Reviews Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****

3 September 2014

Maxx Royal Belek Golf & Spa*****
Reviews Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****
Iskele Mevkii, TR-07610, Belek / Aksu

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****? Then take a look at the reviews of Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** in Belek / Aksu, written by other travellers.
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa scores a 9.6 out of 10, based on 93 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****? Take a look at the reviews of Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** in Belek / Aksu, placed by visitors. Next to that you can find 179 holiday photos regarding Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** on the Zoover website. You can view 7 videos regarding HotelMaxx Royal Belek Golf & Spa*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Maxx Royal Belek Golf & Spa***** Belek / Aksu. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 93 reviews of Maxx Royal Belek Golf & Spa*****

9.3
Family with young children, July 2014
"Geen woorden voor"translate
David
Swimming pool

08/08/2014 Reeds meer dan 15jaar Turkije gedaan, waaronder Royal dragon, Royal wings, roal holiday palace, pin bay, ...
Maar Max Royal slaat werkelijk alles, zeer ruime kamers, werkelijk alles aanwezig dat men kan bedenken, steeds ligbedden aanwezig, u hoeft niet om 7u op te staan om een bedje te reserveren. Verschillende restaurants, die werkelijk zeer goed zijn, eigenlijk geen woorden genoeg voor om alles te kunnen noteren, wel duur maar zijn prijs waard.
Van de Russen endergelijke zeker geen last van, integendeel....
Wie op dit hotel commentaar kan hebben, raad ik aan om gewoon thuis te blijven.

Family with young children, April 2014
"Top"translate
Kurt
Swimming pool

22/04/2014 Net terug van weekje Max Royal Belek, echt top!
Beste hotel die we in Turkije al bezocht hebben… we gaan zeker terug!
Echt de MAXX

"Wat een verwennerij!"translate
gerda
Swimming pool

27/04/2014 Als je echt eens helemaal in de watten gelegd wil worden moet je hier naar toe. Wat een luxe, wat een service!
Bij het verwarmde zwembad staan 2 persoons bedden met verstelbare zonneschermen, heerlijk. Overal wordt je bediend en kun je bestellen wat je wilt.
Bij het strand staan fijne ligbedden en handdoeken zijn altijd voorradig en overal op te halen/ te pakken.
Ruime keus aan eten, drinken en ijs.
Kamers top. Worden als je wilt 2 keer per dag schoon gemaakt.
Kortom zeer de moeite waard.

Front Office Manager CRM Support, 20/05/2014
Owner says::  Geachte “Annejet”, Met genoegen hebben wij uw recensie op Zoover gelezen. Hartelijk dank voor uw verblijf bij Maxx Royal Belek Golf & Spa en uw kostbare tijd voor het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een luxe service aan te bieden en een perfecte vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kadriye Özçelik CRM Support

The best prices and last minutes for this Hotel by:

"Echt de Maxx!"translate
yvonne
Rooms

14/04/2014 Net terug van weekje Maxx, alles klopt wat er geschreven wordt. Super en heel erg gezellig. In heel veel goede hotels gezeten, 6 x Calista, vorig jaar nog Adam and Eve. Wil alleen vermelden dat wij bij Calista de buitenbeleving beter vonden. Als je daar vanuit het hotel naar strand loopt is het echt prachtig, prachtige tuin, supergezellige pier met zn unieke zitjes rondom de pier, en ook wel eigenlijk de ligbedden aan het zwembad waren daar beter, luxere kussens op de bedden, dus ook heel goed te doen, maar qua service steekt Maxx er bovenuit. Toch zouden we ook weer met plezier naar Calista gaan.

Front Office Manager CRM Support, 20/05/2014
Owner says::  Geachte mevrouw “yvonne”, Hartelijk dank voor uw feedback op Zoover. We zijn blij dat wij u als gast mochten ontvangen en dat wij aan een super vakantie konden bijdragen. Uiteraard zouden wij u graag opnieuw welkom willen heten. Met vriendelijke groet, Kadriye Özçelik CRM Support

"Woooow!!"translate
van lierde luc
Swimming pool

12/04/2014 Doorheen de jaren al een paar hotels gedaan in deze regio en laat duidelijk zijn...ze waren allemaal zeer goed. Onze voorkeur ging altijd uit naar Voyage Belek maar sinds ons verblijf in hotel Maxx moeten we dit vandaag toch wat bijsturen. Indien je echt van de ene verbazing in de andere wil vallen is dit 'the place to be'. Dit hotel is zo ingesteld op verwennerij dat woorden tekort schieten.

