Arrival date
Departure date
From € 110
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Vile Park***
Reviews Hotel Vile Park***
OBALA 2, 6320, Portoroz

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Vile Park***? Then take a look at the reviews of Hotel Vile Park*** in Portoroz, written by other travellers.
Hotel Vile Park scores a 6.4 out of 10, based on 30 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Vile Park***? Take a look at the reviews of Hotel Vile Park*** in Portoroz, placed by visitors. Next to that you can find 19 holiday photos regarding Hotel Vile Park*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Vile Park*** Portoroz. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

Sylvie Nutten
4.0
Swimming pool
5.0

05/10/2014 Ok het vile park is het oude gedeelte van het hotel maar... Heel sterk verouderd. Eerste zicht nette kamer tot de luchtverfrisser is uitgewerkt en er een constante urinegeur in badkamer bleef hangen... De radiator roestig op een ochtend badkamer kletsnat door een leiding die het had begeven.
Wel heel warm en vriendelijk onthaal aan de receptie en ook de klusjesman was snel ter plaatse.
Als je gaat eten kies je best de zaal links met zicht op zee daar is het rustig en aangenaam zitten. Het andere deel is echt een luidruchtige refter. Voor koffie en andere warme dranken moet je wel naar andere zaal.
Wij vonden het hotel zelf niet aangenaam maar trokken elke dag te voet naar Piran waar het wel gezellig zitten was aan de zee.
De ligging is wel heel mooi maar daar stopt het ook.

Group trip, May 2012
"Geslaagde groepsvakantie"translate
Peter
Rooms

14/05/2012 Vier overnachtingen met een groep van 40 18-jarigen + begeleiding. Niet evident, maar wel geslaagd. Het hotel is prachtig gelegen tussen Portoroz en Piran. Beiden op een kwartiertje wandelafstand en vooral Piran is een prachtig en gezellig stadje, waar je heerlijk kan wandelen in de smalle straatjes en een prachtig uitzicht hebt wanneer je naar het kasteel klimt. Het hotel zelf biedt heel wat mogelijkheden met o.a. mooie zwembaden. In de omgeving zijn er leuke restaurantjes en bars. Het eten in het hotel, 's morgens en 's avonds in buffetvorm, is gevarieerd en best lekker. De bediening is in orde. De kamers zijn netjes en meer dan ruim genoeg. Minpunt is de afwezigheid van koelkast en airco. Zeker tijdens de zomermaanden lijkt me dat onaangenaam. Zwemmen in zee was begin mei nog wat frisjes, maar wel te doen, al dreven er wel nogal wat algen rond en zaten er ook enkele kwallen. Geen (zand)stranden, wel grasligweiden en (gevaarlijk gladde) trapjes om in zee te gaan.

Family with young children, August 2011
"Prachtige omgeving - kameruitrusting NIHIL!"translate
Lobbens
5.0

21/08/2011 Prachtige ligging + verzorgd ontbijt + uitgebreid avondbuffet! (prima)
Kamers zonder AIRCO en minibar... Onaangenaam bij hoge temperaturen. Geen mogelijkheid om iets van drank koel te houden. Kamers zijn ook aan opfrisbeurt toe!

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, August 2010
"Goed hotel!"translate
Ellen
Rooms

10/07/2011 Dit hotel bestaat uit 3 hotels bij elkaar, verbonden door binnenplaaten. In Vile Park hadden wij een goede kamer, mooiste die we in Slovenie hebben gehad. Goede, schone badkamer en ruime kamer met zitje. Wij hadden bij onze rondreis avondeten in buffetvorm, dit was prima geregeld in een van de andere hotels. Strand bij het hotel is lekker, alhoewel er geen zandstrand is, maar een betonnen trap als je de zee in wilt. Je ligt met je strandbedje op het gras. Verder is alles keurig onderhoude rondom de hotels en zijn er ook nog eens winkeltjes, een barretje en losse restaurans. Wij vonden het hier super voor elkaar!

With partner, August 2009
"Leuk hotel."translate
Betty
Rooms

27/08/2009 Wij hebben 8 dgn in hotel vile park doorgebracht. Het is een heel groot complex, allerlei winkels, restaurants, groot prive strand (geen zand maar gras maar dat is geen probleem), buitenbad, binnenbad, je kan parasollen, strandbedden huren alles is goed geregeld. Het personeel is vriendelijk! Het ontbijt was prima, wij gingen om te eten of naar portorozof piran is 15 minuten lopen, beide leuke plaatsjes.
1 nadeel op de kamers is geen airco en dus erg warm, maar wij konden er wel om slapen. Annimatie hebben we niet veel gezien wel was er zowat elke avond een optreden van verschillende dingen, erg gezellig!

