Reviews Hotel Sandals Grande St. Lucian****

9.5

18 September 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Hotel Sandals Grande St. Lucian****
Pigeon Island Causeway, PO Box GI 22, 21400, St.Lucia

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Sandals Grande St. Lucian****? Then take a look at the reviews of Hotel Sandals Grande St. Lucian**** in St.Lucia, written by other travellers.
Hotel Sandals Grande St. Lucian scores a 9.0 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Sandals Grande St. Lucian****? Take a look at the reviews of Hotel Sandals Grande St. Lucian**** in St.Lucia, placed by visitors. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Sandals Grande St. Lucian**** St.Lucia. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Sandals Grande St. Lucian****

9.5
  • Show all (2)
Ingrid
Service

06/08/2006 Wij hebben onze honeymoon hier gehad en het was geweldig! De service is super, de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Alles is echt all-inclusive en het is een schitterend eiland. Bij Sandals op St. Lucia is alles goed geregeld en je hebt een compleet onbezorgde vakantie.
Dit is echt dé plek voor honeymooners!

Heidi Verschoor
5.0
5.0

06/11/2005 Na 7 dagen Anse Chastanet en 3 dagen Windjammer Landing kwamen wij aan in Sandals Grande St. Lucian. Gewapend met cocosnoten en suikerruit betraden wij het pand, waardoor we niet al te serieus genomen werden door het management. Wij hadden namelijk zojuist de ochtend doorgebracht met de tot best uitgeroepen taxi chauffeur van St. Lucia die ons het binnenland van het noorden heeft laten zien en had uitgenodigd bij kennissen, alwaar we overladen werden met cocosnoten en suikerriet. Sandals Grande St. Lucian blijkt namelijk een hotel te zijn voor honeymooners die lekker lui willen zijn en verder niets met het eiland te maken willen hebben. Het tegenovergestelde van ons ... wij kennen het eiland van haver tot gort en hebben zelfs de grote piton beklommen. Mensen, St. Lucia is een schitterend eiland. Geniet ervan !!!

What is most important to you when choosing a city break?