Reviews Campsite Pelinos 77****

20 August 2014

Pelinos 77****
Reviews Campsite Pelinos 77****
Pelinos 77, Aboboreiras, 2300-093, Tomar

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Pelinos 77****? Then take a look at the reviews of Campsite Pelinos 77**** in Tomar, written by other travellers.
Campsite Pelinos 77 scores a 8.7 out of 10, based on 54 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Pelinos 77****? Take a look at the reviews of Campsite Pelinos 77**** in Tomar, placed by visitors. Next to that you can find 44 holiday photos regarding Campsite Pelinos 77**** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsitePelinos 77****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Pelinos 77**** Tomar. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

There are 54 reviews of Pelinos 77****

8.8
8.2
With partner, August 2014
"Mooie, relaxte camping"translate
Sabine
Swimming pool

15/08/2014 Gezellige, kleine camping met oog voor detail! Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. In de omgeving meer dan voldoende te beleven en met tips van de Nederlandse eigenaren hebben we ons prima vermaakt. Een echte aanrader voor een verblijf in Portugal!!

"Zeer fijne camping"translate
roosen
Swimming pool

19/08/2014 fijne camping met zeer lieve en behulpzame eigenaren, die ook goede tips hebben voor bezoeken aan deze fantastische omgeving.
erg gezellig barretje waar het na een dag erop uit goed toefen is.
elke dag wordt het brood verzorgd en de koffie of de koude biertjes staan klaar.
fantastische tentplekken op het iets hogere gedeelte van de camping en zeer ruime plekken voor de caravans op de lagere plekken.

"Paradise on earth"translate
Jos & Marije
Swimming pool

08/08/2014 Wouw wat een camping!
Tijdens onze roadtrip door Portugal / Spanje bleek het erg lastig te zijn om altijd een leuke camping te vinden. Totdat wij aankwamen bij camping Pelinos! Deze camping heeft alles wat je van een kleine camping kan verwachten: ruime plekken, prima en schoon sanitair, rustige sfeer, veel groen, en zelfs een zwembad.

De eigenaren zorgen voor een warm ontvangst en kunnen veel vertellen over de omgeving. Kortom: een heerlijke vakantie plek om vaker naar terug te keren

"Heerlijke gastvrije camping"translate
Jfk
Swimming pool

08/08/2014 Wij, gezin met twee tieners hebben in juli 14 dagen op camping Pelinos gestaan en kunnen ons absoluut op geen enkel punt vinden in onderstaande beoordeling.
Camping Pelinos beschikt over brandschoon sanitair welke in zeer goede staat verkeert .
En aangezien er maximaal 50 personen worden toegelaten is de beschikbaarheid voldoende.
Vanwege dit maximum doet deze camping absoluut niet druk aan, eerder gezellig.
De plaatsen, zeker voor tenten, variëren nogal van grootte maar zijn zeker niet aan de kleine kant.
Vanwege de aandacht van de eigenaren voor de staat van het sanitair en de rest van de camping, gaat de bar ’s-Middags vanaf vijf uur open tot ongeveer half elf.
Dit staat gewoon aangegeven en is bij iedereen bekend
Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en bedanken Esther en Remy voor de gastvrijheid en goede zorgen die we van ze hebben mogen ontvangen.
Wij kamperen al meer als 25 jaar en Camping Pelinos heeft bij ons een plaatsje in de top 3 gekregen.

Family with young children, July 2014
"Simpele fijne camping"translate
Hella Wanders
Swimming pool

10/08/2014 Fijne camping. Zwembad is klein en simpel maar voor onze kinderen (11 & 12) was het een heerlijk zwembad. Camping heeft mooie terrassen en prachtig uitzicht, daarnaast gelegen bij het bezienswaardige stadje Tomar. Leuk is ook de doorverwijzing van Remy naar de local horeca (op kleine loopafstand). Camping ligt ook in heerlijk wandelgebied en is voorzien van fijne wandelroutes. Onze kinderen hebben er genoten. Maar je moet wel genoeg hebben aan jezef en een simpele heerijke camping waar je in de avond gezellig bij de bar kan kaarten, spelletjes en kletsen.
De camping is voorzien van bomen en schaduw en het sanitair is schoon.

