Reviews Campsite Curry Village*

18 April 2014

Curry Village*
Reviews Campsite Curry Village*
9010 Curry Village Dr, 95389, Yosemite Village

If you want to avoid disappointment during your holiday in Campsite Curry Village*? Then take a look at the reviews of Campsite Curry Village* in Yosemite Village, written by other travellers.
Campsite Curry Village scores a 6.3 out of 10, based on 12 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Campsite Curry Village*? Take a look at the reviews of Campsite Curry Village* in Yosemite Village, placed by visitors. Next to that you can find 3 holiday photos regarding Campsite Curry Village* on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Curry Village* Yosemite Village. You can be the first to add a review.

1 2 next

wlagendijk1
1.0
1.0
4.0

24/09/2013 Vreselijk! De tenten staan bijna tegen elkaar aan. We konden niet goed bij de deur komen omdat er een paar rotsen voor lagen. Je moest om 22.00 uur stil zijn. Als je dat niet was om klokslag 10 uur dan kreeg je een waarschuwing. Ze bleven gewoon bij de tent staan luisteren of ze je nog konden horen. Het leek wel een strafkamp!! Achter onze tent lag een dronken vent te snurken. Er waren te weinig toiletten. We hebben het 1 dag geprobeerd toen zijn we van ellende maar naar een motel gegaan. Het waren onze duurste overnachtingen en de slechtste

With partner, 2013
"Locatie kan niet beter"translate
onne
5.0

09/08/2013 de locatie is perfect. het eten in het kamp is erg duur (16 dollar voor een pizza. en dan krijg je maar 1 topping.) sanitair is zoals je het op een camping kan verwachten. niet geweldig. de camping is enorm groot, ongeveer 700 tenten.

With partner, July 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"translate
Johannes Fransen
2.0

14/07/2013 De cabin tents staan in het algemeen een halve meter uit elkaar, sanitair is echt vies en voor de prijs die betaalt absurd. Het personeel bij bar/restaurant (uitzondering daargelaten) is erg traag en weinig gemotiveerd.

The best prices and last minutes for this Campsite by:

With partner, August 2012
"Goede locatie maar verwacht niet teveel luxe"translate
Marleen
Sanitary

27/08/2012 Curry village ligt in de Yosemite vallei, qua locatie dus prima want het is vanuit de buurdorpen al gauw een uur rijden tot de vallei. Het tentenkamp is ook echt een kamp: is slagorde opgestelde tenten. De tenten zijn prima. Alleen geen electriciteitsaansluiting. Wij hadden veel last van geluidsoverlast van onze buren. Hier werd nauwelijks op toegezien. Er zijn een aantal eetgelegenheden op het kamp maar het aanbod is vooral fastfood (en de prijzen zijn niet laag). Er is een zwembad maar dat is alleen geopend tussen 11 en 5; niet echt handige tijden dus.
Het sanitair is redelijk schoon maar heel ouderwets (nog een douchegordijn voor de douche). Wij zaten tegenover een sanitairblok en zijn de hele nacht wakker gehouden door mensen die hun handen drogen met een blower..

Family with older children, July 2012
"Leuke ervaring, maar ook niet meer dan dat"translate
paul
Sanitary

29/08/2012 We hadden een signature tent gereserveerd. Dat is een canvas tent met houten wanden. Misschien dat dit er voor zorgt dat de geluidsoverlast wat minder is dan in de gewone tenten, want we hadden geen last van de buren. De bear boxes zijn natuurlijk leuk maar vooral bedoeld voor de racoons die anders alles leegplunderen. Volgende keer toch maar die paar tientjes extra uitgeven voor een kamer in de lodge. Het is wel druk in de restaurants en je moet wel even wachten voor je een tafel hebt of voordat je aan de beurt bent om je pizza te bestellen, maar bedenk dat ze je in Europese restaurants rustig een half uur laten wachten voor je kunt bestellen. Dat is hier natuurlijk niet aan de orde. Pizza's overigens prima. 1 voor 2 a 3 personen. Ontbijtbuffet is uit de kunst.

