Reviews Apartment Casa + Studio Las Hortensias

22 April 2014

Casa + Studio Las Hortensias
Reviews Apartment Casa + Studio Las Hortensias
29600, Marbella

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Casa + Studio Las Hortensias? Then take a look at the reviews of Apartment Casa + Studio Las Hortensias in Marbella, written by other travellers.
Apartment Casa + Studio Las Hortensias scores a 9.1 out of 10, based on 20 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Casa + Studio Las Hortensias? Take a look at the reviews of Apartment Casa + Studio Las Hortensias in Marbella, placed by visitors. Next to that you can find 22 holiday photos regarding Apartment Casa + Studio Las Hortensias on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Casa + Studio Las Hortensias Marbella. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 20 reviews of Casa + Studio Las Hortensias

8.8
With partner, October 2013
"Voor herhaling vatbaar"translate
LisettevanderVaart
Space

25/10/2013 Dit is een heerlijk appartement dat meer dan voldoende ruimte heeft ook met vier personen doordat er twee terrassen zijn en ook twee badkamers. Lekker rustig gelegen en alles wat je maar kunt bedenken dat is gewoon aanwezig. Je voelt je al snel thuis. Aan het zwembad zit je heerlijk prive en het is er nooit druk. Het principe van de eigen schoonmaak was voor ons nieuw maar dit is zeer goed te doen. Het zag er keurig uit.

With partner, June 2013
"Echt een een woord Fantastisch"translate
janvdzee
Space

24/06/2013 Evenals vorig jaar weer een heerlijke vakantie gehad. Het appartement is echt zo compleet, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.
Boven een heerlijk zonneterras en achter het appartement een zwembad en je kunt te voet ( ca. 30 min.)of met de auto ( 10 min) naar het strand.Je kunt zelf koken of uit eten gaan er is voldoende mogelijkheid voor.
De eigenaar Flavio Gonzales is een zeer vriendelijke man waar je met al je vragen terecht kunt. Het Self Service principe is zeer doeltreffend voordelig systeem. Goed te doen! ( Als je met kinderen gaat dan zou ik de schoonmaak laten doen dat is dan makkelijker) Echt alles is aanwezig, aan bestek,borden, glazen, pannen etc etc. Je hoeft alleen maar boodschappen te doen en je kunt heerlijk koken. Dat er een wasmachine aanwezig is, is ook erg makkelijk.Wij gaan volgend jaar zeker weer. Uitstekend appartement.

With partner, May 2013
"Very nice place to stay in MARBELLA"translate
Jazely Gomez
Space

18/06/2013 It was a very nice place to stay in Marbella. The location is very good, nice studioapp., clean, completely furnished and swimming pool just behid the house with WiFi area for free. The house upstairs looks also nice and is from the same owner, bigger and also very comfortable!!!
It is a must...!!!

With partner, Febuary 2013
"Mooi appartement voor een mooie prijs!"translate
piet en trijnie smi...
Space

08/04/2013 Helaas wilde het weer tijdens ons verblijf niet zo meewerken maar we hebben het verder goed naar onze zin gehad. Het appartement ziet er keurig uit,van alle gemakken voorzien en een heerlijk dakterras waar het, als de zon schijnt, heerlijk vertoeven is!
We willen de eigenaren hartelijk danken voor hun hulp nadat onze tas gestolen was en we ook de sleutels kwijt waren van het app.Hartelijk dank Flavio en Hector voor jullie betrokkenheid dat was hartverwarmend! We vinden dit app.een aanrader omdat het ligt in een omgeving die nog wat rustiger is aan de costa del sol maar waar, als het minder mooi weer is, genoeg te doen is met de grotere steden in de buurt.

With partner, November 2012
"Heerlijke vakantie en fijn appartement"translate
René en Ria Toorenb...

14/12/2012 Beste Flavio en Hector,

Langs deze weg willen wij jullie nog even bedanken voor de fijne vakantie die we afgelopen dagen hebben gehad in appartement casa Las Hortensias.
Wij hebben vele uitstapjes gemaakt naar Marbella (boulevard), Malaga, Ronda, Cabo Pino en Porto Banus. Ook het achterland Sierra Blanca en Ronda (sneeuw) was heel mooi om doorheen te rijden. Kortom deze vakantie is voor herhaling vatbaar en de Sinterklaasdagen hebben we toch op de Nederlandse TV kunnen volgen…

Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en het prettige contact afgelopen periode!
Ria en René Toorenburgh

With partner, October 2012
"Voor herhaling vatbaar"translate
Johan Panhorst
Space

29/11/2012 Wij hebben 1 maand gebruik gemaakt van het mooie huis. het huis is van alle gemakken voorzien.
Het prachtige dakterras heeft daar zeker toe bijgedragen.
Hebben vele tripjes gemaakt met onze auto.
Wij verwachten nog weleens terug te komen.
Nogmaals bedankt Flavio.

Groetjes Ans en Johan Panhorst

With partner, June 2012
"Uitstekende lokatie in de Costa Del sol"translate
Jan en Marianne van...
Space

27/06/2012 Wij hebben genoten van heerlijke vakantie 10 juni tot 24 juni 2012. De Casa Las Hortensias is een heel fijn appartement met alles erop en aan, je kunt het zo gek niet bedenken alles is aanwezig. Het is op basis van zelf management, dat betekent dat je zelf alles schoonmaakt voor de volgende verhuurder. De eigenaars zijn Nederlanders en helpen je graag als je vragen hebt. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug naar dat mooie appartement. Om de hoek van het appartement is een goed Chinees Restaurant en je kunt heerlijk vis eten in Marbella ligt maar 8 km verder en het strand Cabopino is ca 5 minuten met de auto. De prijskwaliteit verhouding is goed.Flavio en Hector bedankt voor de mooie tijd daar.

With partner, May 2012
"Senior echtpaar in Las Hortensias"translate
Wim en Willy van de...
Space

04/06/2012 Bij aankomst fris - schoon - uitnodigend huis - heerlijk geslapen in goede bedden
Prettig huis om thuis te komen na dagje uit. Dan lekker boven op terras (beneden bij woonkamer is nog overdekt balcon ) met een wijntje en een stukje manchego.
Vooral boven kun je ruim overdekt zitten via uittrekbaar scherm.
Gelukkig hadden wij in Malaga auto gehuurd, echt nodig als je wat van de omgeving wilt zien.
Vaak naar Marbella geweest, alsook vele plaatsen aan de costa. Een TomTom is onontbeerlijk.
In omgeving van de casa diverse supermarkten en veel variatie in restaurants. Soms zelf gekookt, waarvoor alles aanwezig aan keukengerei.
Gezellig strandje in Cabo Pino met diverse strandtentjes, waar je na een poosje strand, van een heerlijke Sangría kunt genieten.
Al met al een fijn adres, met dank aan Flavio.

Family with young children, October 2011
"Fantastisch, Compleet, Zeer mooi"translate
familie Agema
Space

29/10/2011 Met vier volwassenen en twee kinderen hebben we deze prachtige vakantiewoning en het er onder gelegen appartement gehuurd. De casa is zeer compleet ingericht, bijna alles wat je kunt bedenken is aanwezig. De woning is zeer ruim, met twee heerlijke terrassen en een mooi zwembad. Ook het appartement biedt veel ruimte en is voor twee volwassen en één kind ruim genoeg.
De behulpzame eigenaren voorzien je van tevoren van alle denkbare informatie. zoals een zeer duidelijke routebeschrijving waardoor het huis makkelijk te vinden is.

Een prachtige vakantiewoning voor een goede prijs, een aanrader!

With partner, September 2011
"Prachtig Vakantiehuis aan de Costa del Sol"translate
Jal van Heuven
Space

17/10/2011 Wij hebben Casa Las Hortensias in Sep/Oct 2011 geboekt en het was gewoon perfect: schoon, mooi, ruim, mooie omgeving, goede prijs/kwaliteit verhouding, kompleet ingericht, goede service van de eigenaar,dichtbij Marbella en een perfecte uitvalbasis voor leuke excursies naar oa. Malaga, Sevilla, Cordoba, Granada, het was gewoon prefect! Je kan gewoon heel makkelijk strand/berg vakantie combineren, het is beter dan een huis in de bergen te boeken! Chapeau voor de eigenaren, wij komen zeker snel terug, bedankt aan Flavio en Hector!!!

1 2 next

What do you think of in-flight food?