Reviews Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****

22 December 2014

Maxx Royal Belek Golf & Spa*****
Reviews Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****
Iskele Mevkii, TR-07610, Belek / Aksu

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****? Then take a look at the reviews of Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** in Belek / Aksu, written by other travellers.
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa scores a 9.6 out of 10, based on 99 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa*****? Take a look at the reviews of Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** in Belek / Aksu, placed by visitors. Next to that you can find 179 holiday photos regarding Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** on the Zoover website. You can view 7 videos regarding HotelMaxx Royal Belek Golf & Spa*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Maxx Royal Belek Golf & Spa***** Belek / Aksu. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Friends, December 2014
"Kan het nog beter?"translate
motornoorwegen
Swimming pool

14/12/2014 Eten en drinken zeer goed, overal bediening, zelfs bij het heerlijk verwarmde zwembad in de regen komen ze langs voor een hapje en drankje. Wij hadden een Terrace Family Suite met een grote jacuzzi. In de badkamer lagen Bvlgari doucheproducten en extra's als bijv tandenborstel, nagelschaartje, scheermes/schuim, etc. Dikke prima dus.
Met een druk op de knop laat je de schoonmaakster weten dat er schoongemaakt kan worden. Wij hadden zelfs 2 minibars!
Lekkerste chocolademelk die ik ooit geproefd heb bij de Chocolatier.
Twenty One Bistro om 's avonds of 's nachts nog even te eten, zeer uitgebreide kaart en gewoon 21 uur lang geopend (site maxx meldt anders).

Voor de rest: Zeer mooi gebouw zowel van binnen als buiten, alleen A-merken drank, gamehal met (iig in de winter) vrij gebruik van bowlingbaan en andere spellen, mainrestaurant zeer uitgebreid en dan niet alleen kip.

Wat betreft serviceniveau absoluut niet te vergelijken met Delphin, Titanic, Barut, etc. Veel en veel beter!

With partner, 2014
"Voor ons Niet de Max!"translate
Norbert
4.0
4.0

14/12/2014 Bij aankomst waren wij niet onder de indruk, hebben reeds mooiere hotels bezocht. Kamers niet grondig gekuist, hebben onze kamer extra moeten komen poetsen. WC- en badwater liep niet weg. Eten weinig variatie en niet warm genoeg. Brengen soms ander merk van drank dan je gevraagd hebt,(om merkdranken te sparen?) Duidelijk gericht op Oost-Europeanen die overvloedig aanwezig zijn. Je waant je soms in een sanatorium want die lopen daar rond in hun witte badjas. Mensen komen tijdens diner eten in short en worden dan door de chef-restaurant nog in de watten gelegd. Ook vuil bord en vuil gehad. Bij ontbijt Geen vers fruitsap (zou wel mogen in 5* hotel in deze prijsklasse.) Is volgens ons veel te duur voor wat het is. Laat je niet verblinden, je waant je in Wijnegem Shopping Center, enkel zijn deze winkels onbetaalbaar. Geef ons maar Cornelia Diamond, Xanadu Island,
Ali Bey, Paloma Pasha, waar prijs/kwaliteit zeer korrekt is.

Family with young children, November 2014
"Geweldig Hotel! We komen zeer zeker terug!"translate
E. den Boer-Wahyuni
Swimming pool

15/12/2014 In een woord geweldig Hotel. Super deluxe. Het is nog mooier dan op de brochure. Grote, mooie kamers met Jacuzzi, badjas, slippers, minibar helemaal gevuld, Nespresso app. Bvlgari zeep & shampoo. Kamers en handdoeken worden 2keer/dag schoongemaakt. Je bed wordt 's vonds opengeslagen en chocolate neergelegd. Eten is goed en gevarieerd. A merk dranken. Mijn speciale dank aan Olga Marhalkina Uzman van Animantie. Komang, Tri van Spa. An Browaeys en Uevgenia van Guest Relations, bar medewerkers, restaurant medewerkers en nog veel meer die werkelijk al het mogelijke doen om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen,maar nogmaals AL het personeel is heel goed opgeleid,supervriendelijk, profesioneel en efficient. Life music in Horse Lounge is geweldig. Bioscoop is er, bowlingbanen, discotheek, waterpark, spa etc. Cabana's op het strand zijn geweldig. Overal wordt je bediend of je op het zwembad ligt of op het strand. Ik kan nog lang doorgaan, kortom het is hier fantastisch.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

With partner, September 2014
"Volgend jaar weer"translate
De Backer Philip
Swimming pool

22/09/2014 Na Ali Bey vorig jaar, opnieuw de Maxx Royal. Wat een opluchting niet 10 maar 100 keer beter. De Vlaamse hostess Ann heeft ons prachtig verwelkomd met champagne à volonté. Onmiddellijk upgrate van kamer gekregen wegens 2de maal in de Maxx. Prachtige kamer van ruim 70 m² met alle mogelijke luxe-producten in de kamer en een overvloedig opgevulde frigo. De buffetten en de à la carte restaurants zijn van een hoog niveau. Wat een keuze! De bediening is top. De mensen daar lopen hun benen van onder hun gat voor u. Nooit geen plaats moeten reserveren aan één van de talrijke zwembaden. Geen gedoe met handdoeken. Deze liggen gewoon klaar voor u op de strandstoelen. Constante bediening aan het zwembad. Zeer toffe ambiance. Shows zijn van een hoog niveau. Optreden gezien van zangeres INNA. Fantastisch openluchtdiscotheek. We hebben meermaals op de grote tafel staan dansen. Wekelijks white party op de pier met vertier, alle dranken en vuurwerk. Gewoonweg de Maxxx. tot volgend jaar Maxx Royal

