Reviews Hotel SENTIDO Gold Island*****

7.7

22 November 2014

SENTIDO Gold Island*****
Reviews Hotel SENTIDO Gold Island*****
Fuğla Mah. Gölcük Cad. No: 27, TR-07400, Incekum / Avsallar (nearby Alanya)

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel SENTIDO Gold Island*****? Then take a look at the reviews of Hotel SENTIDO Gold Island***** in Incekum / Avsallar (nearby Alanya), written by other travellers.
Hotel SENTIDO Gold Island scores a 8.1 out of 10, based on 97 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel SENTIDO Gold Island*****? Take a look at the reviews of Hotel SENTIDO Gold Island***** in Incekum / Avsallar (nearby Alanya), placed by visitors. Next to that you can find 200 holiday photos regarding Hotel SENTIDO Gold Island***** on the Zoover website. You can view 2 videos regarding HotelSENTIDO Gold Island*****. - - -
Unfortunately there are no English reviews for SENTIDO Gold Island***** Incekum / Avsallar (nearby Alanya). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, September 2014
"Fantastische vakantie!"translate
Jennifer
Swimming pool

18/09/2014 Bij ontvangst in het hotel zeer vriendelijk, alles ging vlot en efficiënt.
De kamer in het hotel zelf was tip top in orde, proper, alle comfort, heel modern, kortom niets op aan te merken.
Zwembad is super, voldoende ligzetels, gratis handdoekenservice. Personeel is vriendelijk, de ene al wat meer dan de andere maar dat is overal.
Het eten is meer dan voldoende gevariëerd, lekker. De à la carte restaurants zijn een aanrader. Het moet er misschien wel iets te snel gaan.
Het enige minpunt aan dit hotel is een beetje de animatie. Er is wel altijd iets te doen maar, wij vonden ze niet genoeg aanwezig en niet echt creatief met de shows 's avonds. Verder misschien ook de ligging. Er zijn wel een paar winkelcentra in de buurt maar, daar houdt het ook op.
Dit hotel is zeker en vast voor herhaling vatbaar, super vakantie gehad! Zeer tevreden.

With partner, September 2014
"Super leuke vakantie in Top hotel!"translate
Sven

10/09/2014 We zijn net terug van een weekje Sentido Gold Island,
ondanks alle slechte commentaren hier gelezen hebben we het er toch op gewaagd om dit hotel te boeken en daar zijn we zeer blij om! Dit hotel is Super. Prachtig hotel, mooie omgeving, zeer verzorgde kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten! alles Tip Top in orde,...
wij zouden zeggen gewoon boeken! al de negatieve commentaren zijn Zeer onterecht! Dit hotel is zeker 5 sterren waard!
wij gaan zeker nog terug,...

With partner, August 2014
"De 2e keer en weer een super vakantie!"translate
Djonie
Swimming pool

07/09/2014 Voor de tweede keer naar Gold Island geweest voor 15 dagen en vorig jaar 8 dagen. Geen spijt van gehad, het was geweldig. Alles was even goed of zelfs beter dan vorig jaar. Vriendelijk personeel. We hebben wel eens een paar probleempjes gehad bijvoorbeeld dat we geen handdoeken hadden, dit gemeld bij receptie en binnen half uur hadden we weer alle handdoeken. De shows van de animatie zijn verbeterd maar het animatie team van vorig jaar hebben ze veranderd dat was minder maar dat is onze ervaring. Als we weer in Turkije zijn komen we naar dit hotel!

The best prices and last minutes for this Hotel by:

Friends, August 2014
"Beste vakantie ooit"translate
peteraertssens
Swimming pool

04/09/2014 Een aanrader. Supervriendelijk personeel, Prima keuken, Netheid in het ganse hotel. Geweldige service. Deurklink van het raam in onze kamer was stuk en deze was binnen het uur hersteld.
Rustige muziek aan het zwembad en animatie niet opdringerig.
Voldoende comfortabele ligstoelen en gratis handdoeken.
Kortom het beste hotel dat ik tot nu heb gehad.

