Reviews Holiday park Loch Lomond Holiday Park***

22 October 2014

Loch Lomond Holiday Park***
Reviews Holiday park Loch Lomond Holiday Park***
Inveruglas - Argyll & Bute, G83 7DW, Inveruglas

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday park Loch Lomond Holiday Park***? Then take a look at the reviews of Holiday park Loch Lomond Holiday Park*** in Inveruglas, written by other travellers.
Holiday park Loch Lomond Holiday Park scores a 8.1 out of 10, based on 10 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday park Loch Lomond Holiday Park***? Take a look at the reviews of Holiday park Loch Lomond Holiday Park*** in Inveruglas, placed by visitors. Next to that you can find 31 holiday photos regarding Holiday park Loch Lomond Holiday Park*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Loch Lomond Holiday Park*** Inveruglas. You can be the first to add a review.

There are 10 reviews of Loch Lomond Holiday Park***

Family with young children, June 2013
"Super!"translate
Jane
Restaurants

18/06/2013 prachtige ligging, leuke huisjes, centrale omgeving om vanuit dagjes te plannen

Friends, May 2011
"Mooie plek aan het meer."translate
a.scheurwater2
Service

12/06/2011 Goed ingerichte accommodatie, vriendelijke beheerder. Mooie omgeving.

With partner, August 2009
"Mooie ligging, gedateerde onderkomens..."translate
Marco
Restaurants

15/09/2009 Mede door de goede beoordelingen hier op Zoover.nl hebben wij voor zit park gekozen.
De ligging van het park is gewoonweg fantastisch: direct aan de Bonnie Banks of Loch Lomond met op de achtergrond de Ben Lomond. Het park ligt centraal genoeg voor bezoekjes aan Oban, Kintyre, Loch Ness, Inverness, Glencoe, Glasgow en Edinburgh.
Toen we echter ter plaatse kwamen werden we enigzins teleurgesteld door de algehele indruk van het park. Dit bestaat voor 70% uit trailers (lees: woonwagens/stacaravans). Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij absoluut geen campeerders zijn!
De lodges (wij hadden de "luxe" Island-lodge) waren, integenstelling tot de -op de website van het park getoonde foto's- behoorlijk verouderd. Behalve dat het sanitair een een opknapbeurt verdient was de rest van de lodge gewoonweg vochtig.
Het park heeft een klein winkeltje, terwijl de dichtsbijzijnde supermarkt in Helensburgh (35 autominuten) ligt.
Goede pub om te eten: The Drovers Inn (8 autominuten)!

With partner, July 2009
"Leuke lodges"translate
Leon
Service

26/07/2009 Wij hadden een Ben Lomond lodge en wij vonden het erg gezellig. De ontvangst was ook erg aardig. Heel klein tv-tje, prima ingerichte keuken, en redelijke badkamer. Doordat het aan het loch ligt zijn er wel redelijk wat muggen.

In de buurt van Loch Lomond is heel weinig te doen. Je moet het echt hebben van de natuur en wateractiviteiten, maar wij hadden helaas 4 dagen continu regen. Let op dat de dichtsbijzijnde supermarkt 40 minuten rijden is. Er is een winkeltje op het park maar dat aanbod is natuurlijk zeer beperkt.

Family with older children, May 2009
"Heel mooi & rustig"translate
Roodje
Restaurants

19/05/2009 Dit park is echt geweldig voor mensen die van natuur en rust houden. Het ligt aan een meertje (je kan je eigen boot meenemen) en vanuit elk huurhuisje heb je uitzicht op dat meer. Verder is de service goed, de prijs/kwaliteit-verhouding oké, het huisje uitgebreid en het winkeltje heeft alles wat je nodig hebt. In de omgeving kun je vooral veel dorpjes bezoeken en veel wandelen in de bergen. Als je echte attracties wilt, moet je toch iets verder gaan.

With partner, September 2008
"Adembenemend"translate
Erwin en Nicole
Housing

07/05/2009 Deze keurig verzorgde huisjes zijn gelegen aan een mooi meer in een adembenemende omgeving. De locatie is een perfecte uitvalbasis voor vele mooie dagtochtjes vol cultuur en natuur.
De huisjes zijn ruim, netjes en van veel gemakken voorzien. We hebben hier echt een perfect weekje gehad!

With partner, September 2008
"Een Aanrader!"translate
J. van Loon
Housing

17/09/2008 Het betreft hier een middelgroot park gelegen aan het Loch Lomond. Het is een goede uitvalsbasis voor het ondernemen van dagtochten in de omgeving die prachtig is, met name voor natuurliefhebbers of watersporters.
De parkmanagers George en Jacqueline zijn erg vriendelijk en behulpzaam en hebben een winkeltje op het park waar je de eerste levensbehoeften kunt kopen. De prijs is gangbaar.
De lodges zijn ruim en schoon. Wij waren met twee personen en dit ging prima. Enig puntje van kritiek dat wij konden vinden was de TV, er zijn 5 zenders en deze zijn slecht van kwaliteit. Verder is het een heerlijk park.

Family with older children, August 2008
"Voor herhaling vatbaar"translate
Il Quadrifoglio
Housing

30/12/2009 Onze laatste week in Scotland was in de luxe CLAN lodge van het Loch Lomond Holiday Park. Een keurige kleine camping direct aan het meer en qua natuur wellicht het allermooiste plekje. Maar wat een luxe lodge, zelfs een jakuzzi ontbrak niet. Twee badkamers, hemelbedden en een huiskamer, daar is Jan Doorzon nog jaloers op.
Speelhal met biljart. Vriendelijke eigenaren.
Het regende vijf van zeven dagen. Geen probleem. Onze inkopen deden we veelal op de rondritten rondom Loch Lomond of Loch Ness (Urqehardt), Inverness City (de zeeleeuwen) of westelijke ‘de stoomtrein used in Harry Potter’ of de ‘stones’. Er is zoveel te zien. In Glasgow zouden we ook maar ’n (hotel-) nacht blijven.

Family, June 2008
"Piekne miejsce"translate
misiek

29/07/2008 bardzo ladne i spokojne miejsce dla calej rodziny i nie tylko

Family, September 2007
Elvera
Housing

13/09/2007 In september hadden wij voor 7 dagen een Inveruglas Lodge geboekt in dit park. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De ligging is perfect als vertrekpunt voor diverse autotours. Op het park kun je een boot huren en er is een speeltuintje voor de kinderen. Verder was er op het park weinig te doen maar aangezien wij overdag op pad waren was dit voor ons niet van belang. De huisjes waren van alle gemakken voorzien (t.v., dvdspeler, afwasmachine, wasmachine, sauna etc.). Klein aanbod boodschappen bij de receptie verkrijgbaar wat ook heel handig was.

Which country do you prefer driving in?