Arrival date
Departure date
From CHF 195
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Campofelice*****
Reviews Campsite Campofelice*****
Via alle Brere 7, CH-6598, Tenero

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Campofelice*****? Then take a look at the reviews of Campsite Campofelice***** in Tenero, written by other travellers.
Campsite Campofelice scores a 8.4 out of 10, based on 75 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Campofelice*****? Take a look at the reviews of Campsite Campofelice***** in Tenero, placed by visitors. Next to that you can find 63 holiday photos regarding Campsite Campofelice***** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsiteCampofelice*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Campofelice***** Tenero. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

There are 75 reviews of Campofelice*****

9.1
7.6
7.3
9.1
Group trip, August 2013
"Abrechnung unkorrekt und noch unfreundlich !"translate
wullner
1.0
1.0
2.0

03/09/2013 Für die Nutzung der Bootsrampe wurde mehr verlangt als für eine Übernachtliegeplatzgebühr INKLUSIVE Rampennutzung. Und das obwohl vorher allein von 8 Franken für den Trailerplatz pro Nacht gesprochen wurde. Als wir das reklamieren wurde mit der Polizei gedroht.Wir waren drei Camperfamilien mit 8 Personen,, die dort wohl nie wieder Station machen werden.

Family with older children, July 2013
"Mooie plek in Zwitserland"translate
Harry
Sanitary

29/10/2013 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat. Onze dochter vindt het daar ook heel gezellig, is veel uit geweest en heeft het dik naar haar zin

July 2013
"Mooie plek aan Lago Maggiore!!"translate
aeh
Sanitary

11/07/2013 Keurige camping. Wij wilde de mooiste plaatsen aan het water, jammer dat dat niet mag met een camper is het hoogseizoen terwijl die plaatsen nagenoeg leeg waren.
Sanitair netjes schoon, ervaringen hiervoor beschreven niet herkenbaar. Campng zat behoorlijk vol maar sanitair was continue schoon. Aanrader om een Nissan Leaf te huren, kost maar 25 euro p dag!!

The best prices and last minutes for this Campsite by:

With partner, 2012
"Den bästa campingen"translate
Arne Ekholm
Sanitary

24/09/2012 Min fru och jag bodde på campingen den 9 till den12 september 2012. Vi blev mycket väl mottagna och fick en plats nära stranden med en fin utsikt över Lago Maggiore. Servicebyggnaden var bland det yppersta vi upplevt under åtta års resor med husbil. Priset var högt ca 350 SEK per natt men det fick vi valuta för. Campingen kan varmt rekommenderas.

Family with older children, August 2012
"Fantastische plek"translate
Inge
Sanitary

29/08/2012 Ook dit jaar zijn wij weer naar Campo Felice geweest. Het was wederom geweldig. Het sanitair was pico bello. Ook onze dochter van 14 heeft zich samen met haar vriendinnetje heel goed vermaakt. Ok het is wat duur deze camping, maar het is het geld zeker wel waard.

Family with young children, 2012
"Tolle ferifen im camping campofelice"translate
patrizia ulrich
Sanitary

01/08/2012 alles sehr gepflegt und sauber, die Anlage ist mit sehr viel Bäumen Blumen und Palmen geschmückt, jedoch die Liegewiese am See ist etwas knapp bemessen, Freizeitangebot für kinder ideal,kommen wieder diesma für 3 Wochen.... und diejenigen die jammern dass es zu teuer ist sollen wo anders hin. Preis Leistung stimmt für diese Infrastruktur (capoccino & Bier chf 3.50 wo giebt's dass noch?), vielen Dank an das Team ..liebe grüsse aus dem Kanton Schwyz

"Ontspannen vakantie vieren"translate
Harry
Sanitary

10/10/2012 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat.

With partner, July 2012
"Mindere kwaliteit"translate
Marieke
4.0
Sanitary

13/08/2012 Wij komen al een aantal jaren op camping Campofelice, Alleen dit jaar viel het ons op dat de kwaliteit hard minder werd, er liepen tot 's avonds laat groepen jeugd met veel lawaai rond over de camping.
De strandwachten kunnen zelf nog geen verbandje aanleggen en moeten zelfs de hulp vragen van omstanders.
En ook de toiletgebouwen zijn lang niet zo schoon als anders.
Dus volgend jaar gaan wij opzoek naar een andere bestemming.

"Overgewaardeerd"translate
Monique
Sanitary

13/08/2012 Wij waren een paar geleden als eens op deze camping geweest, maar in het voorseizoen. Nu in het hoofdseizoen.
De camping is erg groot en alles strak geordend. De plekken zijn ruim, maar hebben geen privacy. Sommige stukken wel schaduw, andere helemaal niet.
De camping heeft een mooi strand en kinderen kunnen daar erg leuk spelen in het water en op het strand. Maar de camping is te groot, om jonge kinderen alleen rond te laten banjeren en makkelijk vriendjes te maken. Kinderen van alle leeftijden zijn tot laat in de avond actief, met alle rumoer van dien. En de shows/optredens in de tent gaan tot laat in de avond door.
De omgeving is leuk, mooie plaatsjes (Locarno en Ascona).
Een groot nadeel is dat de camping erg duur is, dat is het niet waard en de prijzen in Zwitserland ook, de normale boodschappen zijn op dit moment 2 keer zo duur als in Italië.
Kortom, het kon een mooie camping zijn, maar voor ons op dit moment te groot en veel te duur!

"Overgewaarde camping"translate
Lukas
Sanitary

18/07/2012 Uitgekozen omdat deze camping het beste van het beste zou zijn. De camping is op veel punten erg goed. Vooral de ligging is een sterk punt. Ecbter, de staat van het sanitair stelde zwaar teleur. Vooral in de avonden en de ochtend tot 9 uur is het niet schoner als op een smerige camping. Ja, het is hoogseizoen (veel kindjes die voor het eerst staand plassen etc) maar dan verwacht je op dat gebied extra inzet. Zeker voor deze prijsklasse. Speeltuinen die tussen de middag en na 21 uur gesloten zijn vanwege geluidsoverlast (terwijl schlagerband tot 23:30 over de camping schalt) kan er bij mij ook niet in.

Medecampinggasten die hier al vaker zijn geweest bevestigen dat het de laatste paar jaar zienderogen minder + duurder is geworden*. Voor ons was dit de eerste keer dus die trend kan ik niet bevestigen.
* = dit jaar 10 SFR duurder dan vorig jaar.

Prijsniveau voor overige voorzieningen is overigens OK. Ook de winkels vielen mee.

Gaan wij nog een keer? Waarschijnlijk wel..

1 2 3 4 5 6 7 8 next