Arrival date
Departure date
From kr 900
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Kvitåvatn Fjellhytter
Reviews Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter
Granveien, 3658, Rjukan / Miland

If you want to avoid disappointment during your holiday in Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter? Then take a look at the reviews of Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter in Rjukan / Miland, written by other travellers.
Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter scores a 8.9 out of 10, based on 8 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter? Take a look at the reviews of Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter in Rjukan / Miland, placed by visitors. Next to that you can find 13 holiday photos regarding Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Kvitåvatn Fjellhytter Rjukan / Miland. You can be the first to add a review.

There are 8 reviews of Kvitåvatn Fjellhytter

Family with older children, July 2014
"Schitterend gelegen locatie!"translate
D.H. Neelis
Space

03/08/2014 Deze locatie in juli 2014 bezocht als laatste deel van een rondreis door Noorwegen. Ruim en volledig ingericht huis met heerlijk balkon met uitzicht op de Gaustatoppen. Vanuit het in het dal gelegen stadje Rjukan een flinke klim met de auto omhoog via een aantal haarspeldbochten, maar zelfs voor iemand met hoogtevrees (zoals ik) prima te doen over een goed geasfalteerde brede weg naar boven. Locatie is prima basis voor mooie wandelingen langs het meer en de Gaustatoppen op (geweldig!). Echt een aanrader dus. Omdat de huisjes gelegen zijn in een ski-gebied is alles daarop ook ingericht en is er uiteraard bij de huisjes zelf weinig te doen (geen trampoline of lekker volleybalveldje ofzo).

Friends, July 2011
"Zeer mooi huis op prachtige plek"translate
marcel
Space

29/08/2011 Blij verrast. Heel mooi huis met alles erop en eraan op een waanzinnig mooie plek. Zeker een aanrader!

With partner, July 2011
"Groot gezellig huis met prachtig uitzicht"translate
Nadine
Proximity to pistes

30/07/2011 Wij hebben echt genoten in Kvitavatn. Nav onderstaande beoordelingen verwachtten we niet veel en waren we blij verrast met wat we aantroffen. Een ruim huisje met uitzicht op de Gaustatoppen! Het huisje was van alle gemakken voorzien zoals oven, grote eettafel gezellige hoekbank en zithoek, ruime sauna, vaatwasmachine etc. Het enige nadeel vonden we de kleine douche. Bij aankomst was het huisje ook gewoon goed schoon. We hebben hier vier nachten overnacht in de heerlijke rust. Wij vonden de locatie heerlijk om te genieten van de rust. De weg ernaartoe is wel stijl, maar je zit dan ook bovenin de bergen met een prachtig uitzicht. De weg was trouwens stijl maar wel goed. Overdag de Gaustatoppen beklimmen en 's avonds lekker uitrusten op het heerlijke terras in het zonnetje. Park wordt ook constant goed onderhouden en voor wintersporters is het ideaal gelegen vlakbij de pistes. Wij vonden het echt een geweldige afsluiter van onze vakantie!!!

The best prices and last minutes for this Bungalow by:

Family, August 2008
"Mooie huisjes"translate
sandra
1.0
Proximity to pistes

10/08/2008 De accomodatie is ons heel goed bevallen, het was schoon en ruim en erg gezellig ingericht.
van alle gemakken voorzien, inclusief sauna.
de matrassen waren wat minder.
als je met alleen volwassenen in de stapelbedden moet liggen, kan het wat te klein zijn.
Helaas is er helemaal niets voor de kinderen, wat zou dit een mooie vakantieplek zijn als ze dat wel zouden hebben. Misschien komt het nog.
Voor de mensen die nog moeten afreizen naar deze plek houdt rekening met een erg slechte, kapotte weg naar boven. voor mensen die niet gewend zijn om in de bergen te rijden een regelrechte ramp. Onze jongste zoon was zo bang geworden dat hij niet meer naar beneden wilde.
Was echt verschrikkelijk.

Family, August 2008
"Superplek"translate
evelien
Space

05/08/2008 Helemaal boven op een berg, met uitzicht op de Gaustatoppen.
Toen we eenmaal de sleutel gevonden hadden, kwamen we binnen in een kraakhelder vakantiehuis.
Geweldig! wat een ruimte, 3 slaapkamers, prima keuken, helemaal komplete kkeuken.
Niets op aan te merken.
Hebben de gaustatoppen nog beklommen.
prestatie hoor, begin er niet aan als je geen goede schoenen + water bij je hebt. uitputtende klim, maar wat een plek!

Family, July 2008
"Stil"translate
Sabrina D.
Space

18/07/2008 Eindelijk waren we in Rjukan. Maar dan nog een half uur naar boven rijden. De weg was opengebroken dus moeilijk te rijden. Er is geen receptie. Dus zoeken. In een brievenbus is er ligt de sleutel. Huisje was inderdaad niet superschoon. Toen we weggingen was het schoner. Verder wel van alle gemakken voorzien. Gelukkig is er een hotel op loopafstand voor een ijsje te halen en in de speelhoek te spelen. Wel een prachtig uitzicht op de Gaustatoppen. Deze lag nog onder de sneeuw. We zijn nog naar een museum geweest wat zwaarwater maakt. Best interesant

Family
MMG
Proximity to pistes

29/05/2008 Wij zijn hier in mei 2008 geweest, dus niet in het wintersportseizoen. Dit is echt een wintersportplaats, verder is er niets te beleven. Een klein huisje, slecht schoongemaakt, we hadden bedlinnen besteld en konden we in een vochtig tuinhuisje zelf ophalen tussen de vuile was. Zelf het huisje schoongemaakt (het was daarna schoner als bij aankomst) en de eigenaar was het daar niet mee eens. Gelukkig hadden we geen borg betaald, want deze hadden we niet teruggekregen. Kortom een afrader!!!

Family, August 2007
Christel
Space

26/10/2007 Mooie, redelijke nieuwe fjellhyter op ca. 1000m hoogte in wintersportgebied in Telemark, aan de rand van de Hardangervidda. Eigen sauna, ruim overdekt balkon, kachel en ruim voldoende hout. Prachtig uitzicht o.a op de Gaustatoppen en vlakbij een meertje. Bootverhuur dichtbij. Een deel van de langlaufloipes is in de zomer een wandelpad, handag als je zoals wij, met kleine kinderen bent en de kinderwagen nodig hebt. Dichtsbijzijnde plaats is Rjukan, ca. 30 min. rijden. Het wintersportsupermarktje is in de zomer helaas niet open, voor boodschappen moet je echt naar Rjukan. Op loopafstand wel een hotel-restaurant.
Activiteiten in Rjukan: Gaustabanen (kabelbaan) + wandelen, Museum Vermork (heroes of Telemark) , zwembad, (klein) openluchtmuseum (zoals in bijna elk dorp in Noorwegen), wandelen bij Gaustatoppen, allemaal binnen een half uur rijden.

Wij zijn hier in aug een week geweest. Op 1 dag na prachtig zomers weer! Door de hoogte koelt het 's avonds wel behoorlijk af

You’ll find the friendliest people in: