Arrival date
Departure date
From € 90
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Histrion****
Reviews Hotel Histrion****
Obala 2, 6320, Portoroz

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Histrion****? Then take a look at the reviews of Hotel Histrion**** in Portoroz, written by other travellers.
Hotel Histrion scores a 7.3 out of 10, based on 36 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Histrion****? Take a look at the reviews of Hotel Histrion**** in Portoroz, placed by visitors. Next to that you can find 58 holiday photos regarding Hotel Histrion**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Histrion**** Portoroz. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Family with young children, July 2013
"Nooit meer terugkomen"translate
Ann van Cauter
3.0

28/07/2013 Het hotel is een restant van het Titotijdperk : onvriendelijk personeel, weinig gevarieerd buffet en geen airco in de refter. Rustig ontbijten of eten is er helaas niet bij in histrion. Op de koop toe word je uitgemolken door voor alles extra te moeten betalen. Ook verstaan ze hier geen woord Engels en moet je, de vuile borden opstapelen totdat een jobstudent ze wil afruimen.

Friends, August 2012
"4 sterren?"translate
Anita
2.0
Rooms

31/08/2012 Mooie ligging van het hotel. Nette kamers hoewel de schoonmaak wel beter kon. Het diner was zwaar teleurstellend. Daar slechts een keer gegeten ivm klachten van buikpijn en diarree daarna. Je kan vouchers krijgen om in een ander restaurant van dezelfde firma te gaan eten, dit dus gedaan bij het grand Hotel (2 minuten lopen) en dat is aan te raden. Daar super lekker gegeten (a la carte).
Verder zie je wel tekenen die wijzen op veroudering. 4 sterren vonden wij overgewaardeerd.

With partner, July 2012
"Goede ligging maar niet meer dan dat"translate
Wouter
Rooms

24/07/2012 Hotel is verzorgd; ruime kamer met groot balkon, minibar en verzorgde badkamer. Kamers met zeezicht zijn zeer aan te raden, al was het maar voor de nachtrust...
Zwembad is OK maar ligplaatsen eerder beperkt.
Het eten kon ons niet bekoren...(heel de week dezelfde dessert, weinig keuze, en niet vers).
Personeel ook niet overdreven vriendelijk. Prijzen van drank zijn aan de dure kant.

Family with older children, July 2012
"Niet meer om terug te gaan."translate
Van de Velde
Rooms

24/07/2012 Kamers ruim, bedden OK. Badkamer aan vernieuwing toe. Regelmatig mieren in badkamer. Airco OK. Eten liet te wensen over. Drie dagen achter mekaar zelfde dessert. Werd 's morgens ook gepresenteerd. Lage kwaliteit van vlees en buffet."Beef" was eigenlijk soepvlees in bakken. Presentatie liet te wensen over. Koud voorgerechtenbuffet zeer sober. Eten weinig gevarieerd en van de dag voordien geserveerd. Personeel in refter niet gemotiveerd. Dranken vrij duur. Ligging van hotel OK. Aqua park is binnenzwembad. Heel zout water , niet aangenaam. Aan buitenzwembad ligplaatsen beperkt.

Family with young children, July 2012
"Never again"translate
DDC1972
2.0
1.0
4.0

18/07/2012 We hebben al heel wat afgereisd en dus al heel wat hotels geboekt, toegegeven dit was het slechtste.
We namen half pension. Het ontbijt en avondeten gaan door in een refter.
Er is heel weinig variatie in het eten. Warme gerechten zoals vlees en vis zijn "uitgekookt". Een drankje bij het avondeten kostte al gauw rond de 4 € (pils), een frisdrank 2,70 €...Wij hebben alle andere avonden in de gezellige restaurantjes van Piran gegeten. Alles is er 15 jaar stil blijven staan. We hebben daar weinig families met kinderen gezien. Op de kamer was er ook een derde bedje bijgezet voor onze jongste zoon. 's Morgens en 's avonds wannde ik me Indiana Jones om naar het balkon en de badkamer te lopen. Er is ook sprake van een "Aqua Park", dit park is niets meer dan een binnen zwembad. Buiten zwembad is een hoop vliegen op een.. Stoelen en parasols iedere dag te betalen aan schandalige prijzen. Voor 23u moet je niet naar je bed gaan, zanger of zangeres (al dan niet te pruimen) houdt je steevast wakker

Family with young children, August 2011
"Mooi hotel direct aan zee"translate
Albert
Rooms

14/08/2011 Wij hadden kamer met zeezicht. Kamers zijn netjes en erg rustig,geen last van andere kamers en airco.
Restaurant is erg massaal maar wij mochten ook in restaurant bij haventje gaan eten. Hier is het een stuk rustiger en kun je lekker buiten zitten.
Eten is in buffetvorm en is goed.Ook ontbijt is voldoende en goed verzorgd.
Was s'avonds leuke annimatie.
Er is in de regio genoeg te doen. o.a. grotten in Postonje bezocht. Erg mooi maar wel duur(22.- p/p). Verder genoten van zon zee en strand.

