Arrival date
Departure date
From CHF 149
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Laaxerhof****
Reviews Hotel Laaxerhof****
Laax-Murschetg GR2, CH-7032, Laax

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Laaxerhof****? Then take a look at the reviews of Hotel Laaxerhof**** in Laax, written by other travellers.
Hotel Laaxerhof scores a 8.1 out of 10, based on 24 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Laaxerhof****? Take a look at the reviews of Hotel Laaxerhof**** in Laax, placed by visitors. Next to that you can find 18 holiday photos regarding Hotel Laaxerhof**** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Laaxerhof**** Laax. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

6.8
9.3
Swimming pool
Family with young children, Febuary 2014
"Zwitsers familiehotel direct aan de piste"translate
Manuela
5.0
Swimming pool

23/02/2014 Groot Zwitsers familiehotel gelegen direct aan de piste en naast skischool. Personeel is zeer vriendelijk en niets is teveel! Spreken hun talen. Gedeelte kamers zijn nog niet gerenoveerd, zo ook het grote zwembad en sauna maar voldoen prima. Pluspunten: zeer vriendelijk personeel, elke dag handdoeken- en bedlinnenwissel, super aan de piste en skischool, autogarage onder hotel, groot zwembad, skikluis in garage, geen geluidsoverlast van andere hotelgasten. Minpunten: vloerverwarming in kamers staat hoog (warm op de kamers), suite voor 4 prs is erg krap (ook badkamer), in de lounge(bar) elke avond live-muziek en er wordt flink gerookt. Mocht je dit niet waarderen dan heb je geen andere keus om naar de hotelkamer te gaan, wifi alleen gratis op b.g.g. (in hotelkamer erg prijzig), geen kinderanimatie of tv-room. Algemeen: Laax is (erg) duur: lessen, huur, restaurants, winkeltjes etc. Voor de snowboarder een PLUS met indoorhal!!!

Group trip, December 2011
"Super!"translate
M
Proximity to pistes

16/12/2011 Hotel Laaxerhof is een heel goed hotel met een ideale ligging, direct aan de piste.

In de garage van het hotel zijn meer dan genoeg lockers aanwezig om je ski-spullen op te bergen, en vanuit de garage kun je direct naar de skischool lopen ( Erg handig als het glad is buiten!)

Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. De eigenaar is Nederlands en er werkt ook een Nederlands meisje bij de receptie.

Het eten is ook van goede kwaliteit, wij hebben niet zoals hieronder genoemd het buffet gekregen maar wij waren dan ook met een aparte groep.

De kamers zijn heel ruim, met een mooie, schone badkamer en prachtig uitzicht op de skischool, of op de pistes.

Hotel Laaxerhof is absoluut een aanrader!

Business trip, Febuary 2011
"Super Lage an der Piste, abends sehr laut"translate
Andrea
3.0
Proximity to pistes

14/02/2011 Sehr schöne saubere und große Zimmer. Wunderbar bequeme Betten. Sauberes Bad, mit dem Charme der 70er Jahre. Abendservice ok. Abendessen gut.
Kaffee untrinkbares Gebräu, Bedienungen morgens verschlafen und unaufmerksam
(es ist mehrfach vorgekommen, dass ich schon die erste Semmel gegessen hatte, bis ich bzgl kaffee/Tee bedient wurde)
Sehr reichhaltiges Frühstücksbüffet.
Abschließbare Einzelschränke im Skikeller.
Als sehr störend empfand ich, dass die Fußbodenheizung ( Teppichboden) nicht durch den Gast selbst regulierbar war. Es war möglich vom Zimmerservice eine allgemeine Temperaturabsenkung durchführen zu lassen, jedoch keine Nachtabsenkung.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Business trip, Febuary 2011
"Super Lage an der Piste, aber abends laut"translate
Andy
3.0
Proximity to pistes

Kaffee untrinkbares Gebräu, Bedienungen morgens verschlafen und unaufmerksam.
Sehr reichhaltiges Frühstücksbüffet.
Abschließbare Einzelschränke im Skikeller.

