Reviews Apartment VIP Appartementen

21 September 2014

VIP Appartementen
Reviews Apartment VIP Appartementen
1993, Veysonnaz

If you want to avoid disappointment during your holiday in Apartment VIP Appartementen? Then take a look at the reviews of Apartment VIP Appartementen in Veysonnaz, written by other travellers.
Apartment VIP Appartementen scores a 7.0 out of 10, based on 99 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Apartment VIP Appartementen? Take a look at the reviews of Apartment VIP Appartementen in Veysonnaz, placed by visitors. Next to that you can find 71 holiday photos regarding Apartment VIP Appartementen on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for VIP Appartementen Veysonnaz. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

kwekkelientje94
5.0
5.0
Proximity to pistes

18/09/2013 Er worden in rap tempo nieuwe appartementencomplexen gebouwd, De gebouwen die er nu staan zijn duidelijk qua inrichting niet meer van deze tijd getuige de donkerbruine keuken. Verder prima schoon en heerlijke bedden. We hadden zelfs een grote tuin, en dat was zalig !

Family with young children, August 2012
"Mooie huisjes, lastig te vinden"translate
Bas
Space

22/08/2012 De huizen zijn prima. Er zit van alles in (tv, dvd speler, vaatwasser, oven en dergelijk) en je hebt een mooi balkon met uitzicht. Minpunt is dat het lastig te vinden is en je er moet komen via een steile en gedeeltelijk onverharde weg. De parkeerplekken bij de huizen zijn niet altijd even handig.

Family with older children, March 2012
"5 sterren appartment is ok maar te duur"translate
S. Bakker
4.0
Proximity to pistes

17/04/2012 Zeer mooi 5 sterren appartement. Het is goed verwarmd. Ons appartement lag niet gunstig t.o.v. de zon
Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie.
Tussen het keuken gerei is geen staafmixer te vinden en nog een aantal zaken ontbraken.
De rekening aan het einde kwam een beetje onverwacht hoewel het wel vermeld staat in de info van touroperator... 470 CH. betaal je aan het eind voor schoonmaak, toeristen belasting en hotelservice..als je met 4 pax. bent.
Wij hebben dezelfde kwaliteit appartement in Tignes gehad voor een veel lager bedrag. We zouden daarom niet meer kiezen voor dit gebied.

With partner, August 2011
"Oude meuk"translate
Stephan
3.0
2.0
Space

28/08/2011 Het appartement was erg gedateerd, meubels waren kapot. Vieze vloerbedekking. Badkamer was niet erg fris. De koelkast hebben we niet eens aangehad, als je de deur hiervan opentrok kwam een vreselijke lijkenlucht je tegemoet, dus hier wil je echt geen eten of drinken in bewaren. De ligging van het appartement was wel schitterend, mooi ruim balkon met mooi uitzicht. Er is weinig te doen in de omgeving (in de zomer).

"Suppper !"translate
Inna
Proximity to pistes

26/07/2011 minpunt: ligt te hoog en te ver van de stad.
voor de rest is supper.

Family with young children, July 2011
"Gewoon een hele mooie plek"translate
John
Proximity to pistes

20/07/2011 echt een plek waar zomer en winter goed kunt verblijven mooi appartement en
goed en luxe ingericht.

"Prima eenvoudig groot appartement"translate
Koops
Space

18/07/2011 Heerlijke vakantie gehad in Veysonnaz Zwiterserland. Prachtige omgeving, vooral voor wandelaars. Het appartement is ons erg meegevallen. (M-343 type 330) Eenvoudig interieur maar wel heel groot appartement. Met prachtig uitzicht. Complex lag naast kabelbaan naar thyon 2000 en de bisse de vex (klein aangelegd berg"riviertje), hierlangs was trouwens ook een erg leuke wandelroute met speeltoestellen voor kinderen. Voor kinderen t/m 8 jaar is er de beertjesclub (animatie/opvang). Onder leiding van enthousiaste (nederlandse) leidsters was dit voor onze kids een succes. Met als hoogtepunt een uitstapje met de kabelbaan naar thyon waar ze spelletjes hebben gedaan. De opvang is alleen te boeken voor de ochtend of voor de hele dag. Nog enkele tips: het gratis meer Les Isles in Sion. De markt op vrijdag in Sion. met de kabelbanen naar De Mont Fort en het (gratis) bezoek aan het militaire luchtveld in Sion. Koeienstal bij Thyon 2000 bezoeken Nadeel: Speeltuin te ver + weinig zon op grote balkon

"Oude zooi"translate
J. de Jong
1.0

03/08/2011 Appartement in complex D was vreselijk verouderd. Wat een oude zooi. Onbegrijpelijk hoe ze zoiets kunnen verhuren. Dorp ligt mooi, maar weinig voorzieningen en slecht bereikbaar vanwege steile weg.

"Mooie ligging, groot appartement (380)"translate
Jacoline
Proximity to pistes

18/07/2011 VIP appartement type 380 (VA 11) is ruim, mooi ingericht, kwaliteit van de meubels is iets minder. Verder mooie keuken volledig voorzien van miele apparatuur. Geen senseo aanwezig, wel een normaal koffiezetapparaat!
Zeer mooi uitzicht, flink balkon waar je heerlijk kunt zitten!
receptie spreekt frans, engels en duits

With partner, March 2011
"Was weer toppie"translate
Alice
Proximity to pistes

30/03/2011 Vorige week weer in Veysonnaz geweest in de app. van de Vip en weer was het toppie! hele aardige mensen bij de Vip, we kregen eerst een app. toegewezen in Magrappe nr 447, wij gaven aan nadat we het gezien hadden dat het wel erg klein was geen enkel probleem dan kregen we weer hetzelde app. als in jan. van dit jaar. Het skieen was super zon, zon, en nog eens zon! als je maar hoog blijft is de sneeuw nog super goed. ik zag dat het nu heeft gesneeuwd en dat was zeker voor de dalafdalingen wel nodig om de seizoens alsluiting met pasen zeker te stellen. wij zijn nu 3x in Veysonazz geweest en gaan zeker nog eens terug maar volgend jaar willen we toch weer eens naar een ander gebied.
Ik zeg Les 4 Vallees zeker doen!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?