Arrival date
Departure date
From € 40
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Kosice
reviews Kosice

Would you like to know what other people thought of their holiday in Kosice? Then take look on this page at the reviews written by other travellers. Did you spend your holiday in Kosice? Then you can add your review here.
Kosice scores a 7.8 out of 10, based on 5 reviews
Would you like to know what other people thought of their holiday in Kosice? Take a look at the reviews of other travellers about Kosice. Have you been on a holiday in Kosice yourself? Add your review here. - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Kosice. You can post a review regarding destination Kosice if you like.

Did you visit this destination?

There are 5 reviews of Kosice

Family with young children, 2011
"Heel sfeervol !"translate
Mieke
Atmosphere

28/08/2011 Kosice wordt dan Europese culturele hoofdstad, en men werkt er momenteel hard aan. De Hlava, eens een drukke weg dwars door de stad, is nu een heerlijke plek om te vertoeven: autovrij, omzoomd door prachtige gebouwen en heerlijk flaneren en terrasjes doen. Met enkele fonteinen, concerten in de zomer, mooi park dat er op aansluit, ... Ook de zoo even ten noorden van de stad is zeker een bezoek waard met z'n bruine beren, evenals de bobsleebaan ernaast. Absoluut een aanrader voor wie in de buurt is !

With partner, May 2011
"Schitterend centrum"translate
Jan-Nelwendels
Atmosphere

01/11/2011 Kosice is een schitterende oude stad waarvan een lange straat in het centrum wel heel bijzienswaardig is.
Aan deze straat liggen de meest belangrijke gebouwen. Loop eens binnen in de St.Elisabethkathedraal, zeer mooi. Ook leuk is de zingende en dansende fontein, maar eigenlijk is het hele centrum bijzonder mooi.
Op een terrasje zal je je verbazen over de wel zeer lage prijzen.

With partner, August 2009
"Tot onze verbazing een zeer gezellige stad"translate
Paul
Atmosphere

21/09/2013 We wilden tijdens onze rondrit door Slowakije toch eens naar Kosice toe. We verbleven in een vrij nieuw studiootje net buiten het stadscentrum. Tijdens de wandeling naar het stadscentrum toe zijn de oude betonblokken flats nog duidelijk kenmerk van het verleden, maar toen we eenmaal het stads centrum binnenliepen voelden we een ontzettend gezellige-, ongedwongen sfeer. er is een variatie van goede restaurants voor weinig geld (+/- 10 euro een complete avond maaltijd).

Friends, August 2006
"Beetje somber"translate
Maurits
Atmosphere

10/01/2011 Wij waren niet in Kosice, maar daar in de buurt. Op een augustusdag staken wij per fiets de Hongaars/Slowaakse grens over bij Pribenic en fietsten naar Kralovsky Chimec. Na eerst ook in Roemenie en de Oekraine geweest te zijn stak Slowakije daar positief bij af. Maar toch een beetje somber. Wel heerlijk fietsen. Fatsoenlijke wegen en bijzonder rustig. Genieten van de omgeving en de natuur, dat was onze korte kennismaking met Slowakije. Want aan het eind van de dag gingen we Hongarije weer in. Op weg naar Budapest.

With partner, September 2005
"Bardzo ładne miasto"translate
desi
Atmosphere

25/02/2009 Zachęcam do zwiedzenia Koszyc,jest to urocze miasto, z bardzo ładną starówką,szczególnie ładną katedrą i gmachem opery,przed którą w takt specjalnie skonstruowanego urządzenia składającego się z dzwonów i dzwonków tańczy fontanna,taka miniatura tej z Barcelony,wieczorem mieni się różnymi kolorami.W Koszycach łatwo znależć kwaterę na kilka dni,już po wyjściu z pociągu na dworcu miejscowi prześcigają się w ofertach.Teraz po wejściu Słowacji do strefy euro na pewno będzie drożej ale warto.