Reviews Hotel Windjammer Landing****

8.9
9.2
9.8

29 August 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Hotel Windjammer Landing****
Laberellotte Bay Box 1504 Castries, 1, St.Lucia

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Windjammer Landing****? Then take a look at the reviews of Hotel Windjammer Landing**** in St.Lucia, written by other travellers.
Hotel Windjammer Landing scores a 9.1 out of 10, based on 6 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Windjammer Landing****? Take a look at the reviews of Hotel Windjammer Landing**** in St.Lucia, placed by visitors. Next to that you can find 8 holiday photos regarding Hotel Windjammer Landing**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Windjammer Landing**** St.Lucia. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Windjammer Landing****

8.9
9.2
9.8
With partner, Febuary 2011
"Ëën van de beste ter wereld!!!"translate
Dries
Rooms

13/03/2011 De Windjammer Landing was voor ons eind februari 2011 de tweede keer dat we er kwamen. Twaalf en een half jaar geleden waren we er om te trouwen en het was weer een gewelgig weerzien. Ik heb de hele wereld gezien en kan hotels daarom redelijk goed beoordelen, maar de Windjammer Landing staat hoog in mijn top 5 in de wereld!!! Het concept dat je over een eigen villa beschikt op dit resort is fantastisch. Wij hadden een z.g "all inclusive" arrengement genomen. Dat betekende de de gehele dag alle consumpties, drankjes, en het eten gratis is alsmede vele activiteiten. De verzorging was eerste klas, zowel in de restaurants als in de bargedeeltes. Het personeel is behulpzaam, vriendelijk en attent. Het strand en de gehele entourage is werkelijk geweldig. Ik wacht zeker geen 12,5 jaar om er weer naar toe te gaan. De reis is lang maar het verblif compenseert dat!!!

Martha
Service

24/09/2006 Wij hebben hier onze huwelijksreis gehad in sept 2004 en we vonden het heerlijk!

Het ontbijtbuffet was hemels, vooral het bananenbrood. Buiten ontbijten met uitzicht op de zee.

Het is redelijk kleinschalig, waardoor het activiteitenprogramma niet super uitgebreid was (tafeltennis, horse shoe throwing, e.d.), maar het was heerlijk om lekker rustig op het strand te liggen met een boek.
Het huisje was erg mooi en had zelfs een volledige keuken. Het bad in de badkamer lag onder de open lucht, fantastisch! Nadeel was de nogal lawaai makende airco in de slaapkamer.

De weg naar het resort leek eeuwen te duren. Na een lange vlucht was het busje over de slingerwegen niet echt lekker.

De dichtstbijzijnde geldautomaat is bij een winkelcentrum verderop en daar kan je het beste met een taxi heen.
De receptie wil maar iets van 20 dollar cash geven op je creditcard per keer.

Heidi Verschoor
Service

06/11/2005 Wij hebben na 7 dagen Anse Chastanet 3 dagen in Windjammer Landing vertoefd. Anse Chastanet is een hotel voor de natuurliefhebber en Windjammer Landing is meer een hotel voor rijke Amerikanen met kinderen. Het eten in de restaurants is van uitzondelijke kwaliteit en de kok staat bekend als een van de beste van de caribbean. De kamers liggen allen tegen een heuvel gebouwd en hebben (evenals Anse Chastanet) een schitterend uitzicht. Interessante discussies gehad met een aantal hotelgasten tijdens de diners. Een goed hotel dat het voor wat ons betreft net niet helemaal had...

Angela

05/01/2005 Hoi,

Wij zijn hier getrouwd en het was in 1 woord geweldig!!! Enigste minpuntje was dat we sávonds landde en nog een heel eind met een jeepje over enge langweggetjes e.d. moesten maar dat ben ik eigenlijk alweer vergeten!! Het is daar prachtig, wij waren er met ouders, kinderen, en oom en tante. Mijn oom en tante waren net bezig met een wereldreis en hebben tijden ons trouwen gezorgd dat ze in st. lucia waren. We konden vanuit onze enorme villa (2 verdiepingen!) zo op het bootje kijken.
Het domein is zeer heuvelachtig!! Je duwt je buggy en baggage echt niet naar je villa toe maar vandaar de shuttles. Dit zijn superhandige karretjes met chauffeur die je telkens halen en brengen. De voorbereidingen voor de bruiloft waren prima geregeld, de mensen waren heel vriendelijk en niets is teveel. Kortom wij hadden een geweldige bruiloft op 22-2-2002 om 2 uur op het strand!!!

Daniel en Kathleen
Service

02/11/2004 St Lucia is het grote geheim van de Caraiben. Het eten bij Windjammer landing is er zeer lekker (ook apart europees getint restaurant) en de cocktails heeel lekker! Alle huizen (want het zijn echte huizen) liggen verspreid op de heuvels. De gratis shuttle service is hier natuurlijk zeer handig: bellen vannop je kamer om naar beneden te rijden en max een kwartiertje wachten om terug naar boven te geraken. De 2e week hadden we een bungalow met 2 badkamers en een eigen privézwembad(je). Heerlijk !! Alleen spijtig van het prijskaartje...

With partner, July 2001
"Mooie plek!"translate
Richard-Renate-Fleu...
Rooms

04/01/2011 We zijn in juli 2001 in dit hotel op huwelijksreis geweest. Het is al weer even geleden dus er kan van alles veranderd zijn. Wij vonden het super. Het was er heerlijk rustig. Alleen de airco kon wat lawaai maken op het dakterras. Ons huisje gaf ons een beetje fred flintstone gevoel. Geen deuren en alle muren waren krom. De slaapkamer zag er prachtig uit en er stond een mooie fruitmand en een fles champagne bij aankomst. Als je naar het strand wilde kon je naar beneden lopen. Best een wandeling. Je kon ook de 'tuktuk' bellen. Dan ging je met het treintje naar beneden. En zo zag je ook nog wat van de rest van het resort. Het eten was ontzettend goed. Het 'garlic bread' rook je al van verre! Badhanddoekservice op het strand was ook handig (zeker na een regenbuitje :-( ).

You’ll find the friendliest people in: