Reviews Hotel Labriz Silhouette*****

25 April 2014

Labriz Silhouette*****
Reviews Hotel Labriz Silhouette*****
Po Box 69 Mahe Seychelles, LE3 3GB, Insel Silhouette

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Labriz Silhouette*****? Then take a look at the reviews of Hotel Labriz Silhouette***** in Insel Silhouette, written by other travellers.
Hotel Labriz Silhouette scores a 3.3 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Labriz Silhouette*****? Take a look at the reviews of Hotel Labriz Silhouette***** in Insel Silhouette, placed by visitors. Next to that you can find 8 holiday photos regarding Hotel Labriz Silhouette***** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Labriz Silhouette***** Insel Silhouette. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Labriz Silhouette*****

"Das letzte Hotel der Welt....NIE WIEDER!!!!!!"translate
DR.LORENZ
4.0

05/04/2010 Dort wurden wir von Mitarbeitern des
Hotels empfangen. Mit Buggys ging es dann in unsere Villa. Leider hatten die Mitarbeiter nicht genug Buggys, so dass wir aufgefordert wurden unsere Kinder auf einem anderen Auto mit völlig fremden
anderen Gästen mitfahren zu lassen. Damit waren wir natürlich nicht einverstanden.
Als wurde noch ein anderer Buggy gebracht. Die Buggys waren alle schmutzig die Polster zum Teil zerrissen und funktionierten nicht richtig.
In der Villa angekommen war es nun schon dunkel und wir bestellten, da eine Buchung eines Restaurants nicht möglich war etwas über den Zimmerservice. 23.1.
Der Zimmerservice brachte das Essen auf einem Tablett verpackt und stellte es einfach auf den Tisch.
(Siehe Foto) Wir reden hier von eine hochpreisigen Villa in einem 5-Sterne Hotel.
Am Essenspavillon standen nur 2 Stühle so dass

With partner, May 2007
"Fantastisch!"translate
Oerlemans
Rooms

27/11/2008 Een echt bounty-eiland met verlaten witte stranden, palmbomen en blauwe zee. Geweldige huisjes, heel mooi ingericht. Keuze uit verschillende restaurants, allemaal even goed. Kortom, geweldig!

What do you think of in-flight food?