Reviews Holiday home Casa El Mirador

24 July 2014

Casa El Mirador
Reviews Holiday home Casa El Mirador
Marbella

If you want to avoid disappointment during your holiday in Holiday home Casa El Mirador? Then take a look at the reviews of Holiday home Casa El Mirador in Marbella, written by other travellers.
Holiday home Casa El Mirador scores a 8.4 out of 10, based on 11 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Holiday home Casa El Mirador? Take a look at the reviews of Holiday home Casa El Mirador in Marbella, placed by visitors. Next to that you can find 6 holiday photos regarding Holiday home Casa El Mirador on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Casa El Mirador Marbella. You can be the first to add a review.

1 2 next

Family with young children, September 2013
"Compleet huisje!"translate
anoekkoudijs
Space

10/09/2013 Wij hebben genoten! Wij (papa, mama en meisje van 3) waren samen met onze buurtjes, een jong stel met lief klein meisje, de enige bewoners. Heerlijk kunnen genieten van de prachtige tuin en het zwembad voor groot en klein. Beide slaapkamers zijn ruim evenals de badkamer! Contact met de eigenaren verliep heel prettig.

Family with young children, August 2011
"Super huisje, mooie tuin en zwembad"translate
H. Mantel
Space

18/08/2011 We hebben in augustus 2011 dit huisje een week gehuurd. Mooi huisje met mooie tuin. Wel te ver van het strand om te lopen en om ergens te komen.Het centrum van Marbella is trouwens nog een kilometer of 12 rijden vanaf dit huisje. Een auto huren is dus wel noodzakelijk. Het enige minpuntje vonden wij was dat er geen airco was op de bovenverdieping, wat resulteerde in een slechte nachtrust. Verder een prima locatie waar we zeker nog eens heen willen!

Family with young children, October 2010
"Schitterend appartement, komen nog een keer terug"translate
Herman, Marlies en ...
Space

01/11/2010 Casa el Mirador is werkelijk een paradijselijk huis, met een riant uitzicht op zee. Wij waren er met dochter van 9 en hebben ons fantastisch vermaakt. Het weer speelde ook een belangrijke rol, we hebben de hele week heerlijk weer gehad. De Casa is van alle gemakken voorzien, schoon en heeft veel privacy. Wij waren in het kleinschalige parkje de enige bewoners, op een wat oude vrouw na die er permanent woont, en hadden dus het heerlijke zwembad voor ons privé. We kregen van de eigenaren veel instructies op papier, maar dat kwam toch altijd weer heel vriendelijk over. En je laat het wel uit je hoofd om zo'n fantastisch huis niet netjes achter te laten. We komen er zeker nog een keertje terug!

With partner, March 2010
"Rustig met mooi uitzicht"translate
J. Nieuwenhuis
Space

12/04/2010 Casa el Mirador is ons prima bevallen. Het is een gerieflijk huis met fijn terras.
De tuin met zwembad is gemeenschappelijk, maar onze ervaring is dat men daar heel goed mee om gaat. De urbanisatie ligt rustig en in de buurt van golfbanen. Het enige kleine minpuntje vonden wij dat je, waar je dan ook heen gaat, altijd weer die drukke 4-baansweg op moet met korte invoegstroken. Wél kun je die weg oversteken en zo naar het strand komen waar je kilometers kunt lopen. Vlakbij is een winkel met lange openingstijden.

Family with older children, April 2009
"Prima Casa!"translate
Jan, Ria, Femke en ...
Space

08/05/2009 Prima gelegen vakantiewoning met echt alles er op en er aan. Hebben hier met beide dochters ons 25-jarig huwelijksjubileum gevierd. Heerlijk terras, tuin en zwembad. Buitenkant verdient echter wel wat stucadoor- en schilderwerk.Met de huurauto overal dichtbij en tal van leuke uitstapjes te maken. Een echte aanradar, zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. We hebben er een heerlijke vakantie genoten!

With partner, October 2008
"Uitstekend bevallen."translate
Govert
Space

23/12/2008 Alles perfect in orde, uitgebreide inrichting, comfortabel en goede service. Zeer aan te bevelen. Prachtig uitzicht vanaf het terras. Lekker strand.
Wij komen hier zeker terug! Door ons gevonden op internet via AndaluciaCasa.

With partner, October 2008
"Veel waar voor je geld, hoezo crisis?"translate
vd H.
Space

01/11/2008 Hallo, eigenlijk wilden wij een huisje boeken op de camping van Cabo Pino, maar al googelend vonden wij de site van de verhuurder. Dit huis ligt ook vlakbij Cabo Pino en wij hebben geen spijt van onze boeking van Casa Principal! Veel luxe maar voor véél minder geld dan voor een standaard huisje. Wij voelden ons meteen thuis, de plek is in één woord Fantastisch! Luxe en rust vindt je hier, we wilden gewoon niet meer naar huis terug (bijna). Google maar eens op casa el Mirador Marbella, dan vindt je het makkelijk. Een grote aanrader!

With partner
"Wat een verwennerij!"translate
i&d
Interior

29/09/2008 Heerlijk, schoon huis dat werkelijk is voorzien van alle gemakken (vaatwasmachine, wasmachine, nl televisie enz. enz.). Je kunt het zo gek niet bedenken of het is aanwezig.We kunnen ons alleen maar aansluiten bij de vorige beoordeling: je wil zo'n fijn huis eigenlijk voor jezelf houden. Een huurauto is een must anders kun je niet uit de voeten. Het strand Cabo Pino is een aanrader en ligt op vijf minuten afstand rijden. Ga zeker ook vis eten aan de overkant van de A7 bij Sinbad aan het strand. Wat een traktatie was dat!

With partner
"Fantastisch hoekhuis, prachtige, rustige locatie."translate
van der Hoek
Interior

25/07/2008 Wij zijn in Casa El mirador geweest en het was echt geweldig. Voor deze prijs vind je volgens ons nergens zo'n huis. Wie er meer over wil weten moeten maar eens zoeken met de zoekterm AndaluciaCasa, maar eigenlijk is dit zo'n pareltje dat je stiekum voor jezelf wil houden.... Wij wensen iedereen na ons net zo'n fijn verblijf toe!

Family, June 2008
"So schön und so billig!!!"translate
Exel
Space

07/09/2008 Wir konnten es einfach nicht glauben... So eine fabelhafte Wohnung auf ruhige, grüne Lage. Garten und Meerblick. Sehr komplett. Und der Preis... (Nicht weiter erzählen...!) Mit hilfe von Google haben wir die Wohnung gefunden, mit Suchbegriff Andalucia Casa Marbella. Tipp!!!

1 2 next