Family
"Redelijk goed"translate
Ingrid
Rooms

23/10/2008 wij hadden afgelopen zomer uitzicht over zee. De kamer was inderdaad klein met twee volwassenen en een kind dat met zijn 12 jaar net zo groot is als een volwassen. Geen airo op de kamer, dus wel heel warm. Het personeel was uiterst vriendelijk, zowel de receptie, kamermeisje als het personeel in het restaurent. Het ontbijt was inderdaad massaal, maar wel volop keuze. Ook het avondeten had enorm veel keuze en was lekker. Het drinken was wel duur, ongeveer de prijzen hier in Nederland. Een flesje water bij de zee was 1,50 euro, even verderop bij de benzinepomp 0,60 euro. Wij vonden het fijn vertoeven en zeker de dorpjes verderop waren heel gezellig.

With partner
"Vakantiefabriek in Portoroz"translate
Fred Cahuzak
4.0
Rooms

12/08/2008 Wij hebben hier enkele dagen doorgebracht. Het is niet echt slecht maar het houdt ook niet over. Wij hadden een ruime, nette kamer; het eten was niet best, te koud en weinig smaak. Het personeel weet niet hoe ze gastvrij moeten zijn. Verder is er in de buurt niet veel te zien/doen. Verder viel ons het prijsnievau erg tegen.

Family
"Voel me misleid"translate
Alan
1.0
1.0

10/08/2008 Wij zijn zeer teleurgesteld. Als je het leuk vindt om in een sauna te slapen en de vierdaagse te lopen, zal je dit hotel OK vinden. Het eten, de service, de vriendelijkheid en de prijzen zijn wel goed.
Wat wij niet in de site hebben gelezen, is dat het hotel aan de achterzijde van het 3-hotel-complex gelegen is en geen eigen faciliteiten heeft en dat alle foto’s van de 2 andere hotels zijn.
In het aan zee gelegen Histrion bevinden zich de restaurants, beautysalons, zwembaden, strand locaties en belangrijker, de op de site getoonde ruime kamers met zeezicht balkon.
Je moet dus voor iedere activiteit naar het Histrion maar erger, onze kleine kamers met uitzicht op een boom, afvalcontainerpark en parkeergarage, bleken niet airconditioned. Het is bijna onmenselijk om te slapen in een kamer zonder airco met een gemiddelde nachttemperatuur van boven de 30 graden C en geen zuchtje wind.

With partner, August 2008
"Je moet er niet voor je rust komen!"translate
patrick
Rooms

31/08/2009 Masaal is het enige wat in me op komt. Als je er van houdt om in een enorme ontbijtzaal te zitten met veel rumoer en mesenom je heen dan is dit the place to be. om je voor je rust, niet doen! Kwaliteit van het ontbijt is prima. Diner is buffet. Als je op tjd komt is het pima anders kan je voor teleurstellingen komen te staan.
Kamer is klein maar wel schoon. Geen airco en bij wind stil aan de erg warme kant.

With partner, August 2008
"Een teleurstelling"translate
fam. van Gelder
5.0

15/08/2008 Zeker geen aanrader bij hoge temperaturen.Één nacht doorgebracht in Ville Park (voor 5 nachten geboekt ) en geen oog dicht dicht gedaan en ventilator aan het plafond zou geen overbodige luxe zijn. Leuke omgeving als je van zwemmen en hnagen aan het zwembad houdt ( mits je een plaatsje kan vinden op het gras veld voor je handdoek ). Parkeren is een groot probleem op dit park en je mag blij zijn als je een plaatsje gevonden heb dat je later nog weg kunt rijden. De omgeving oogt mooi , maar echt iets te beleven is er niet na een dagje kijken in het naburige Piran heb je de omgeving eigenlijk wel gezien. Een aanrader dus voor mensen die van zonnen en liggen aan het zwembad houden voor doeners is er weinig te beleven.Eten zou ik buiten de deur doen maar helaas hier is weinig keuze in of je moet een paar kilometer de auto gaan rijden ( en maar hopen dat je op tijd terug bent voor een parkeer plaats).

1 2 3 next

What annoys you the most on the ski slopes?