Reviews Campsite Campofelice*****

25 December 2014

Campofelice*****
Reviews Campsite Campofelice*****
Via alle Brere 7, CH-6598, Tenero

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Campofelice*****? Then take a look at the reviews of Campsite Campofelice***** in Tenero, written by other travellers.
Campsite Campofelice scores a 8.5 out of 10, based on 81 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Campofelice*****? Take a look at the reviews of Campsite Campofelice***** in Tenero, placed by visitors. Next to that you can find 69 holiday photos regarding Campsite Campofelice***** on the Zoover website. You can view 1 video regarding CampsiteCampofelice*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Campofelice***** Tenero. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

There are 81 reviews of Campofelice*****

7.8
7.3
With partner, September 2014
"Fijne plek!"translate
Robin
Sanitary

24/10/2014 Zijn hier in september een aantal dagen met een camper geweest. Wij stonden vooraan met prachtig uitzicht over het meer en de bergen.
Heel wat luxe campings gezien maar het sanitair hier is top!
Boodschappen zijn er duur. Ga voor keuze naar de Coop in het naastgelegen winkelcentrum. Tip: huur de Nissan Leave op de camping. Voor nog geen € 35 per dag lekker de bergen in.

Travelling alone, September 2014
"Geweldige camping"translate
edineoosterhof
Sanitary

15/09/2014 Hele vriendelijke ontvangst, grote camping maar dat merk je niet. Prachtig gelegen aan het meer, waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen met ook allerlei speelartikelen in het meer. Camping en sanitair is superschoon en luxe. WiFi werkte redelijk, maar is wel gratis. Enige minpunt is dat de plaatsen klein zijn. Ik heb een kleine tent en een kleine auto en kon net alles kwijt.

Family with young children, August 2014
"Schoon!!"translate
hakkaart
Sanitary

12/08/2014 Grote camping met luxe voorzieningen, maar vooral schoon en erg goed sanitair!

leuke speelgelegenheden voor de kinderen.

Door de omvang van de camping en het niet autovrij zijn van de camping niet heel geschikt voor jonge kinderen om zelfstandig naar speelterrein te gaan of zelf te fietsen.

With partner, July 2014
"Campo Felice voelt als thuis komen!!! HEERLIJK"translate
E. Waardenburg
Sanitary

15/08/2014 Komen al vanaf 1984.
Zijn enkele jaren niet geweest vanwege de hond, maar wel in de buurt en altyd even over de camping gelopen omdat we dat zo misten.
Op welke camping harken ze s'morgens vroeg om 5 uur het strand en waar vind je dat de looppaden met een bezemwagen wordt schoongeveegd?
Nou dat super schone vind je daar en de toiletgebouwen zijn even eens super schoon!!!!!.
Daarom gaan we gelukkig in september er weer naar toe, omdat het voor ons voelt als thuiskomen!!
De omgeving is ook perfect en de mensen allemaal even vriendelijk.

Gewoonweg HEERLIJK daar Super!!!

Family with young children, July 2014
"Blijft een goede camping"translate
Lukas
Sanitary

01/08/2014 Voor de 2e keer naar toe gegaan nadat de 1e keer al zeer goed bevallen was.
Bij aankomst eerst in de wachtrij. Na 45 minuten konden we de camping op met een plek waar we zeer tevreden over waren.
Met de camping zelf is verder echt helemaal niets mis. Redelijke prijsstelling. Winkelcentrum dichtbij. Dichtbij Locarno. Mooi campingstrand met voorzieningen waar kinderen zich de hele dag prima kunnen vermaken.

Het enige echte aandachtspunt (ook gemeld bij de eigenaar) zijn de toiletten en hoe schoon die zijn. (kan per gebouw verschillen). Ook hier weer opvallend: hoe meer Nederlanders op de camping, des te rommeliger de toiletten. Maar wat mij betreft mogen ze daar wel wat meer schoonmaken (bijv om 6:00 en 18:00).

Maar dan nog: echt een prima camping waar we zeker nog een keer terug gaan komen.

Group trip, August 2013
"Abrechnung unkorrekt und noch unfreundlich !"translate
wullner
1.0
1.0
2.0

03/09/2013 Für die Nutzung der Bootsrampe wurde mehr verlangt als für eine Übernachtliegeplatzgebühr INKLUSIVE Rampennutzung. Und das obwohl vorher allein von 8 Franken für den Trailerplatz pro Nacht gesprochen wurde. Als wir das reklamieren wurde mit der Polizei gedroht.Wir waren drei Camperfamilien mit 8 Personen,, die dort wohl nie wieder Station machen werden.

Family with older children, July 2013
"Mooie plek in Zwitserland"translate
Harry
Sanitary

29/10/2013 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat. Onze dochter vindt het daar ook heel gezellig, is veel uit geweest en heeft het dik naar haar zin

With partner, 2013
"Camping Campofelice"translate
Thomas Böhnke
Sanitary

17/07/2013 Einer der besten Campingplätze der Schweiz..Fahren seit vielen Jahren auf diesen Platz weil hier einfach alles stimmt um einen tollen Urlaub zu verleben.

July 2013
"Mooie plek aan Lago Maggiore!!"translate
aeh
Sanitary

11/07/2013 Keurige camping. Wij wilde de mooiste plaatsen aan het water, jammer dat dat niet mag met een camper is het hoogseizoen terwijl die plaatsen nagenoeg leeg waren.
Sanitair netjes schoon, ervaringen hiervoor beschreven niet herkenbaar. Campng zat behoorlijk vol maar sanitair was continue schoon. Aanrader om een Nissan Leaf te huren, kost maar 25 euro p dag!!

With partner, 2012
"Den bästa campingen"translate
Arne Ekholm
Sanitary

24/09/2012 Min fru och jag bodde på campingen den 9 till den12 september 2012. Vi blev mycket väl mottagna och fick en plats nära stranden med en fin utsikt över Lago Maggiore. Servicebyggnaden var bland det yppersta vi upplevt under åtta års resor med husbil. Priset var högt ca 350 SEK per natt men det fick vi valuta för. Campingen kan varmt rekommenderas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

What annoys you the most on the ski slopes?