Reviews Apartment Blavamar**

4.1
5.8
5.9

30 September 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Apartment Blavamar**
Joan Llaverias 15, 17310, Lloret de Mar

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment Blavamar**? Then take a look at the reviews of Apartment Blavamar** in Lloret de Mar, written by other travellers.
Apartment Blavamar scores a 5.6 out of 10, based on 8 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment Blavamar**? Take a look at the reviews of Apartment Blavamar** in Lloret de Mar, placed by visitors. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Blavamar** Lloret de Mar. You can be the first to add a review.

There are 8 reviews of Blavamar**

8.7
6.3
4.1
5.8
5.9
Friends, September 2013
"Ik zou hier best weer heen kunnen."translate
R. Alting
5.0
Space

06/10/2013 In de periode van 13t/m21 september hier geweest.
Wij hebben het erg goed gehad.
De kamer was netjes schoon.
Personeel was klant vriendelijk.
De ligging naar de boulevard is 20m... perfect dus.
Het eetcafe Oud Brabant op de boulevard is ook zeker een aanrader (80m hier vandaan).

De badkamer is al wat ouder, en de omgeving is redelijk hoorbaar.
Voor de rest een prima appartement, incl koelkast, etc ( was ook schoon).
Ik zou hier best nog eens naar toe kunnen gaan.

June 2013
"Prima verblijf gehad"translate
Janna
Space

19/06/2013 prachtige lokatie, nog geen 50 meter van het strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Appartement zelf was netjes en schoon en voldeed aan de beschrijving op de site, ook een lift is aanwezig en we hadden uitzicht op zee. Het is ons prima bevallen.

With partner, September 2012
"Nooit meer"translate
littelgirllie
1.0

22/09/2012 Appartement blavamar in lorett de marr

The best prices and last minutes for this Apartment by:

Family with older children, August 2012
"Echt nooit meer"translate
m.de vroome
1.0

09/09/2012 Veel beloven maar niets voor elkaar. Geen pakeerplaats niet de geboekte appartement, uren wachten voor het inchecken. geen oplossingen. al zal ik 1000 euro cadeau krijgen echt nooit meer. vies, goor, vuil

Friends, August 2011
"Top vakantie"translate
desiree
Space

28/12/2011 afgelopen zomer hebben we hier met 5 meiden gezeten! uitzicht op zee wat we niet eens geboekt hadden. aardig personeel. en de kamer was heel erg netjes! de borg hebben we ook probleemloos terug gekregen.
zeker een aanrader voor mensen die hier nog op vakantie willen!
de supermarkt en pinautomaten zijn op loopafstand. en langs het appartement zit een internetcafe waar je voor 1 euro per uur kan internetten! Bumpers is nog geen 5 minuten lopen en de winkeltjes liggen aan de achterkant van het appartementencomplex! kortom een aanrader dus

Friends, 2011
"Dicht bij het strand, ideaal voor jongeren"translate
Malou
Space

08/08/2011 Het appartementencomplex is heel erg dicht bij het strand! Dit is ideaal! Voor jongeren is dit complex ideaal. Het ligt niet ver van het uitgaansgelegenheid. Dit is rond de 5 minuten lopen, dus zeker goed te doen! De appartementen zijn net gerenoveerd dus redelijk nieuw kwa inrichting. Het licht aan een leuke straat waar altijd wat te beleven is. De ruimte in het appartement is niet erg veel maar goed te doen voor jongeren. Families met kinderen raad ik het niet aan om hier te komen. Veel geluid van de jongeren snachts. Supermarkten genoeg in lloret dus ook erg dicht bij het appartement. Om de paar meter is er wel een pinautomaat dus dat zit ook erg dichtbij. Een goed appartement dus als je dicht bij het strand wilt liggen en ook lekker wilt uitgaan.

Friends, July 2011
"Briljant"translate
Ad
Space

17/08/2011 Het is een schitterent appaetementen verblijf met vriendelijk personeel. Voor d rest is het echt netjs, en ligt op een mooie lokatie.

Friends, May 2011
"Vreselijk"translate
Elvira
4.0
5.0

11/09/2012 Vorig jaar met totaal 4 meiden geweest via TO, eind mei begin juni. Accommodatie had niet eens een fatsoenlijke incheckbalie en het personeel sprak alleen Spaans. We hadden eigenlijk 1 app. voor 4 man geboekt, maar we kregen er 2, dat was ong. enige pluspunt. Geen lift dus moesten de koffers sjouwen. We zouden een heleboel dingen hebben volgens de site v TO, bijv een waterkoker, tv & wifi dat ontbrak. Er werd verbouwd (onaangekondigd) dus elke ochtend vroeg gewekt. Voelde me niet veilig aangezien de ingang v het complex een klein 'deurtje' was die niet altijd goed op slot ging waardoor iedereen de gang in kan. Douches in beide app. overstroomden, in onze badkamer ontbraken tegels (heb zelfs gekeken of er niet stiekem camera's hingen in achterliggende ruimte), er viel puin in die ruimte achter de tegels tijdens het douchen, toen er mensen boven ons kwamen lekte ons plafond. Bij uitchecken beweerden ze dat we een tafel hadden gesloopt en kregen we bijna de borg niet terug.

What is most important to you when choosing a city break?