Reviews Country house Quinta de S.Vicente

21 September 2014

Quinta de S.Vicente
Reviews Country house Quinta de S.Vicente
Caminho de Sâo Vicente 337, P-4830-315, Geraz do Minho

If you want to avoid disappointment during your holiday in Country house Quinta de S.Vicente? Then take a look at the reviews of Country house Quinta de S.Vicente in Geraz do Minho, written by other travellers.
Country house Quinta de S.Vicente scores a 9.0 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Country house Quinta de S.Vicente? Take a look at the reviews of Country house Quinta de S.Vicente in Geraz do Minho, placed by visitors. Next to that you can find 4 holiday photos regarding Country house Quinta de S.Vicente on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Quinta de S.Vicente Geraz do Minho. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Quinta de S.Vicente

8.7
7.9
7.7
With partner, April 2013
"Vriendelijke mensen, mooie omgeving"translate
Lexus
Space

22/04/2013 Samen met mijn vriendin hebben ik een week in het appartement verbleven. Deze Quenta ligt erg rustig gelegen, 5 min voorbij het dorpje aan een rustige landweg. Het appartement heeft een mooi uitzicht met een heerlijk balkon. Alles was basic, maar prima, ingericht.
Deze plek is een erg goede uitvalsbasis om noord Portugal te ontdekken. Plaatsen als Braga en Guimares liggen op 30-45 minuten en zijn zeer de moeite waard.
Dagelijks hadden de verhuurds tips over wat leuk was om te bezichtigen en hoe we verschillende dingen konden combineren. Deze locale behulpzaamheid heeft zeker bijgedragen aan de fijne vakantie die wij hier gehad hebben.

Friends, July 2008
"Muito bonito"translate
david

23/06/2009 aconselho vivamente para quem gosta da natureza do campo de paz e sossego e adore animais

What is most important to you when choosing a city break?