Reviews Campsite Pelinos 77****

2 October 2014

Pelinos 77****
Reviews Campsite Pelinos 77****
Pelinos 77, Aboboreiras, 2300-093, Tomar

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Pelinos 77****? Then take a look at the reviews of Campsite Pelinos 77**** in Tomar, written by other travellers.
Campsite Pelinos 77 scores a 8.7 out of 10, based on 60 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Pelinos 77****? Take a look at the reviews of Campsite Pelinos 77**** in Tomar, placed by visitors. Next to that you can find 48 holiday photos regarding Campsite Pelinos 77**** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsitePelinos 77****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Pelinos 77**** Tomar. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

There are 60 reviews of Pelinos 77****

8.8
8.2
August 2014
"Klein paradijs"translate
R.
Swimming pool

16/09/2014 Onderweg bij Burgos bel ik met Rémy (de eigenaar) of hij nog een plek heeft voor ons. Enthousiast antwoordt hij dat hij genoeg vrije plekken heeft en gelijk een paar biertjes voor ons koud gaat zetten. Ik verheug me op jullie komst!
Wow, dat is wel een heel goede eerste indruk.
We komen aan in de avond en Esther vraagt ons gelijk of we nog iets moeten eten. Dat was het geval en terwijl door ons de tent opgezet werd, werd 100 meter verder de tafel voor ons gedekt. Heerlijk begin van de vakantie. Rémy en Esther zijn super behulpzaam en we kregen advies over de mooiste stranden aan de rivier, de leukste looproutes en de beste restaurants van Tomar. Wij komen zeker nog eens terug.

With partner, August 2014
"Erg mooie, rustige en kleinschalige camping"translate
Andre
Swimming pool

25/08/2014 Een paar heerlijke dagen gehad op deze camping. Perfecte uitvalsbasis voor mooie dagtrips in de prachtige omgeving. Erg schoon sanitair, fijn zwembad en gezellige Nederlandse eigenaren die zichtbaar hun droom in Portugal aan het verwezenlijken zijn. Aanrader!!

"Mooie, relaxte camping"translate
Sabine
Swimming pool

15/08/2014 Gezellige, kleine camping met oog voor detail! Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. In de omgeving meer dan voldoende te beleven en met tips van de Nederlandse eigenaren hebben we ons prima vermaakt. Een echte aanrader voor een verblijf in Portugal!!

Family with older children, August 2014
"Droomplekje"translate
Björn van Staeyen
Swimming pool

02/09/2014 Wij kozen deze camping uit op goed geluk zoals dat heet en zijn "met ons gat in de boter gevallen". Mooie, rustige camping. Vriendelijke en behulpzame uitbaters. Goede uitvalsbasis voor dit deel van Portugal. Wij zijn het type kampeerders dat enkel slaapt op de camping en hele dagen dingen bezoekt, voor ons hoeft geen animatie en/of groot zwembad; Wel rust en een beetje privacy 's avonds en 's nachts. De "Roadmap" die we ter beschikking kregen vonden wij een enorme meerwaarde.

August 2014
"Fantastisch"translate
maarten van Staeyen
Swimming pool

22/08/2014 De camping is rijkelijk aan vegetatie en grappige bordjes in de buurt is er veel te zien bv. fatima, tomar, ourem en rivierstrandjes echt de moeite waard.

"Een aanrader!"translate
Josien Wit-Hoff
Swimming pool

21/08/2014 Kleine en heel sfeervolle camping met een vriendelijke ontvangst! Tussen de tenten was niet zoveel ruimte maar wij stonden wet lager en hadden daardoor mooi en ruim uitzicht al was het soms wat stoffig door de droge aarde. Het sanitair was superschoon, blinkend én.... met toiletpapier!! Bijzonder waren de spreuken aan de muur daar, met plezier heb ik ze allemaal gelezen! Nog nooit eerder -wij kamperen al jaren- kregen wij een zeer uitgebreide map met werkelijk alle info van wat er dichtbij of verder weg te zien of te doen was, subliem! Een aanrader.....

"Fijne camping"translate
Annelies van Asten
Swimming pool

03/09/2014 We hebben een paar fijne dagen gehad bij Rémy en Esther. Het is opvallend hoe zij hun camping mooi verzorgen. De aandacht die ze hebben voor hun gasten. Het is een niet al te grote camping ben je in de buurt dan is het zeker een aanrader.

With partner, July 2014
"Zeer fijne camping"translate
roosen
Swimming pool

19/08/2014 fijne camping met zeer lieve en behulpzame eigenaren, die ook goede tips hebben voor bezoeken aan deze fantastische omgeving.
erg gezellig barretje waar het na een dag erop uit goed toefen is.
elke dag wordt het brood verzorgd en de koffie of de koude biertjes staan klaar.
fantastische tentplekken op het iets hogere gedeelte van de camping en zeer ruime plekken voor de caravans op de lagere plekken.

With partner, July 2014
"Paradise on earth"translate
Jos & Marije
Swimming pool

08/08/2014 Wouw wat een camping!
Tijdens onze roadtrip door Portugal / Spanje bleek het erg lastig te zijn om altijd een leuke camping te vinden. Totdat wij aankwamen bij camping Pelinos! Deze camping heeft alles wat je van een kleine camping kan verwachten: ruime plekken, prima en schoon sanitair, rustige sfeer, veel groen, en zelfs een zwembad.

De eigenaren zorgen voor een warm ontvangst en kunnen veel vertellen over de omgeving. Kortom: een heerlijke vakantie plek om vaker naar terug te keren

Family with older children, July 2014
"Heerlijke gastvrije camping"translate
Jfk
Swimming pool

08/08/2014 Wij, gezin met twee tieners hebben in juli 14 dagen op camping Pelinos gestaan en kunnen ons absoluut op geen enkel punt vinden in onderstaande beoordeling.
Camping Pelinos beschikt over brandschoon sanitair welke in zeer goede staat verkeert .
En aangezien er maximaal 50 personen worden toegelaten is de beschikbaarheid voldoende.
Vanwege dit maximum doet deze camping absoluut niet druk aan, eerder gezellig.
De plaatsen, zeker voor tenten, variëren nogal van grootte maar zijn zeker niet aan de kleine kant.
Vanwege de aandacht van de eigenaren voor de staat van het sanitair en de rest van de camping, gaat de bar ’s-Middags vanaf vijf uur open tot ongeveer half elf.
Dit staat gewoon aangegeven en is bij iedereen bekend
Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en bedanken Esther en Remy voor de gastvrijheid en goede zorgen die we van ze hebben mogen ontvangen.
Wij kamperen al meer als 25 jaar en Camping Pelinos heeft bij ons een plaatsje in de top 3 gekregen.

1 2 3 4 5 6 next

What is most important to you when choosing a city break?