Reviews Hotel SENTIDO Gold Island*****

5.7

31 July 2014

SENTIDO Gold Island*****
Reviews Hotel SENTIDO Gold Island*****
Fuğla Mah. Gölcük Cad. No: 27, TR-07400, Incekum / Avsallar (nearby Alanya)

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel SENTIDO Gold Island*****? Then take a look at the reviews of Hotel SENTIDO Gold Island***** in Incekum / Avsallar (nearby Alanya), written by other travellers.
Hotel SENTIDO Gold Island scores a 7.9 out of 10, based on 87 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel SENTIDO Gold Island*****? Take a look at the reviews of Hotel SENTIDO Gold Island***** in Incekum / Avsallar (nearby Alanya), placed by visitors. Next to that you can find 195 holiday photos regarding Hotel SENTIDO Gold Island***** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding HotelSENTIDO Gold Island*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for SENTIDO Gold Island***** Incekum / Avsallar (nearby Alanya). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Family with young children, May 2014
"Geen 5 sterren (meer) waard"translate
lynn renders
Swimming pool

30/06/2014 Een week in dit hotel verbleven. Mooie accomodatie, maar slechte service. Je hebt de indruk dat men op alles kosten wil besparen, ook op het personeel want die lopen er niet gelukkig bij. Airco op kamer stuk (deze werkt ook maar enkele uren per dag), niet voldoende kinderstoelen in restaurant, restaurant en lobby niet proper, wellness-schoonheidscentrum absoluut niet professioneel, ... . Nadien hebben wij het hotel nog moeten contacteren om iets na te sturen, maar geen enkele reactie, medewerking. M.a.w zéér teleurgestellende ervaring

With partner, 2014
"Dit nooit meer!!"translate
Pattjn Wilfried
2.0
Swimming pool

13/05/2014 Sentido gold island is geen 5 sterren waard, hoogstens 3!! ondermaats onthaal, we logeerden in een "island room". De kamer stonk naar de afvoeren. Hun oplossing was: even spuiten met een spuitbus wat ik weigerde. Tegen de avond hadden we een andere kamer waar eer toch ook een aparte geur in de badkamer hing. De laatste dag stonk het er zelfs naar kattepis!!! Op iedere kamer staat een spuitbus op batterijen. Dit zegt genoeg!! Iedereen uitte zijn ongenoegen en toch steken ze daar elke dag andere mensen in!!! Te weinig personeel met precies geen interesse in hun werk. Dikwijls ontbreekt bestek op tafel. Geen shows of optredens 'savonds. Iedereen die we gesproken hebben waren ontevreden over de algemene kwaliteit. Ga daar niet heen!!!
Over touroperator zijn we, en velen met ons, ook niet te spreken!
Genekt door touroperator.

Business trip, December 2013
"Teşekkürler Gold Island"translate
Ahmet İşcan
Swimming pool

16/12/2013 Tüm arkadaşlar ayrı ayrı teşekkür etmek isterdim, sıcak bir ortam güler yüzlü personel, yemekler çok iyi, Tesisin Spasından insan çıkmak istemiyor, güzel bir tatil geçirdim. Tekrar geleceğim. Ayrıca herkeze bu güzel mekanda tatil geçirmelerini tavsiye ederim.. Tolga bey ve ekibine ayrıca teşekkürler.

The best prices and last minutes for this Hotel by:

2013
"Très très sale ....."translate
Marie-Line

19/11/2013 Manque d'hygiène...
Pas d'animation....
On s'ennuie à mourir et pourtant coincé jusqu'au 1 er décembre ...
Photos à l'appui me serviront de preuves pour introduire une réclamation et dédommagement !!!
On vient se reposer, on est encore plus fatigué, changement de chambre à trois reprises .... et la 3 eme pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
déçue à un point inimaginable !!!!
Ne pas se fier aux beaux commentaires et belles photos qui sont là pour appâter le client .... On pourrait dire tellement de choses !!!! mais rien de bon, vraiment et je ne suis pourtant pas difficile !!!
La nourriture ......................... NO COMMENT !!!