Family with young children, August 2010
"Heel erg mooi"translate
Dhr. Van Vliet
Rooms

13/08/2010 Net een paar dagen terug van dit schitterende hotel. Eten en service gewoon goed, eten geweldig. Heel veel keuze bij het ontbijt. Laax is een prima plaats voor leuke uistapjes. Ga ook zeker eens kijken bij het Laaxermeer en de Caumasee.

In één woord was dit GE-WEL-DIG

With partner, May 2010
"Het is hier fantastisch!"translate
HJ en Fieke
Rooms

10/05/2010 Wij hebben 8 dagen genoten in dit hotel. Het hotel was op lange na niet vol geboekt maar dat maakte voor ons niet uit. Zelden hebben wij zo een relaxte vakantie gehad. Het eten was super, dagelijks een 5 gangen diner! , in het weekend een werkelijk super buffet met allelei soorten vis, gerechten uit de streek, diverse salades en vlees en ham en een zeer uitgebreid dessertbuffet. Het ontbijtbuffet, je kan het zo gek niet verzinnen of het was er wel. De bediening, professioneel, vriendelijk en zeer attent. Het zwembad, reglmatig voor ons alleen....
De omgeving, fantastische wandelingen hebben we gemaakt door de bergen, je raakt er niet uitgekeken. De kamers, elke dag nieuwe handdoeken en lakens op het bed. De warmte, klopt maar een raam open deed wonderen. Al met al hebben wij ons zeer vermaakt en komen hier op zeker nog een keer terug.

Family with older children, Febuary 2010
"Prijs/lkwaliteit niet ok"translate
Patries
5.0
Proximity to pistes

28/02/2010 Ligging is ok. Prijs te duur voor wat je krijgt. Kamers zeer warm om te slapen. Helaas ook veel geluidsoverlast, omdat hotel gelegen is naast bars waar de jongelui vanaf 's avonds 23.00 u actief worden. Openzetten raam wordt verboden ivm niet afzonderlijk per ruimte te regelen verwarmingsinstallatie. Jammer, want kamer is zeer warm. Openen raam is ook niet fijn gezien geluidsoverlast.

With partner, August 2009
"Krijgt 9/10 voor beoordeling"translate
erwin en linda
Rooms

08/10/2009 Reeds tweemaal in dit hotel verbleven en zijn nog van plan om er naar toe te gaan - heel ruime kamers ( appartementen), enkel de badkamer vinden wij wat te klein gezien de ruime kamers, er is ook een kleine keuken met ijskast en diepvries aanwezig - heel proper - eten "nouvelle cuisine", je gaat niet met honger van tafel daar en tweemaal per week een heel mooi en groot buffet is, zondag 5-gangen diner en de andere dagen is er een viergangen keuzemenu - personeel heel goed opgeleid en heel vriendelijk - ontbijtbuffet uitgebreid voor Zwitserland waar de prijzen van voedingsmiddelen het dubbel zijn van in België - gratis pendelbus stopt vlak voor de deur van het hotel - een heel groot zwembad met sauna en in de zomer een tuin voor in te zonnen - gratis handdoeken aan het zwembad - begin juli en eind augustus kan je dit hotel heel voordelig boeken - dit hotel is echt een aanrader voor iederen die graag verwent wordt

Family with young children, Febuary 2009
"Goed hotel!"translate
Jop
Proximity to pistes

23/02/2009 Net terug van een weekje in Laaxerhof, erg goed bevallen. Lekker eten, kamers niet te warm en kinderen hebben er veel vrijheid. We hadden een Juniorsuite met 1 slaapkamer, dit was niet erg groot voor 2 volwassen en 2 kinderen.

Family with young children, Febuary 2009
"Geweldig hotel met ideale ligging"translate
MLI
Proximity to pistes

21/02/2009 Net terug van een weekje in hotel Laaxerhof. We zijn heel erg enthousiast over dit hotel én de goede ligging t.o.v. skipiste en skischool! Voor gezinnen met kinderen is dit absoluut een aanrader. Wij hadden de senior suite (woonkamer + 2 slaapkamers) en dat is goed bevallen. Vriendelijke en snelle bediening, handig met kleine kinderen.

1 2 3 next

You’ll find the friendliest people in: