Reviews Country house Quinta do Colmeal****

26 July 2014

Quinta do Colmeal****
Reviews Country house Quinta do Colmeal****
3 km esq. Estrada Vila Viçosa, Apertado 227, 7167 , Bencatel / Vila Viçosa

If you want to avoid disappointment during your holiday in Country house Quinta do Colmeal****? Then take a look at the reviews of Country house Quinta do Colmeal**** in Bencatel / Vila Viçosa, written by other travellers.
Country house Quinta do Colmeal scores a 9.1 out of 10, based on 8 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Country house Quinta do Colmeal****? Take a look at the reviews of Country house Quinta do Colmeal**** in Bencatel / Vila Viçosa, placed by visitors. Next to that you can find 8 holiday photos regarding Country house Quinta do Colmeal**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Quinta do Colmeal**** Bencatel / Vila Viçosa. You can be the first to add a review.

There are 8 reviews of Quinta do Colmeal****

With partner, September 2013
"Op het platte land"translate
Elly en Arie
Space

13/10/2013 Wij verbleven in Casa da Lavanda en hebben een heerlijke rustige week in de Alentejo door gebracht. Het huis is prachtig gelegen met veel privacy en straalt rust uit. In de Alentejo zijn de dorpjes nog authentiek en de marmergroeven zijn ook bijzonder. Kortom een heerlijk onderkomen.

With partner, April 2013
"Echt genieten in een prachtig stil dal"translate
Elly
Space

12/05/2013 April in Portugal - een bloemenfestival! Nog nooit zoveel bloemen gezien! Overal op Quinta do Colmeal maar ook het landschap in de omgeving was blauw, wit, geel, paars, roze van de bloemen! Prachtig gelegen in een privé dalletje net buiten het historische Vila Vicosa hebben we genoten van de stilte en schoonheid van het Portugese platteland vanuit de Quinta in een ruim en comfortabel huis, van alle gemakken voorzien. Onderweg naar het mooie zwembad sinaasappels plukken voor vers sap bij het ontbijt, lekker koken met de heerlijkste producten van de mercado in Vila Vicosa, strak blauwe luchten en temperaturen tussen 20 en 30 graden.....wat wil je nog meer in de vakantie?

Family with young children, September 2012
"Paradijs in Portugal"translate
Marjolein
Space

04/10/2012 Prachtige quinta's gelegen op een ruim en prachtig groen landgoed. De quinta's zijn ingericht met werkelijk alles wat je je kan wensen, zwemhanddoeken, goede keukenspullen, fijn bed en goede stoelen. Het landgoed is bereikbaar via een klein weggetje en daarom heerlijk rustig met alleen de geluiden van de natuur. Overal staan fruitbomen, met fruit wat je zelf kan plukken. Genoten van de verse vijgen!
Het zwembad is prachtig en ligt op kleine afstand van de huizen. Ga vooral 's morgens of aan het eind van de dag zwemmen, het zonlicht is prachtig.
De locatie van de quinta is ook leuk, het ligt op 5 min rijden van Vila Vicosa, een prachtig dorpje met goede horeca.
We zijn een week met onze 1-jarige zoon in quinta
'Casa do Tomilho' geweest, erg aan te raden voor een klein gezin. Fijn bedje en kinderstoel voor de kleine. De foto's op de website doen de huizen en landgoed geen eer aan.
Dick en zijn familie zorgen voor een warm welkom en zijn enorm hulpvaardig, bijzonder om mee te maken!

Family with young children, August 2012
"Aanrader voor vakantie in portugal!"translate
Noelle Wijnstekers
Space

24/08/2012 Wij zijn 2,5 week verbleven in augustus. Deze quinta is een klein paradijs verstopt net buiten vila vicosa, een prachtig klein marmer stadje. De quinta heeft een prachtige tuin met bloemen, vijgen, peren, cactus, sinaasappelen, citroenen, amandelen etc. Ook is er een mooi en groot zwembad met ligbedden, ideaal voor de tempareturen in augustus. Wij huurden casa tomilho, een van de 3 woningen. Deze woning is ons, met 3 kleine kinderen, goed bevallen. De woning komt direct uit op de tuin en vanaf de veranda heb je goed zicht hierop. Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt.

In de omgeving zijn de nodige uitstapjes te maken, naar vila vicosa voor het paleis en het kasteel bijvoorbeeld, naar redondo voor het dorpje en het schilderwerk, estremoz voor het plein en de palazzo etc. Restaurants zijn er ook genoeg te vinden en verder zijn alle voorzieningen, zoals supermarkt en bakker vlakbij en alle dagen van de week geopend.

Family with young children, July 2011
"Geweldig mooi paradijsje"translate
Kevin , Femke en Sv...
Space

13/08/2011 We zijn zeer enthousiast over deze qiunta. we hebben (nog) niet veel vergelijkinsmateriaal, maar dit is echt top. Een volledig uitgerust vrijstaande villa tot je beschikking. Prachtig rustiek gelegen. Mooi uitzicht op de omgeving!
We hebben bijna alle 4 de dagen op de grote veranda geleefd. Ook het zwembad is heerlijk. Lekker groot en diep, en prachtig gelegen tussen de boomgaarden en toch met een mooi uitzicht over de vallei erachter. In de omgeving is nog veel te doen zoals wandelen, stadjes, etc maar daar zijn we niet aan toe gekomen.
Kort samengevat, heerlijk, gastvrij rustpunt. Zeker een aanrader!

With partner, September 2010
"Zeer mooie Quinta op een fantastische plek"translate
Carolina & Roel
Space

05/10/2010 Wij verbleven een week op Quinta Colmeal, de Quinta heeft 3 huizen op het landgoed welke afzonderlijk, of allemaal gehuurd kunnen worden. Wij verbleven in Casa do Tomilho. Fantastisch uitzicht over de restanten van de oorspronkelijke Romeinse hermitage en de sinaasappel- en vijgenboomgaard. Op het terrein een mooi groot zwembad. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door Dick, de eigenaar, die samen met Elisabeth de Quinta beheerd en op geheel eigen wijze invulling geeft aan goed gastheerschap. De rust, de prachtige omgeving, het leuke stadje Vila Vicosa waren een ware belevenis ..... Met heel veel plezier denken we terug aan ons onze heerlijke vakantie... hier komen we zeker terug!!

Family with young children, August 2010
"Hemels!"translate
Tim Van Kerckhove
Space

05/11/2010 Hebben al veel gereisd, maar dit is werkelijk een pareltje. Prachtige ligging, smaakvol en authentiek, maar vooral een zéér warm onthaal; alles kan, niets moet. Wij zijn fan, en gaan zeker es terug! Tim, Griet, Bastiaan en Babette

With partner, June 2010
"Prachtige locatie"translate
Henk Ekkes
Space

26/07/2010 Quinta do Colmeal is een rustig, idyllisch landgoed met een goed geoutileerde en ruime casa en met een mooi gelegen zwembad. Gastvrije eigenaars. Gelegen in een cultuurhistorisch interessant gebied.