With partner, November 2013
"Plus jamais , insalubre, mauvaise gérance énorme"translate
Marine
1.0

15/12/2013 Que dire, changement 4 fois de chambres vu la saleté .. et franchement regardez les photos, ce n'est qu'un petit échantillon j'en ai +- 400 toutes aussi honteusement sale pour cet hôtel 5 étoiles ... guide brillant fortement par son absence bien que l'ont aie fait appel à son aide pour régler les problèmes de cet hôtel et pour lui demande quelques conseils sur ce qu'il y a à voir dans la région ... une plainte a été déposée auprès de notre tour opérateur ... et si cela ne suffit pas, un reportage sera prévu pour cet hôtel ( 5 étoiles)

With partner, November 2013
"Dècu , très décu ."translate
pietquin christian
2.0
4.0

09/11/2013 Un bel hotel mais un service spècial . Des restaurants moins bons que le buffet . Des chambres pas disonibles a l'arivée , déménagement , personne ne parle français ! Les menus , les notes , les excursions rien n'est en français ! Le frigo bar est vide et impossible de le faire remplir ! En all inclusive les martinis sont payant ! Le soleil sauve l'hotel du naufrage .

With partner, September 2013
"Er is beter."translate
Jolanda
5.0

27/10/2013 Ook wij hadden geboekt voor een luxe kamer en zoals bij velen wilden ze ons ook in een island room stoppen. We zijn er even gaan kijken maar het zijn muffe en vochtige hokken. Na flink stampij maken toch gekregen waar we voor betaald hadden. Allemaal smoesjes dat het vol zit en dat alle kamers even duur zijn. Bij de Russen proberen ze het niet die mogen meteen naar een gewone kamer in het hotel. Het hotel is nog niet zo oud maar overal zie je het verval al aankomen. Mooie kamer, groot balkon, geweldig uitzicht maar een heel klein badkamertje .Voor deze prijs kun echt wel beter krijgen.

Family with young children, August 2013
"Super"translate
minella
Rooms

11/09/2013 Hotel is prachtig!Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is ool dik voorelkaar en super vers.We zijn net terug en hebben leuke tijd gehad.Wel moet ik er bij zeggen dat mensen buiten het hotel(de verkopers) erg opdringerig zijn! Je heb ook een winkeltje in het hotel, maar die beste man heeft ook praatjes en probeert je ook leeg te plunderen met zijn prastjes.Daar hou ik niet van.

With partner, August 2013
"Leuk hotel maar weer overboeking"translate
Evy
Rooms

04/09/2013 Leuk hotel, mooie locatie, tof zwembad. Het eten is lekker, uitgebreide keuze, goede service. Maar bij aankomst in het hotel ('s avonds laat) was er een overboeking(wat met alle andere mensen die op onze bus zaten naar het hotel ook voor hadden). Gevolg, niet kunnen slapen in de kamer die we geboekt hadden, werden naar de Island-rooms gebracht, één nacht geslapen en die kamer, geen goede start, je kan je koffers niet uitpakken , de ochtend nadien na het ontbijt mochten we ons bij de receptie melden voor een andere kamer, krijgen te horen dat de kamer pas om 14u klaar gaat zijn... Ok tot zover, we gaan terug naar de kamer, ondertussen aan het poetsen en waren onze koffers terug naar de receptie gebracht gevolg, wachten tot 14u eer je iets deftig uit je koffer kan nemen, ter compensatie: fles wijn, wat fruit en massage en extra keer naar het a la carte restaurant. Verder geen klachten over dit hotel, wel spijtig van die overboekingen, de manager doet hier echt niets aan.

With partner, August 2013
"Nooit meer"translate
Ricco Meyvis
5.0

01/09/2013 Zeer veel veel lawaai geen rust vakantie wat wel zou mogen voor deze prijs klasse zeker geen aanrader of oorstoppen meenemen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next