Friends, August 2014
"Prachtig hotel"translate
lemmens jean
Swimming pool

15/08/2014 Mooi en proper hotel met prachtig uitzicht op de baai. Personeel zeer vriendelijk en de meeste spreken verschillende talen. Kamers zijn zeer proper en overal zijn de wc en vooral aan het zwembad kraaknet. S'avonds altijd animatie of een schouw en overdag is er animatie zonder opdringerig te zijn. Genoeg ligzetels rond het zwembad ook als het druk is. Op wandel afstand zijn er verschillende winkel straten. Nadeel is wel de afstand naar de luchthaven(2 uur in de bus die ook nog eens onderweg stopt voor een plas-rookpauze?????).

Family with older children, July 2014
"Super hotel"translate
Servais
Swimming pool

05/08/2014 Equipement adapté en fonction de la capacité de l'hôtel ( pas d'overbooking au resto, sur les transats, aux bars, ....)
Personnel très sympa, efficace ....
Les boissons au pool bar pourraient être servies de manière plus "fine"
Snack servis à table au pool bar, nourriture constamment réassortie au restaurant, nombreux choix, pour tous les goûts
Chambre, literie, cosmétique, linge de maison: Impeccable
équipement électro (TV, sèche cheveux, climatisation,...) en parfait ordre de marche
Accueil en pleine nuit sans problème (possibilité de restauration pain - potage + boissons)
Pas assez d'informations sur les possibilités d'utilisations du Wellness gratuit (hammam, salle fitness, sauna, ....). Le préposé aborde directement la partie payante des massages.
Animations basiques, mais très peu dérangeante (peu de participants, donc possibilité de continuer à se baigner pendant l'aquagym par exemple)
A refaire ....hôtel à conseiller

With partner, July 2014
"Fantastisch hotel !"translate
christel schrooten
Swimming pool

02/08/2014 Indrukwekkende constructie van het hotel.

Family with young children, May 2014
"Geen 5 sterren (meer) waard"translate
lynn renders
Swimming pool

30/06/2014 Een week in dit hotel verbleven. Mooie accomodatie, maar slechte service. Je hebt de indruk dat men op alles kosten wil besparen, ook op het personeel want die lopen er niet gelukkig bij. Airco op kamer stuk (deze werkt ook maar enkele uren per dag), niet voldoende kinderstoelen in restaurant, restaurant en lobby niet proper, wellness-schoonheidscentrum absoluut niet professioneel, ... . Nadien hebben wij het hotel nog moeten contacteren om iets na te sturen, maar geen enkele reactie, medewerking. M.a.w zéér teleurgestellende ervaring

With partner, 2014
"Dit nooit meer!!"translate
Pattjn Wilfried
2.0
1.0
1.0
Swimming pool

13/05/2014 Sentido gold island is geen 5 sterren waard, hoogstens 3!! ondermaats onthaal, we logeerden in een "island room". De kamer stonk naar de afvoeren. Hun oplossing was: even spuiten met een spuitbus wat ik weigerde. Tegen de avond hadden we een andere kamer waar eer toch ook een aparte geur in de badkamer hing. De laatste dag stonk het er zelfs naar kattepis!!! Op iedere kamer staat een spuitbus op batterijen. Dit zegt genoeg!! Iedereen uitte zijn ongenoegen en toch steken ze daar elke dag andere mensen in!!! Te weinig personeel met precies geen interesse in hun werk. Dikwijls ontbreekt bestek op tafel. Geen shows of optredens 'savonds. Iedereen die we gesproken hebben waren ontevreden over de algemene kwaliteit. Ga daar niet heen!!!
Over touroperator zijn we, en velen met ons, ook niet te spreken!
Genekt door touroperator.

Business trip, December 2013
"Teşekkürler Gold Island"translate
Ahmet İşcan
Swimming pool

16/12/2013 Tüm arkadaşlar ayrı ayrı teşekkür etmek isterdim, sıcak bir ortam güler yüzlü personel, yemekler çok iyi, Tesisin Spasından insan çıkmak istemiyor, güzel bir tatil geçirdim. Tekrar geleceğim. Ayrıca herkeze bu güzel mekanda tatil geçirmelerini tavsiye ederim.. Tolga bey ve ekibine ayrıca teşekkürler.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Do you spend the Christmas holidays with family?