Family with young children, July 2011
"Enkel de ligging kon ons bekoren."translate
Raymond
3.0

05/08/2011 Wij hadden deze vakantie twee "4 sterren hotels" geboekt in Slovenië. Hotel Jezero en dit. Het contrast was enorm! De kamer was ontzettend klein en verouderd, voor onze kleindochter was een vouwbedje bijgeplaatst zodat we amper ruimte hadden om te bewegen. Er was één vrij stopcontact op de kamer en de lichtschakelaar werkte niet goed. Het terras met zicht op de haven had 2 stoeltjes en één tafeltje en stond meteen overvol. Onze kamer (273) was bijna aan het einde van de gang, en we moesten ± 5 min stappen naar de lobby en het restaurant. Het eten was uitgedroogd en had weinig variatie (enkele dagen na mekaar hetzelfde). Het restaurant gaf het uitzicht van de schoolrefter en rustig tafelen was er niet bij, de garçons liepen heen en weer en het moest duidelijk vooruit gaan. Toen we s'morgens nog een tas koffie gingen halen (aanschuiven!!!) was onze tafel al leeggemaakt en stonden andere mensen klaar om onze plaats in te nemen. De parking was te klein met mogelijk schade tot gevolg!

Family with young children, July 2011
"Rust en ontspanning"translate
Familie Goutry - Le...
Rooms

02/08/2011 Zeer gemakkelijke route om ernaar toe te rijden. Hotel ligt in een domein met veel faciliteiten: post, restaurants, winkeltjes, zwembad, zee vlakbij, wellness,... Vriendelijk onthaal. Mooie kamers met balkon. Desondanks de grootte van het hotel was het er zeer rustig. Zeer goed geïsoleerd. Italiaanse sfeer hangt er en voel je ook. Parking mag uitgebreid worden. Enige minpunt was de sfeer in het restaurant. Zeer groot en wat refterachtig naar bediening en opruimen. Eten was meer dan voldoende aanwezig, zeer uitgebreid, voor elk wat wils. Helemaa niet vettig zoals in een andere reactie te lezen staat, eerder droog. Koud en warm, vis en vlees, gezond of minder gezond,.... De kinderen - 15, 13 en 7 - konden naar hartelust aanschuiven en genoten. Zwembaden zeer ruim en aangepast aan kinderen/jongeren. Enige grote minpunt was het betalen van de ligzetels aan zwembad buiten of aan de zee. 10 euro per dag per persoon kan aardig oplopen! Een aanrader voor allen die op zoek zijn naar rust...

With partner, 2011
"Leuke vakantie"translate
anneleentant
Rooms

27/06/2011 5 dagen reis, maand juni: gratis parking voor hotelgasten, maar is ook openbaar waardoor het niet gemakkelijk was om een plaatsje te vinden. goede parkeertechniek is nodig en creatief zijn in het vinden van een plaatsje, we hebben er wel steeds 1 gevonden. Piran op 15-20 min wandelafstand en echt de moeite, valt ook regelmatig 's avonds iets te beleven. portoroz boulevard kan 's avonds drukker zijn. Kamers waren verzorgd, zeer kleine tv (hoewel we dit niet echt nodig gehad hebben), gebruiksvriendelijke airco op kamer, we zaten op 2de verdiep op gelijke hoogte met receptie kort aan uitgang, wanneer je een kamer hebt verder door in het hotel mag je al een stukje stappen. gratis gebruik van groot binnenzwembadpark

Family with young children, June 2011
"Vyborna dovolenka"translate
Barbora
Rooms

02/07/2011 V hoteli sme boli s rodinou na dovolenke (3-rocne dieta). Vyborna strava, kvalita a siroky vyber. Poloha hotela nam maximalne vyhovovala, kedze mame male dieta a nechceli sme byt v rusnom centre mesta. Snad od 4hviezd. hotela by som ocakavala modernejsie vybavenie kupelne, myslim ze v izbe by nemali byt za zavesom pavuciny... (Myslim, ze v podobnej kategorii hotela v Rakusku by sa to nestalo.)Ale to je naozaj iba chybicka krasy, ktoru sme nasli. Inak maximalna spokojnost. Nadherne prostedie, v Portorozi som nebola po prvykrat, a ak mi to na rok vyjde, velmi rada sa do tohoto hotela vratim.

1 2 3 4 next

What is most important to you when choosing a city break?