving is erg veel te doen qua wandelingen.

With partner, June 2012
"Mooie ligging maar matige huisjes"translate
Stekelenburg
5.0

02/07/2012 Een deel van camping Lovik Hytter ligt mooi aan het fjord, andere deel, aan de andere kant van de weg ligt minder mooi. Huisjes zijn gedateerd en eigenlijk te klein voor 4 personen. Sanitair, tv, keuken matig van kwaliteit, en ook niet echt schoon. Te duur voor hetgeen geboden wordt.

With partner, June 2012
"Nette camping."translate
Jan
Sanitary

24/09/2012 Voor kampeerders een prima camping, mooi gelegen aan de fjord. Rondom overal groene bergen. Prachtig nieuw sanitairgebouw en een vriendelijke behulpzame campingbaas. De omgeving is wat je van Noorwegen mag verwachten, met vele mooie plekjes te bezoeken. Wij hadden het er naar ons zin.

With partner, July 2011
"Met een fantastisch uitzicht op het Nordfjord"translate
h_veer17
Sanitary

22/07/2011 De camping ligt pal aan het Nordfjord en heeft een prachtig uitzicht. De omgeving is prachtig en de buurt is veel te doen. Het sanitair was top en de man achter de receptie zeer behulpzaam.

Family with older children, August 2010
"Camping in Loen"translate
Sandra
Sanitary

23/08/2010 De camping bestaat uit 2 delen en wordt gescheiden door een weg. Wij zaten in de hutten aan de overkant van de weg (dus niet aan de kant van de receptie). Hier staat een splinternieuw sanitairgebouw dat nog niet af is. Er is slechts 1 douche en wat toiletten. Wel netjes en schoon allemaal. Wij zaten in een vies, klein, niet goed onderhouden hutje dat uitkeek op de achterkant van een voormalig hotel. Geen fijn uitzicht dus. De eigenaar is wel aardig. De camping ligt op 5 minuten wandelen van Loen. Hier vind je o.a. een supermarkt waar je brood kunt kopen.

Family with older children, August 2010
"Zeer gedateerde hytte"translate
Mieke
5.0

19/08/2010 4 nachten in deze hytte (nr 18) gezeten.Het zijn muffe huisjes die dringend gerenoveerd moeten worden. Keukeninventaris zeer incompleet. Vies douchegordijn, vieze keuken, koelkast overal kapot binnenin.Lage deurposten (1.80) waardoor wij steeds onze hoofden hebben gestoten. Hytte 1 t/m 16 liggen ad overkant van de weg met zicht op gesloten hotel. Hytte 17 t/m 24 liggen aan het fjord. Dat is het enige positieve: deze ligging.Weinig materuiaal om de eindschoonmaak te doen (een handstoffer en blik, een trekker met lange steel en een emmer).Wasmachine en/of droger kost 40 kronen per keer!In het nabij gelegen Olden liggen regelmatig cruiseschepen. Indrukwekkend om te zien.Mooie route (via Lovatnet) naar Kjenndalsbreen. Laatste stuk is tol, 40 kronen.Dal met veel watervallen.Geirangerfjord ong 2 uur rijden (mooie uitzichtpunten: Flydalsjuvet vóór Geiranger, en Ornesvingen ná Geiranger. Ferry Geiranger - Hellesylt kost 545 kronen (auto en 4 volwassenen). Is een aanrader!

With partner, August 2010
"Nooit meer"translate
Jan en Heleen
Sanitary

06/09/2010 Inrichting van de vakantiewoning (type A) is zeer gedateerd en een van de slaapkamers zal vol met ongedierte. Slaapcomfort van de bedden was ronduit slecht.

With partner, July 2010
"Goed voor doorreis, nabij gletsjers"translate
johan
Sanitary

03/08/2010 Ons oude hutje had uitzicht op een gesloten en overwoekerd hotel.

Hadden ze beter de andere kant op kunnen richten naar de bergen.

Sanitair was net nieuw, dat was wel mooi, alleen douche werkte nog niet.

camping verder niet veel soeps, volgens mij zijn ze wel het eea aant opknappen, (nog) geen 4 sterren camping als wat ze zeggen.

Tip ,

Wandeling naar Bodalsbreen gletsjers, (wel stijle tolweg) maar ideaal voor mensen die in alle rust een gletsjer willen bezoeken. ongeveer uurtje wandelen.
Brikdalsbreen is nogal toeristisch, Kjenndalsbreen schijnt nog korter te zijn. Aanrijden via Loenvatnetmeer.

supermarkt (duur) op loopafstand.

Als je niet aan de fjord staat moet je er maar niet te lang blijven, hutjes gedateerd.

With partner, July 2010
"Een camping op een fantastische plek gelegen"translate
Marleen
1.0
5.0

25/05/2011 Deze camping ligt aan een fjord en dat staat garant voor een perfect uitzicht. We hadden hier een bungalowtje gehuurd met zicht op het fjord, was erg mooi, we hebben tot 's avonds laat buiten gezeten en genoten. De huisjes en inrichting zijn gedateerd, maar het was schoon.
De camping zelf heeft nauwelijks voorzieningen, maar Stryn is op slechts 6 km afstand en daar heb je genoeg supermarkten, winkels en restaurantjes. De omgeving is fantastisch.

Family with older children, July 2005
"Perfecte ligging"translate
Martin
Sanitary

23/07/2010 Deze camping ligt aan een fjord en dat staat garant voor een perfect uitzicht. We hebben hier een ruime bungalow gehuurd waar alles op en aan zat wat je nodig hebt, maar meer ook niet. De camping zelf heeft nauwelijks voorzieningen, maar winkels zijn op loopafstand. De omgeving is fantastisch.

1 2 next

You’ll find the friendliest people in: