Arrival date
Departure date
From CHF 195
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Valsana****
Reviews Hotel Valsana****
Aeussere Poststrasse 1, CH-7050, Arosa

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Valsana****? Then take a look at the reviews of Hotel Valsana**** in Arosa, written by other travellers.
Hotel Valsana scores a 9.1 out of 10, based on 33 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Valsana****? Take a look at the reviews of Hotel Valsana**** in Arosa, placed by visitors. Next to that you can find 34 holiday photos regarding Hotel Valsana**** on the Zoover website. You can view 1 video regarding HotelValsana****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Valsana**** Arosa. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Friends, Febuary 2014
"Fantastischer Skiurlaub an TOP Adresse"translate
Regina Stadler
Swimming pool

08/02/2014 Wir haben uns während vier Tagen wie die Könige gefühlt. Alle unsere Wünsche wurden uns direkt von den Lippen abgelesen. Hier wird Dienstleistung noch groß geschrieben! Ein großes Dankeschön an das tolle Valsana-Team! Ihr seid großartig!
Speziell erwähnen möchten wir noch die Küche! Top Adresse, was das Kulinarische anbelangt. Wir kommen wider und zwar sehr bald!

Family with young children, September 2013
"Im Sommer wie auch im Winter super !"translate
Ralf Dietenmeier
Rooms

08/09/2013 Das Hotel Valsana und Arosa im Sommer bieten unglaublich viel. Super !

"Service is te koop"translate
Globetrotter
Rooms

03/09/2013 In hotel Valsana telt maar een ding. U als gast. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Per verdieping zijn er gastvrouwen die de verzorging van je kamer onder handen nemen. En niet met een franse slag maar tot in de puntjes. Het eten s avonds is culinair, soms een beetje weinig. De drank vind ik daar en tegen onnodig duur omgerekend 60 euro voor flesje wijn of 4 euro voor wat fris is veel. Ook de taxe van ruim 4 euro pp per dag maakt het een beetje onbetaalbaar voor mij. Dus heb je een goeie portomonee absoluut top hotel. Reken minstens op je kamerprijs voor twee personen iedere dag maar 22 euro aan taxe en 1 drankje bij je eten.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

"Top!"translate
de boeck luc
Proximity to pistes

13/08/2013 We zijn net terug van onze vakantie in Arosa, hotel Valsana. Het viersterrrenhotel is elke ster meer dan waard. Geweldige keuken en prima service, mooie accomodatie en omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Family with young children, August 2013
"Schitterend hotel temidden van wandelparadeis"translate
Filip
Rooms

19/08/2013 Het hotel is makkelijk te vinden, ligt vlakbij bushaltes vanwaar je alle kanten uit kan. Er zijn wandelingen met uiteenlopende moeilijkheidsgraad, en tal van andere sportmogelijkheden. We hadden het geluk een ruime kamer te hebben op de hoogste verdieping - met balkon en schitterend uitzicht op het dorp en de bergen. Ontbijt en dinner zijn zeer gevarieerd en lekker. Echt de moeite waard!

"Zomer in de bergen"translate
Deprez
Rooms

04/09/2013 Hotel Valsana heeft de ideale ligging voor een zomervakantie in de bergen. Na een actief dagje in de bergen was het leuk om 's avonds de voeten onder tafel te schuiven en van een heerlijke maaltijd te genieten. We hadden een familiekamer en die was zeker groot genoeg en zeer netjes. We vonden de appeltjes in de hall zeer sympathiek. Hier komen we zeker nog eens terug!

Family with older children, July 2013
"Prima hotel in een prachtige omgeving!!"translate
Annelies
Rooms

07/08/2013 Na twee weken Italië, hebben wij ruim een week door mogen brengen in Sporthotel Valsana. Wij - twee volwassenen, twee kinderen (7 en 15 jaar) en hond - hebben het hier enorm naar onze zin gehad! Het hotel ligt vrijwel aan de Obersee en op loopafstand van het dorp, station en skiliften. De hotelfaciliteiten zijn divers: tennisbanen (binnen en buiten), zwembad, sauna, gratis fietshuur, fitnessruimte etc. Met de Arosa Card kun je in de directe omgeving gebruik maken van toegang tot de Untersee, de bus, de trein, het klimpark, golfterrein, waterfietsen op de Obersee, etc. Het personeel is allervriendelijks, beleefd en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en avondeten, een keuzemenu van 4-gangen, was heerlijk! Kortom......Sporthotel Valsana is wat ons betreft het ideale hotel voor een actieve vakantie. Echt een aanrader!

Family with young children, March 2013
"Fantastische omgeving-ideaal sporthotel !!"translate
ann_sente
Proximity to pistes

10/04/2013 prijs/ kwaliteit is Valsana een prima hotel!! Het restaurant is gezellig...in het WE wel wat drukker...
De kamers zijn proper al zijn ze niet allemaal even groot.
Voor de kids is er altijd iemand om mee te spelen of te knutselen!! super dus en het zwembad is ook prachtig en verzorgd.

Family with young children, March 2013
"Sublieme bestemming!"translate
Marcelline Casteels
Proximity to pistes

08/04/2013 na ons derde bezoek aan Sporthotel Valsana hebben we weer enkel ++ervaringen gehad. Uiterst aan te bevelen, regelmatige bussen vlakbij hotel voor skipistes, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, kids super enthousiast, wat wil je nog meer. Ja ook nog 5 van de 6 dagen super weer en goeie sneeuw dat was de meerprijs van de Zw.frank meer dan waard enhet is zoveel dichter dan frankrijk of oostenrijk super aan te bevelen dus!....
Hotel betaalt ook het autovignet terug, als de kids je nu al vragen of we volgend jaar terug naar VALSANA gaan ja, dan is er niet meer uitleg nodig zeker he. En ja, niet te vergeten we werden aangenaam verrast door mooie entertainment pianomuziek, heel afwisselend , niet storend en sympathiek.

With partner, July 2012
"Dikke pluim"translate
Fam.Bosboom
Proximity to pistes

28/07/2012 Een geweldig hotel; lekker eten, mooie kamers & goede service.
Het hotel vormt de perfecte uitvalbasis om het gebied te verkennen.
Met de Arosa card vele voordelen. Schitterende golfbaan waar koeien de holes onderhouden!

1 2 3 4 next

What annoys you the most on the ski slopes?