With partner, April 2014
"Een topper maar let op!!!"translate
rina thys
Swimming pool

13/04/2014 Is decadentie op en top!Maar boek zeker een kamer met zeezicht! Anders aan de kant van andere hotels en westelijke kant zijn wij moeten verhuizen van het lawaai, ook 's nachts! Glasbakken worden gevuld, generator lawaai, trucks rijden af en aan met piepgeluiden.Heb wel dadelijk een andere kamer gekregen met de nodige champagne en pralines(godiva). A la carte rest zijn top, wij hebben er 3 gedaan, steakhouse 30europ/p bij betalen maar wel de moeite, vlees van topkwaliteit, Italiaans en chinees 20euro p/p ook zeer lekker, service is uitmuntend. Deze tijd zijn de zwembaden nog koud enkel het zoutwater is verwarmd maar was dan ook zeer druk bevolkt.Lunch in Ocean's is super alsook in de bistro met mooi zeezicht. Relaxzwembad was rustig en super bediening door Ibrahim, dranken van de gekende merken en goed verzorgd! Ramazan bar grazy hors spreekt een beetje vlaams super service gehad ook van Ali Emin en Hasan steak house.Dit is zeker voor herhaling vatbaar maar dan met zeezicht! Heavenly!!

Family with young children, March 2014
"Uitstekend hotel!"translate
traxelquadri
Swimming pool

14/06/2014 Mooi hotel met uitstekende service. Zeer mooie kamers. Wij hadden een familiekamer met 2 aparte slaapkamers. Verwarmd zwembad binnen en buiten. Eten was zelfs beter dan het jaar voordien! Kortom niet twijfelen om dit hotel te boeken!

Family with young children, March 2014
"Pure verwennerij!"translate
Jan
Swimming pool

07/03/2014 De tweede maal MAXX Royal gedaan en het was weer fantastisch!
Lees zeker alle recensies, niet wat hier vermeld staat is overdreven!
Onze bemerkingen tov vorig jaar:
-restaurant scoorde dit jaar beter dan vorig jaar (zeker het warm buffet)
-nieuw: dinoland voor de kids
-Luna-park is helemaal free of charge geworden! Bowling, alle racespelletjes... Gratis!

Ietsepietsie minder vonden wij de kinderclub. Heeft de doorslag gegeven vorig jaar om dit hotel terug te boeken. Is ietsje individueler ervaren door onze kids tov vorig jaar maar desalniettemin nog steeds zeer goed. Voor kids tot 10 jaar (men zegt 12j maar onze zoon voelde zich al te oud om er nog heen te gaan).

Family with young children, Febuary 2014
"Nicht mehr zu überbieten!"translate
Elke
Swimming pool

27/02/2014 Wir waren eine Woche im MaxxRoyal in Belek, und es war ein Traumurlaub in jeder Hinsicht. Das Einzige, was beim Buchen beachtet werden muss, ist, dass hier alle Zimmer Suiten heißen, auch wenn es ganz normale Doppelzimmer sind, dies kann leicht zu Missverständnissen führen. Das, was weltweit als Suite verstanden wird heißt hier Family-Suite und besteht dann aus 2 Räumen. Besonders beeindruckt hat uns das freundliche Personal, wie wir es überhaupt noch nie erlebt haben. Hier ist der Gast noch König, und es wird einem jeder Wunsch nicht nur erfüllt, sondern geradezu von den Augen abgelesen. Hier ein Beispiel: wir waren am Vormittag in der Strandbar, und es war noch etwas kühl, der Kellner hat dies mitbekommen und hat mir gleich eine MaxxRoyal Stola um die Schultern gelegt. Das Hotel beeindruckt aber auch durch das Design. Toller Kinderklub! Hallenbad mit superbequemen Liegebetten. Draußen gab es noch einen beheizten Pool, der aber leider nicht direkt mit dem Hallenbad verbunden war.

Friends, January 2014
"Maxxie maxx"translate
Freddy Siccard
Rooms

10/02/2014 Voor de tweede maal Maxx Royal, en het zal niet de laatste maal geweest zijn? Als repetor wordt je er nog meer vertroeteld. Het hotel gaat er nog op vooruit. Er is nu ook een Belgische bij guest relations, haar naam is An. Handig indien er problemen zijn. Vanaf januari is ook de Montgomery inbegrepen voor, ontbijt, lunch of een drankje, je voelt zich een lotto winnaar in dit hotel, een en al luxe. Niets is teveel regelmatig krijg je de vraag wat kunnen wij nog voor je doen. Ik wan iedereen nogmaals te bedanken voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben. Tarkan Bey,Özgur Kurt, Mettin, Ösman Bey, Ramazan, Nevzat, Sefa Pirlak; het hele annimatieteam, onder leiding van Hassan. Eva en Sarah voor de Pilates, het is nog niet afgelopen, volgende maal doen we verder.
Ook de keukenchefs hartelijk dank, voor de leuke extra's die onze van onze vakantie een echte topper hebben gemaakt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: