Arrival date
Departure date
From € 83
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Neptun****
Reviews Hotel Neptun****
Obala 33, 6320, Portoroz

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Neptun****? Then take a look at the reviews of Hotel Neptun**** in Portoroz, written by other travellers.
Hotel Neptun scores a 7.5 out of 10, based on 11 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Neptun****? Take a look at the reviews of Hotel Neptun**** in Portoroz, placed by visitors. Next to that you can find 4 holiday photos regarding Hotel Neptun**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Neptun**** Portoroz. You can be the first to add a review.

1 2 next

tania gryson
1.0
Swimming pool
3.0

19/08/2014 Dit hotel is geen 4* waard de kamers zijn proper en ok maar voor de rest ... Het eten is er waardeloos, het wordt ergens anders klaar gemaakt. Het komt uit de diepvries juist een beetje opwarmen en in de bak van het buffet. Er zat reuk nog smaak in het eten. De spiegeleiren zijn op voorhand gebakken en liggen uitgedroogd in het buffet en alle restjes werden verwerkt.Toen je kon in de keuken kijken zag je er inderdaad geen pot of pan staan alles werd in schotels uit de ijskast gehaald zelfs de pannenkoeken kwamen uit een pakje microgolf in en klaar (met m'n eigen ogen gezien) Wij zijn zelfs uitgaan eten daar kon je tenminste lekker eten want Slovenië heeft een lekkere keuken. Wij logeeerden eerst in een ander hotel en daar was het schitterend. En buitenzwembad was een voetbad. Alleen een binnenzwembad. Echt geen aanrader.

Family with young children, July 2014
"Mooi hotel met lekker eten"translate
Isabelle
Rooms

15/07/2014 We zijn net terug van onze 10-daagse vakantie in hotel Neptun. Hotel behoort tot de groep Lifeclass in Portoroz, dus mag je gebruik maken van alle faciliteiten van de 6 hotels. Grand Hotel Portoroz heeft een groot termen-zwembad, hotel Mirna heeft een (klein) buitenzwembad en de hotels Riviera & Slovenija hebben ook een groot overdekt zwembad met klein buitenbad. Onze kinderen hebben heel veel gebruik gemaakt van het buitenzwembad in hotel Mirna (sommige dagen hadden we het zwembad alleen voor ons gezin!). Blijkbaar trekken de meeste mensen naar het aangelegde hotelstrand (veel te druk voor ons + bijbetalen voor ligbedden en parasols).
Het hotel is een heel goed uitgangspunt voor mooie uitstappen (grotten v. Postonje & grotten v. Škocjan, Lipizaner-paarden, bezoek aan stadje Piran, Koper of uitstap naar Kroatië).
Zéér verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Avondmaal ook in buffetvorm: steeds 2 soorten soep, uitgebreid koudbuffet en lekkere keuze aan warme maaltijden.

Family with young children, July 2012
"Toller urlab buchen nächstes jahr wieder"translate
Danijla Cergic
Rooms

05/08/2012 Das Hotel Neptun hat uns sehr gut gefallen jeden tag gab es saubere Handtücher das Zimmer war gross genug für 2 Erwachsene und 2 Kinder toller Meeresblick das büfe zum Frühstück und Abendessen war reichlich das Personal war sehr freundlich konnten mehrere sprachen eine grosse überraschung war das Hallenbad super es ist sehr sauber in allen bereichen Preis Leistung Note 1 nur zum weiterempfehlen da vergisst man die paar Stufen die man vom Strand rauf laufen muss.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Family with older children, July 2011
"Net ,gezellig hotel"translate
doreen
Rooms

08/08/2011 vakantie in juli 2011 ,zeer nette kamer ook badkamer was zeer netjes ,mooi uitzicht ,vriendelijk personeel ,zwembad binnen van hotel ernaast was ook zeer proper,eten was gewoon maar altijd genoeg en vers .
zeker een aanrader (zeker voor mensen voor wie de luxe niet zo belangrijk is maar wel de netheid en vriendelijkheid)

Family with older children, July 2010
"Goed"translate
Eric
Rooms

11/09/2010 Dit hotellen complex, alle hotels zijn namelijk met mekaar verbonden. Zo kan je dus makkelijk de faciliteiten van Grand Hotel bereiken. Wij maakten het meest gebruik van het dakterras met jacuzzi. Het eten is werkelijk zeer goed. Alles was lekker van smaak. Deze kwaliteit krijg je niet in een Spaans **** hotel. Personeel was ook zeer vriendelijk. De parking is eigenlijk te klein, wanneer het hotel volgeboekt is. Geen buiten zwembad, wel een kinderbad op dakterras. Kort samengevat: een zeer goede prijs/kwaliteit.

Family with older children, July 2010
"Super!"translate
Aniram
Rooms

05/08/2010 14 dagen in dit hotel gelogeerd. Zeer geslaagde vakantie gehad. Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten, ... Het enige minpunt is dat er 's avonds heel weinig te doen is naar animatie toe! We komen zeker nog eens terug maar niet meer voor zo lang :)

Family
"Gewoon fantastisch"translate
rega
Rooms

02/08/2008 wij waren juli 2008 in potoroz en er is maar 1 woord fantastisch, heel mooi practig hotel mooi uitzicht goede bediening lekker eten gewoon super

Family, July 2008
"We hadden er meer van verwacht"translate
Schillemans
5.0

29/07/2008 Het hotel ligt achterin en is enkel bereikbaar door een steile helling of heel veel trappen, niet echt gemakkelijk met twee kleine kindjes.
De kamers waren ruim, maar het tapijt werd niet elke dag gestofzuigt en dat was op het einde toch wel een beetje erover. Ons balkon was heel ruim en we hadden een prachtig zicht over de kust en het haventje.
Het restaurant was aan de kleine kant, waardoor het aanschuiven was aanhet buffet. Zelf bijna drummen en vechten om toch maar niets te kort te komen door zommige gasten en dat is niet echt onze slag. Het eten was goed.
We hebben geen zwembad gevonden, enkel binnen in Grand Hotel, maar we hebben niet gezwommen, dus moeilijk te beoordelen.
In de omgeving was veel te doen. Zo bezochten we de grotten van Postonja, zeker de moeite, zelfs voor kleine kinderen, we gingen naar Piran en een dagje naar Venetië. Dit was wel vermoeiend.
We genoten van de vakantie, maar volgende keer toch een ster meer voor ons, Gran Hotel Protoroz, naast Neptun.

With partner
Marie-Josée en Marc...
Rooms

17/10/2007 wij waren er in 2001 en 2004; Volgend jaar staat Portoroz weer op het programma. Een heel gezellig stadje ,niet te druk. Hotel prima , je moet wel rekening houden met trappen Of je een weg zoeken door hotel Palace en zo naar Neptun. Lukt ook hoor.

Family
fam. Jacobs
Rooms

16/08/2007 Verbleven er met twee kinderen op één kamer. Ruime kamer geboekt met zeezicht op zesde verdiep, lift ging maar tot op vijfde. Andere hotels zijn ook in verbinding met Neptun, gratis safe in het ene hotel, binnenzwembad in andere... Eten wel ieder in eigen hotel. Het gebeurt ook dat je indien je met meerdere familie's bent de ene in Neptun ligt en de andere in Appolo.
Prijs kwaliteit prima daar onze kinderen gratis verbleven tot 14 jaar.

1 2 next

Which country do you prefer driving in?