Reviews Campsite Redondo

1 November 2014

Redondo
Reviews Campsite Redondo
Rua do Casal Rei 6, P-2300-035 , Tomar

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Redondo? Then take a look at the reviews of Campsite Redondo in Tomar, written by other travellers.
Campsite Redondo scores a 8.4 out of 10, based on 10 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Redondo? Take a look at the reviews of Campsite Redondo in Tomar, placed by visitors. Next to that you can find 2 holiday photos regarding Campsite Redondo on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Redondo Tomar. You can be the first to add a review.

There are 10 reviews of Redondo

Family with young children, 2014
"Fantastico"translate
luisbras
Sanitary

29/06/2014 Para descansar não há melhor, e divertido para os miúdos. Parabéns ao staff pela forma excelente de receber.

With partner, July 2013
"Kamperen in een fraaie ambiance"translate
pve45
Sanitary

15/08/2013 Dit jaar waren wij gast op deze leuke kleine camping vlakbij Tomar. Je kampeert er in een olijfboomgaard en tussen andere fraaie beplanting van palmbomen en allerlei inheemse planten. Hier is door Linda duidelijk aandacht aan gegeven. De camping heeft een mooi zwembad met lekkere stoelen waar je heerlijk kunt luieren. sanitair is netjes en de bar is gezellig. Op afspraak kun je op de camping heerlijk eten. Tomar is op een steenworp afstand en ook de stuwmeren van de Zezere liggen op luttele kilometers. Gijs, Carlos en Linda ontvangen je gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Naast een aantal caravanplaatsen en tentplaatsen staan er op de camping ook een aantal mooie verhuuraccomodaties. kortom kamperen zoals kamperen bedoeld is. Dit is voor mij het echte Portugal. Een aanrader dus!

With partner, June 2013
"Wat een heerlijke plek."translate
masha adriaans
Sanitary

03/07/2013 Voor dit tweede keer in drie jaar waren we op camping Redondo in Tomar. Wat een fijne plek, het voelt als thuiskomen. Gewoon lekker je eigen plekje in de olijvenboomgaard en geen gedoe of paginadik regelement wat je eerst door moet lezen zoals bij veel Nederlandse eigenaars van campings in Portugal. Redondo is gewoon genieten en vakantie vieren. Prachtige wandelroutes, stuwmeer, rivier en de prachtig plaats Tomar, alles binnen goed bereik en als je gewoon niks wil moeten dan is er een lekkere plek aan het kleine zwembad, in de hangmat, met een drankje van de bar, waar ook de lokale bevolking uit het dorp zich vaak bevindt.

With partner, October 2012
"Een heerlijkheid nabij Tomar"translate
A. van den Bergh
Sanitary

30/12/2012 Gewoon een fijne rustige camping, prachtig gelegen met een mooi uitzicht.
Aardige en vooral behulpzame gastheer en gastvrouw.
Nabij de direkte omgeving meer dan voldoende uitstapjes te maken.
Wij hebben er een fijne tijd gehad, dus................ga er eens naar toe!

With partner, 2010
"Wij blijven terugkomen"translate
til
Sanitary

18/11/2010 Het is alweer het 3e achtereenvolgende jaar dat we in het voorjaar, op rondreis in Portugal, Camping Redondo aandoen. Het is een kleine, rustig gelegen en sfeervolle camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Voor cultuur en de boodschappen ga je naar de stad Tomar; zoek je rust in een mooie omgeving dan blijf je op de camping. Wij blijven terugkomen!

With partner
"Geen aanrader"translate
Fam.de Boer
Sanitary

22/06/2009 Na een mooie rondreis door Portugal,kwamen wij aan bij Camping Redondo.Via een steile inrit ( probleem met een grote caravan )kregen
wij een kleine plaats,waar wij amper onze luifel uit konden zetten.
Het is meer een hobby camping,waar wij de indruk kregen,dat de eigenaren er niet zoveel zin meer inhadden.
Gelukkig vonden wij de volgende dag vlakbij Camping Pelinos,waar we een schitterende plaats hadden en hebben daar nog bijna een week met plezier gestaan.
Deze camping is zeker een aanrader!!!!

With partner, June 2009
"Fantastische Plek"translate
Koos en Emmie Gruis
Sanitary

22/07/2009 Op onze reis door Portugal kwamen wij bij toeval terecht op Camping Redondo.
We hebben daar een paar prachtige dagen gehad, 26,27,28 juni. Zouden in eerste instantie 1 dag blijven, maar het werden er 3.
De eigenaren Nederlands en Schots zijn heel erg aardig, behulpzaam.
Een hele speciale camping midden tussen de olijfbomen.
Het was een komen en gaan van campeerders uit diverse landen.
We hebben genoten.

With partner, April 2009
"Geen aanrader"translate
J.C.den Boer
Sanitary

22/06/2009 Na een mooie rondreis door Portugal,kwamen wij bij Camping Redondo,via de steile inrit,kregen wij een klein plaatsje,waar we amper onze luifel konden uitzetten.
Het is meer een hobbycamping,waar we de indruk kregen,dat de eigenaars er niet zoveel zin meer inhadden.
Wij raden deze camping ter zeerste aan.

With partner
"Aan te raden."translate
h frommé

02/02/2009 vooral de ligging is bijzonder fraai,
mooi zwembad en zonneterras, veel verschillende nationaliteiten, wel zo aangenaam, niet alleen de hollanders.
wij waren er in aug. 2008

With partner, September 2004
"Tussen de citrus/olijfbomen"translate
ronell
5.0

26/12/2009 Wij waren hier in 2004 en zijn na 2 dg. weggegaan want we gingen over onze nek van het sanitair. Het werd nauwelijks schoongemaakt en een half open riool...en geur... De plek is wel romantisch maar de weg er naar toe mag je hopen dat je niemand tegenkomt hij is smal en steil. Zwembad niet gebruikt omdat we dat niet durfde, als dat net zo zou zijn als het sanitair....

Which country do you prefer driving in?