Family with young children, July 2011
"Goed gelegen maar primitief"translate
Lenco
4.0

28/08/2011 Aangezien behalve Curry Village alle accomodaties in Yosemite al 10 maanden vooraf volgeboekt waren uiteindelijk maar dit geboekt voor 2 nachten. Curry Village ligt centraal in Yosemite al is het park zo groot dat je toch nog wel flinke tijd in de auto doorbrengt om via de slingerwegen bij sommige mooie trails te komen.

De tent zelf is klein en primitief. 4 bedden, een kast en elektriciteit. Sommige tenten hebben verwarming dat handig kan zijn buiten het zomerseizoen. Buiten de tent staan de bear lockers, waar alle eten en drinken in gestopt moet worden om te voorkomen dat de beren de tent binnenkomen. Wij hebben geen beer gezien maar op Youtube staan genoeg flimpjes. Staat van sanitair is niet best, oud en vervallen. Er zijn enkele restaurants maar die kunnen de toestroom niet aan waardoor lange wachtrijen ontstaan (vooral bij de pizza deck). Leuk om mee te maken en voor het geld (circa 100 euro per nacht) o.k. en de ligging maakt veel goed.

Family with older children, July 2011
"Leuke ervaring om gemakkelijk te kamperen"translate
Griet
Sanitary

17/11/2011 De kids vonden dit een fantastische ervaring : heel de heisa rond de berenlocker waar je al het voedsel en toiletartikelen in moet stoppen en dan de hoop en schrik om een beer te zien ! Wij logeerden 1 nacht in een gewone tent met zeil en 1 nacht in een iets duurdere signature tent met stevigere wanden. De tent is mooi en gezellig ingericht, heeft een kluisje , dekens en handdoeken zijn ook aanwezig. In de patio kun je heerlijk buiten pizza eten en een pitcher cola drinken die mag bijgevuld worden als hij leeg is. In het pizzarestaurant zagen we een wasbeer van de tafels eten.Ook coffee corner en bar zijn leuk met mooie outdoor houten relax stoelen.Het enige spijtige en waar je rekening mee dient te houden als je in de tenten gaat logeren is dat je mag inchecken vanaf 17u en het zwembad sluit om 17u (niet zo fijn na een zware hiking dag) en als je dan 's morgens om 11u gaat uitchecken gaat het zwembad pas open om 11u. Zag er best leuk uit maar we hebben het dus niet kunnen uittesten.

With partner, July 2010
"Prima voor 1 nacht"translate
Corina
Sanitary

17/08/2010 Wij hebben gelogeerd in een tent bij Curry village. Tent was zeer primitief. Er staan 4 bedden in en er is een kaptafeltje met spiegel. Alles is erg gedateerd. Tenten staan erg dicht op elkaar en zijn erg gehorig. De ligging maakt een hoop goed. Sanitair was gezien de capaciteit van de camping niet voldoende aanwezig. Wel redelijk schoon. Kortom, voor 1 nacht voldoende, maar houd je van luxe en comfort, kies dan niet voor een tent bij Curry Village.

With partner, July 2010
"Prachtige verblijfplaats"translate
chloe lenaerts
5.0

03/10/2010 We sliepen in een gehuurde tent. Dit was erg leuk, fijn uitzicht enz. Het bed was erg onconfortabel. WC's zijn goed onderhouden de douches minder. Je mag zelf niet koken maar er is eetgelegenheid bij de vleet. Vb. 15 dollar all you can eat buffet. Denk eraan geen grote inkopen te doen voor je Yosemite in gaat want al je inkopen moeten in de berenkist geraken...

With partner
"Leuk om eens mee te maken"translate
Marc

28/09/2009 Wij hebben in een tent van een organisatie geslapen. Is goed te doen voor een nacht, om Yosemite te bekijken. Heel mooi park trouwens. In de tenten staan bedden en een klein kastje. Er is een lamp, maar verder geen stroom. Wij waren er half september en 's nachts was het toch aardig koud. De toiletten zijn schoon, neem wel een zaklampje mee voor 's nachts.

1 2 next

What do you think of in-flight food?