Family with young children, July 2014
"Geen woorden voor"translate
David
Swimming pool

08/08/2014 Reeds meer dan 15jaar Turkije gedaan, waaronder Royal dragon, Royal wings, roal holiday palace, pin bay, ...
Maar Max Royal slaat werkelijk alles, zeer ruime kamers, werkelijk alles aanwezig dat men kan bedenken, steeds ligbedden aanwezig, u hoeft niet om 7u op te staan om een bedje te reserveren. Verschillende restaurants, die werkelijk zeer goed zijn, eigenlijk geen woorden genoeg voor om alles te kunnen noteren, wel duur maar zijn prijs waard.
Van de Russen endergelijke zeker geen last van, integendeel....
Wie op dit hotel commentaar kan hebben, raad ik aan om gewoon thuis te blijven.

Family with young children, April 2014
"Top"translate
Kurt
Swimming pool

22/04/2014 Net terug van weekje Max Royal Belek, echt top!
Beste hotel die we in Turkije al bezocht hebben… we gaan zeker terug!
Echt de MAXX

"Wat een verwennerij!"translate
gerda
Swimming pool

27/04/2014 Als je echt eens helemaal in de watten gelegd wil worden moet je hier naar toe. Wat een luxe, wat een service!
Bij het verwarmde zwembad staan 2 persoons bedden met verstelbare zonneschermen, heerlijk. Overal wordt je bediend en kun je bestellen wat je wilt.
Bij het strand staan fijne ligbedden en handdoeken zijn altijd voorradig en overal op te halen/ te pakken.
Ruime keus aan eten, drinken en ijs.
Kamers top. Worden als je wilt 2 keer per dag schoon gemaakt.
Kortom zeer de moeite waard.

Front Office Manager CRM Support, 20/05/2014
Owner says::  Geachte “Annejet”, Met genoegen hebben wij uw recensie op Zoover gelezen. Hartelijk dank voor uw verblijf bij Maxx Royal Belek Golf & Spa en uw kostbare tijd voor het delen van uw ervaringen. Het is ons een plezier om onze gasten een luxe service aan te bieden en een perfecte vakantie te laten beleven. Graag zouden wij u opnieuw willen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Kadriye Özçelik CRM Support

"Echt de Maxx!"translate
yvonne
Rooms

14/04/2014 Net terug van weekje Maxx, alles klopt wat er geschreven wordt. Super en heel erg gezellig. In heel veel goede hotels gezeten, 6 x Calista, vorig jaar nog Adam and Eve. Wil alleen vermelden dat wij bij Calista de buitenbeleving beter vonden. Als je daar vanuit het hotel naar strand loopt is het echt prachtig, prachtige tuin, supergezellige pier met zn unieke zitjes rondom de pier, en ook wel eigenlijk de ligbedden aan het zwembad waren daar beter, luxere kussens op de bedden, dus ook heel goed te doen, maar qua service steekt Maxx er bovenuit. Toch zouden we ook weer met plezier naar Calista gaan.

Front Office Manager CRM Support, 20/05/2014
Owner says::  Geachte mevrouw “yvonne”, Hartelijk dank voor uw feedback op Zoover. We zijn blij dat wij u als gast mochten ontvangen en dat wij aan een super vakantie konden bijdragen. Uiteraard zouden wij u graag opnieuw welkom willen heten. Met vriendelijke groet, Kadriye Özçelik CRM Support

"Woooow!!"translate
van lierde luc
Swimming pool

12/04/2014 Doorheen de jaren al een paar hotels gedaan in deze regio en laat duidelijk zijn...ze waren allemaal zeer goed. Onze voorkeur ging altijd uit naar Voyage Belek maar sinds ons verblijf in hotel Maxx moeten we dit vandaag toch wat bijsturen. Indien je echt van de ene verbazing in de andere wil vallen is dit 'the place to be'. Dit hotel is zo ingesteld op verwennerij dat woorden tekort schieten.

With partner, April 2014
"Een topper maar let op!!!"translate
rina thys
Swimming pool

13/04/2014 Is decadentie op en top!Maar boek zeker een kamer met zeezicht! Anders aan de kant van andere hotels en westelijke kant zijn wij moeten verhuizen van het lawaai, ook 's nachts! Glasbakken worden gevuld, generator lawaai, trucks rijden af en aan met piepgeluiden.Heb wel dadelijk een andere kamer gekregen met de nodige champagne en pralines(godiva). A la carte rest zijn top, wij hebben er 3 gedaan, steakhouse 30europ/p bij betalen maar wel de moeite, vlees van topkwaliteit, Italiaans en chinees 20euro p/p ook zeer lekker, service is uitmuntend. Deze tijd zijn de zwembaden nog koud enkel het zoutwater is verwarmd maar was dan ook zeer druk bevolkt.Lunch in Ocean's is super alsook in de bistro met mooi zeezicht. Relaxzwembad was rustig en super bediening door Ibrahim, dranken van de gekende merken en goed verzorgd! Ramazan bar grazy hors spreekt een beetje vlaams super service gehad ook van Ali Emin en Hasan steak house.Dit is zeker voor herhaling vatbaar maar dan met zeezicht! Heavenly!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?