Arrival date
Departure date
From € 106
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Marita****
Reviews Hotel Marita****
Obala 89, 6320, Portoroz

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Marita****? Then take a look at the reviews of Hotel Marita**** in Portoroz, written by other travellers.
Hotel Marita scores a 8.1 out of 10, based on 33 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Marita****? Take a look at the reviews of Hotel Marita**** in Portoroz, placed by visitors. Next to that you can find 34 holiday photos regarding Hotel Marita**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Marita**** Portoroz. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Family with older children, July 2014
"Geen tweede keer meer!!!!!"translate
Britt
Swimming pool

08/08/2014 Kamer en badkamer zijn ruim,alleen is het bad te breed om er in/uit te stappen,na het douchen staat de badkamervloer onder water.schimmelplekken in de badkamer.
De bedden zijn goed behalve de matrassen keihard!!Het lijkt of je op planken ligt,vieze kussens met vlekken ook in de matrassen,het extra bed voor onze zoon van 13 jaar was gewoon een opklapbed met een dun matras,wij hebben te plekken geklaagd,maar met een oplossing kwamen ze niet we moesten het ermee doen.
Kamers werden niet goed schoongemaakt overal haren ook bij aankomst smoezelig bedden worden niet opgemaakt en weinig verschoond.
Er is 1keer stofgezogen in twee weken,ook de sauna zwembad zijn niet hygiënische kortom smoezelig hotel.
Het eten en ontbijt zijn ruim voldoende goed,de ligging is ook goed net aan de rand van portoroz een rustige plek wij zaten aan de zijkant van het hoofdgebouw.
Het hotel heeft de uitstraling van 4 sterren maar ik denk dat 3 sterren meer terecht is.

With partner, August 2013
"Good service"translate
hoogervp
Rooms

03/09/2013 Uitstekend hotel met mooie grote kamers. Door omstandigheden hebben wij helaas maar kort gebruik kunnen maken van dit hotel. Receptie heeft ons uitstekend geholpen.

Family with older children, July 2013
"Prijs kwaliteit een topper !!!"translate
Iris Dewaelheyns
Rooms

17/08/2013 Wij verbleven in hotel Marita van 7 tem 18 juli 2013. We werden vriendelijk en behulpzaam onthaald. Onze wagen konden we gratis stallen in de ondergrondse garage (altijd plaats genoeg). Onze familiekamer was groot; er waren 2 aparte terrassen; een koelkast, TV, airco,... Kamers werden elke dag gekuist, bedden werden netjes opgemaakt. Ontbijt was uitgebreid; de kok maakte à la minute klaar wat je vroeg : eitjes, omeletjes, pannenkoeken,... Avondeten was ook zeer lekker. Afwisselende buffetten, dagelijks 2 soorten soep, dessertenbuffet met elke dag oa ijskar, fruit, gebakjes,... Personeel was vriendelijk.
Geen animators in het hotel; wel 1Xweek pool party en 1Xweek latino avond met live muziek.
Hotel was rustig gelegen op einde van de boulevard, aan de jachthaven op wandelafstand van de zee. Samengevat : Rustig, proper hotel met lekker eten meer gericht op gezinnen met kinderen.

Family with older children, August 2012
"Voor herhaling vatbaar"translate
Blauwhartje
Rooms

02/09/2012 Mooi verzorgt hotel met airco en ruime kamers eten is hier iets minder maar kijk zeker een keer bij de kinderen :-) mooi ruim ontbijtbuffet maar ook hier weer koffie uit een automaat (zo jammer en geen verse yoghurt wat ik voor een 4 sterren hotel toch wel kon waarderen) maar verder is het een heel mooi verzorgt hotel en zeer vriendelijk. Rustige nachten omdat het hotel net buiten de boulevard ligt.

Family with older children, July 2012
"Mooi hotel met waardeloze keuken"translate
Graziella
2.0
Rooms

12/08/2012 Waren hier in juli een week met twee pubers. Hadden een suite geboekt, het bleken twee mooie ruime kamers met fijne balkons. Ook zwembad was prima. Enorme tegenvaller was echter het avondeten (wij boekten halfpension). Was het ontbijtbuffet nog aan de maat, het diner was echt zeer ondermaats. Diepvriesgroenten slecht klaargemaakt, deze hadden kraak noch smaak. Ook vlees, vis, en alle andere bereidingen waren smakeloos, fantasieloos en allesbehalve vers. Zouden graag nog een keer terugkomen naar Portoroz, maar omwille van het eten niet meer naar dit hotel. Tenzij ze een nieuwe kok in dienst nemen die zijn vak verstaat.

Family with older children, July 2012
"Goed verzorgd hotel, echter ligging is minder"translate
Fam. De Jong
Rooms

01/08/2012 Lovende woorden omtrent de service, hygiëne, grootte van de kamers alsmede kwaliteit/variatie van het eten. Maar ligging hotel is minder. Portoroz in de zomer is erg druk. Veel geluidsoverlast 's avonds vanaf de boulevard. Soms even lastig om in te slapen. Portoroz zelf valt tegen, maar de omgeving van Portoroz maakt dit ruimschoots goed.

Friends, July 2011
"Super hotel"translate
fenniegeertjes
Rooms

16/11/2011 schoon hotel- goed eten- vriendelijk personeel- mooie ligging.

With partner, July 2011
"Prima verblijf"translate
kozakje
Rooms

23/07/2011 Vriendelijk personeel, mooi zwembad, mooie ruime kamer. Wij hadden een kamer in de bijgebouwen in de tuin geboekt. Lekker ruim, groot balkon en mooie badkamer. Erg blij waren we met de airco, want we hebben 2 weken temperaturen van 30-35 graden gehad. Het is jammer dat er niet meer ligstoelen bij het zwembad zijn. De eerste dagen werden er 's morgens vroeg al handdoeken neergelegd (tja, helaas moet ik het zeggen, door dezelfde mensen die altijd kuilen graven aan het strand), waardoor alles bezet was. Na vele klachten heeft de badmeester daar een eind aan gemaakt, maar wat meer ligstoelen zou niet verkeerd zijn.
Het eten was goed, keuze en variatie genoeg, alleen wat toetjes betreft kunnen ze nog wel wat leren. Veel Duitsers, Belgen en Engelsen, in de weekenden ook wel Slovenen en weinig Nederlandse gasten.
Vanuit het hotel loop je in 5 minuten naar de zee en er valt vooral 's avonds heel wat te flaneren.

Family with older children, July 2011
"Een aanrader"translate
nancy baal
Rooms

02/08/2011 zijn hier 10 dagen geweest en zouden zo weer terug willen. het eten is zowel s'morgens als s'avonds in orde alleen ja de desserts zijn niet zo talrijk aanwezig maar voor de rest is er altijd wel iets dat je lust. s'morgens zijn er elke dag 3 eiergerechten en pannenkoeken en s'avonds is er steeds een pastagerecht ,vlees en vis aanwezig met steeds een aardappelgerecht. de kamers zijn netjes met moderne badkamer maar helaas niet heel groot .de pluspunten zijn de ondergrondse gratis parking(bij heel wat hotels te betalen en dat kost tot 15 euro per dag) en vooral het zwembad, heel mooi gelegen in een parkje.
de ligging van het hotel is ook super, op 5 minuten ben je in kroatie en op 15 minuten in italie en ook oostenrijk ligt dichtbij.
als je naar zee wil , is dat ook leuk , je moet gewoon de straat oversteken en hier heb je de ene bar na de andere en heel veel restaurants
voor ons een topper zeker als je het prijskaartje erbij neemt

Family with young children, July 2011
"Prachtig hotel maar vreselijke service en eten"translate
Jacky
1.0
2.0
Rooms

24/07/2011 Prachtig modern hotel gelegen aan de boulevard in een parkomgeving. Mooie ruime moderne kamers. Binnen- en buitenzwembad mooi maar niet al te proper. Ruime keuze bij ontbijt. Avondmaal was een ramp. Alles komt recht uit de diepvries. Elke dag dezelfde ontdooide biscuits en 1 stuk fruit (druiven of watermeloen). Geen aangepaste gerechten voor kinderen. Onderhoud van de kamer bestond uit vervangen van handdoeken en opdekken van het bed. Zelfs de kruimels op de tafel bleven onaangeroerd. Steek een andere eigenaar in het hotel en het wordt een 5 sterrenhotel. We komen niet terug.

1 2 3 4 next

What is most important to you when choosing a city break?