"Prima camping"translate
vkobus
Swimming pool

09/08/2014 Camping Pelinos is ons zeer goed bevallen. Dat is in de eerste plaats te danken aan de gastvrijheid en inzet van Esther en Remy. Het zwembad is weliswaar klein, maar heerlijk na een dagje uit. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. We hadden een grote plaats aan het veld onderaan. In de omgeving is veel te bekijken en dat wordt je extra makkelijk gemaakt met de mooie map die je bij aankomst krijgt met allerlei tips. Je kunt kritiek hebben op allerlei details, maar wij vonden het een heel plezierige camping!

With partner, July 2014
"Een paradijsje met humor en service"translate
Klaas Gerritsen
Swimming pool

08/08/2014 Allereerst vallen je de bordjes op als je de camping betreed, "Don't feed the monkey", "only happy people"...en zo is het ook vertoeven op deze mooie terrassen camping. De camping is mooi gelegen in de buurt van Tomar en de natuur is prachtig. We hebben met genoegen kennis gemaakt met andere campinggasten, de sfeer die de eigenaren Rémy en Esther hebben gecreëerd maakt het makkelijk om contact te maken met anderen. Kortom, heb je er mooie plaatsen met genoeg privacy maar is enig talent in het sociaal omgaan de andere gasten een pré. We hebben prachtige wandelingen gemaakt, het Convento do Cristo in Tomar bezocht en heerlijk gezwommen in het na gelegen stuwmeer, en ja, ook de "napraat" onder het genot van een vinho tinto op het terras is een gezellige bezigheid. We hebben heerlijk gekampeerd op een echte camping dus!

Family with young children, July 2014
"Perfecte uitvalsbasis!!"translate
stefanie
Swimming pool

08/08/2014 Wij kwamen eind juli een kleine week kamperen met onze 2 kinderen (3 en 7jaar). De ontvangst was heel hartelijk. Ook naar de kinderen toe waren ze heel lief en vriendelijk. We kregen een aangenaam plekje. Misschien wel het leukste plekje op de camping ;) We misten wel een fantastisch uitzicht. Een dagje op de camping blijven was voor ons dan ook geen optie. Het zwembad is heel proper maar ook wel heel klein. MAAR dat wordt meer dan ruimschoots goed gemaakt door de lijvige informatiemap die we mochten ontvangen bij aankomst. Er is een heel groot aanbod van leuke plekjes (strandjes aan het meer die het kleine zwembad doen vergeten), mooie dorpjes, wandelingen, ... noem maar op. Door het werk dat de eigenaars hierin staken, hebben wij een hele leuke tijd gehad. We hebben veel gezien, de kinderen hebben een leuke tijd gehad. We bezochten Coïmbra met de wagen en Lissabon met de trein. Kortom de perfecte uitvalsbasis om dit deel van Portugal te ontdekken!

"Pelinos "stressfree zone" in midden Portugal"translate
Mark Hiddema
Swimming pool

09/08/2014 "You are now entering a stress free zone", staat er op de camping. Esther en Remy maken dat met gastvrijheid en hulpvaardigheid 100%?waar. Zij runnen samen dit klein Portugees paradijsje. Mooie plekken, prachtig aangelegd, eenvoudig maar schoon sanitair met lekkere douches. Het zwembad, niet een olympisch wedstrijdbad, lekker voor een frisse duik na een warme dag. Vanaf vijf uur verzorgen Remy en Esther drankjes in het gezellige barretje. Geen zin in koken? Op 2 minuten lopen van de camping iseen prima dorpscafé-restaurant waar je voor letterlijk geen geld altijd terecht kunt voor een maaltijd of een glas. Wij stonden hier 3 fantastische weken, maakten van uit Pelinos cultuurtrips (oude steden en kloosters) of natuurtrips (rivierstrandjes of spectaculair wandelen) en zelfs de zee is maar iets meer dan 1 uur rijden vanaf hier. Elke dag wat anders en nog niet alles gezien! Pelinos was deze zomer ons "uma casa portuguesa".

"Tegenvaller"translate
monique_klerkx
5.0

03/08/2014 Drukke, volle camping. Beperkte hoeveelheid sanitair dat niet in al te beste conditie verkeert. Kleine plaatsjes. Gastvrijheid bij aankomst is (over)enthousiast. Als de eigenaar naast het koffie-apparaat staat, maar het is nog geen openingstijd, dan krijg je geen koffie en mag je de (steile) berg aflopen en in een plaatselijk cafeetje halen.... Zwembad heel erg klein.
Geen aanrader.

1 2 3 4 5 6 next

You’ll find the friendliest people in: