Reviews Hotel Best Western Sumadija****

24 October 2014

Best Western Sumadija****
Reviews Hotel Best Western Sumadija****
Sumadijski TRG, 11000, RS, Belgrad

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Best Western Sumadija****? Then take a look at the reviews of Hotel Best Western Sumadija**** in Belgrad, written by other travellers.
Hotel Best Western Sumadija scores a 9.0 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Best Western Sumadija****? Take a look at the reviews of Hotel Best Western Sumadija**** in Belgrad, placed by visitors. Next to that you can find 14 holiday photos regarding Hotel Best Western Sumadija**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Best Western Sumadija**** Belgrad. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Best Western Sumadija****

Friends, September 2011
"BW Sumadija Beograd gut & sauber"translate
Vidojkovic Robert
Rooms

06/10/2011 Für Städtereisen in Beograd, kann ich das BW Sumadija nur empfehlen, die Lage in der Nähe der Messe, bzw. ADA Ciganlija ist strategisch in Ordnung. Hotels näher zum Zentrum sind EXTREM teuerer, bzw. schlechter. Zimmer sind teilweise klein, aber absolut ausreichend und gut ausgestattet. Personal ist freundlich und stets bemüht. Ich selber war jetzt 4 Tage dort und habe mich gut aufgehoben gefühlt. Ebenso können auch Wertsachen (im meinem Fall eine Uhr)im Zimmer bleiben, es hat nicht gefehlt. Service ist regelmäßig und gut. Das Essen (Frühstück) ist reichhaltig und gut. Ich würde das Hotel jedem empfehlen, Business reisende, Paaren. In der näheren Umgebung gibt es auch Restaurants und Cafes.

Family, August 2008
"Beau pays"translate
vukovic sanja
Rooms

14/09/2008 c'est un pays très riche du point de vue culturelle et historique. la capital est très belle et bien aménagé et les habitants sont accueillant et chaleureux.

Which country do you prefer driving in?