Arrival date
Departure date
From 148 SGD
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Furama Riverfront***
Reviews Hotel Furama Riverfront***
405 Havelock Road, 169633, Singapore

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Furama Riverfront***? Then take a look at the reviews of Hotel Furama Riverfront*** in Singapore, written by other travellers.
Hotel Furama Riverfront scores a 8.5 out of 10, based on 10 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Furama Riverfront***? Take a look at the reviews of Hotel Furama Riverfront*** in Singapore, placed by visitors. Next to that you can find 21 holiday photos regarding Hotel Furama Riverfront*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Furama Riverfront*** Singapore. You can be the first to add a review.

There are 10 reviews of Furama Riverfront***

8.1
8.7
8.2
6.1
September 2013
"Goed hotel met goede ligging!"translate
Karin
Rooms

07/10/2013 Ligging van het hotel is goed. Aan een relatief drukke weg, maar hier heb je geen last van. Kamers zijn goed. Bedden zijn hard, echter hier hadden wij geen last van!
Op de kamer is alles aanwezig. Alles is ook superschoon. Wordt elke dag schoongemaakt.
Zwembad is klein, maar lekker in even in te kunnen na een dag zweten in de stad. Alleen in de ochtend is er zon, omdat het zwembad tussen 2 gebouwen ligt.
Eten is goed. Keuze uit buffet en a la carte!
Service is erg goed. Ze doen alles voor je!!

Family with older children, January 2012
"Mooi hotel op strategisch punt in Singapore"translate
padijs
Rooms

18/04/2012 Het hotel is praktisch en zakelijk ingericht en niet gericht op lang gebruik door toeristen, al kan het wel. Kamers zijn ruim en voorzien van bad, douche en toilet, koelkast en niet onbelangrijk: de airco werkte perfect. Ook kon je op de kamer zelf koffie zettenh. Liften: excellent. Locatie buiten toeristengebied, maar een mall was vlakbij. Personeel bijzonder vriendelijk en klantgericht. Van de restaurants hebben we geen gebruik gemaakt, want de locale eetgelegenheden buiten de deur vonden we leuker en enorm gevarieerd: Japans, Indiaas, Indonesisch, Chinees en ook Europees. Dagelijks werden de kamers goed schoongemaakt en handdoeken werden ook dagelijks verwisseld. Accomodatie was niet speciaal voor kinderen. Het hotel heeft een zwembad met een lekkere temperatuur (niet te fris). Daarvan werd veel gebruiik gemaakt. Hotel is wel een aanrader voor je vergblijf in Singapore.

Business trip, December 2010
"UItstekend hotel op loopafstand van Boat Key"translate
arend
5.0

01/07/2011 Hotelkamers zeer goed alsmede het eten wat in uitgebreide buffetvorm gepresenteerd wordt. Ook het inpandige Oosterse restaurant heeft een uitstekend buffet.

Friends, August 2009
"Gewldig"translate
simone brandwijk
4.0

29/08/2009 alles prima in orde. badkamer zeer schoon bedden liggen ook heerlijk.
zeer vriendelijk personeel vooral aan de receptie en bij de portiers.
hoop hier zeker terug te komen.

Family with older children
"Prima kwaliteit/prijs met goede service"translate
robn
Rooms

27/07/2009 Prettig hotel met goede service.
Let wel op er zijn 2 vleugels. Die schelen in prijs en outfit.
Wij hadden een uitstekende prijs maar dus ook de goedkopere vleugel.
geen enkel probleem, kamers zijn prettig en schoon. Ontbijt buffet prima, veel keus en tot half 11 steeds nieuwe aanvoer.
Bar beneden wordt ook door lokalen bezocht die uitbundig mee doen met de band/zangeres. Heb je op de kamers geen last van, kan wel wat luidruchtig zijn in de bar zelf - maar dan ook gezellig!
Service aan de desk en van de portier is uitstekend.
Inderdaad op een paar minuten lopen (naar links uit het hotel) een klein supermarktje bij de benzine pomp als je voor weinig blikjes drinken etc wilt hebben.
Ook in de buurt prima (en ook nog goedkoop) restaurants.
Uitstekende taxi verbinding voor 4 tot 10 Sdollar (afhankelijk verkeer!) naar centrum/Orchard Road, Clarks Quay.

Business trip, Febuary 2009
"Goed hotel"translate
Rietbroek
Rooms

18/06/2009 Netjes hotel wat meer aan de rand van het centrum ligt. Maar dit is lopend te bereiken in 10/15 min. En op 5 minuten afstand heb je al restaurantjes en barretjes aan de uitloper van clark quay. Kamers zijn prima. In sommige kamers heb je schuiframen die je kamer echt donker maken. Goed voor de jetlag, je hebt geen idee of het dag of nacht is! Eten is goed. Ontbijtbuffet is ook aan te raden. Veel keus en goed verzorgd.

Conciërges vind ik zelf iets minder. Ik vroeg om een goede telefoonwinkel, maar werd naar een klein (en prijzig) winkeltje in little india gestuurd. Waarschijnlijk van zijn vriend ofzo.

corrie v.d.kant
Service

23/11/2006 Eind oktober 2006 zijn we onze reis naar Indonesie in dit hotel gestart. Prachtig hotel, prima kamers, heerlijk eten. Alleen jammer dat de band die 's avonds in de lounche speelde erg luidruchtig was waardoor we niet meer met elkaar konden praten.

tristan Pico
Service

20/06/2006 Bezocht in mei 2006 als reis starter, echt een leuk hotel erg mooie lobby niet te ver van orchard road en sentosa island. Lekker zwembad op de 5e verdieping, mooi ontbijt buffet. Personeel is erg behulpzaam en hebben vaak goedde tips. Tipje: er is een benzine station om de hoek met een soort mini supermarkt. Makkelijk en dichtbij.

E.Buys
Service

14/06/2006 Waren een week in dit hotel,met alle tevredenheid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ligt wel wat ver van de Orchard Rd., maar er is op bepaalde tijden een shuttle bus, ook naar China Town.Er is dichtbij een groot winkelcentrum met restaurantjes.Bijzonderheid van de kamer: er is een strijkplank met strijkijzer. Alles heel netjes en schoon. Gaan er volgend jaar zeker weer heen.

With partner, March 1996
"Prachtige gelegen"translate
Martinus
Rooms

11/06/2010 wat voor ons erg belangrijk was dat wij vanuit dit hotel overal naar toe komden lopen.