Reviews Kennedy Space Centre

25 April 2014

Kennedy Space Centre
Reviews Kennedy Space Centre
SR 405, Kennedy Space Center, 32899 , Orlando

Do you want to know what others thought of Kennedy Space Centre in Orlando? On this page you can take a look at reviews of Kennedy Space Centre.
Kennedy Space Centre scores a 8.1 out of 10, based on 11 reviews
Are you curious about what other people thought of Kennedy Space Centre in Orlando? Take a look at the reviews of Kennedy Space Centre on this page. You can view 50 holiday photos regarding Kennedy Space Centre. 2 videos were made regarding Kennedy Space Centre. - - -

1 2 next

There are 11 reviews of Kennedy Space Centre

Family with older children, August 2012
"Leuk, maar niet spectaculair"translate
Agnes

11/12/2012 Op zich indrukwekkend, maar ik had het me toch iets uitdagender voorgesteld. Ik neem aan als je enorm interesse hebt in dit item dat het vast heel interessant is. Voor ons was het een leuke afwisseling van de pretparken, gatorpark en watersporten maar ik zou bij een volgende reis naar Florida hier niet nogmaals naar toe gaan.

Family with older children, August 2012
"Interessante dagbesteding"translate
Laura

04/09/2012 De moeite waard om Kennedy Space center te bezoeken. Erg leerzaam en interessant. Ga zeker ook naar de 2 imax 3d films kijken. Mooie beelden uit de ruimte. Jammer dat je met de gewone bustour niet zo dicht langs de lanceerplatformen mag. Wel leuk om de space shuttle experience te doen.

Family with older children, July 2012
"Space centre zeer de moeite waard"translate
marjolein

27/08/2012 Heel leuk en strak georganiseerd. Je rijdt met de bus langs alle bezienswaardigheden. Wij hebben genoten en ik raad het een ieder aan.

Family with older children, January 2012
"Geweldig"translate
Anja

02/05/2012 Geweldig om het Kennedy Space Centre te bezoeken, met bus over het terrein gereden, museum, attractie alsof je zelf wordt afgeschoten, heel bijzonder. Zeer zeker een bezoek waard als je in de buurt bent.

Friends, October 2011
"Mooi uitstapje"translate
Reinder

05/10/2011 Mooi beeld van NASA en de Amerikaanse ruimtevaart. Blijft allemaal wel typisch Amerikaans met hoog show gehalte en chauvinisme . Zeker een aanrader.

Family with young children, January 2011
"Waanzinnig leuke attractie"translate
bogies

11/01/2011 Heel leerzaam en mooi park. Wordt grotendeels gerund door vollunteers, die veel over van alle zaken kunnen vertellen. Park is niet echt goedkoop, want je moet zeker een van de tours erbij boeken, maar dan zie je ook echt veel. Je komt bij de lanceerinrichtingen en bij een van de rakketten van Apollo die niet de lucht is ingegaan. Echt waanzinnig interessant. Wij (2 jaren zestig jonkies met 3 kinderen) waren echt weer even terug in de tijd, toen de eerste missie op de maan landde. Wat grappig was, was dat onze kinderen Kenndy Space Center leuker vonden dan de attractieparken van Orlando. Dit ondanks dat alles in het Engels was en zij niet alles konden verstaan. Zij begrepen dat ze hier op een historische plek waren. Met eerlijk en oprecht vermaak, zonder Disney jasje.

With partner, January 2010
"Pretparkachtig"translate
anenroy

16/07/2010 Kennedy Space Center stond al lange tijd op ons verlanglijstje. De realiteit viel enigzins tegen. We hadden een serieuzer wetenschappelijker park verwacht. Het geheel doet nogal pretparkachtig aan met o.s. een vluchtsimulatie. Wel indrukwekkend was de plek te zien waar al die historische raketlancering plaats hebben gevonden.

With partner, May 2003
"Informatief en leuk"translate
maaike

04/08/2010 Ondanks dat wij niet echt in ruimtevaart geïnteresseerd zijn, was het heel informatief, indrukwekkend en interessant om te zien. Erg leuk dat de chauffeur van de rondtourbus ook nog vertelde over alle flora en fauna die je onderweg ook nog zag. De moeite waard!

With partner, June 1999
"Geweldig"translate
Esrima

24/02/2014 Het is inmiddels alweer 15 jaar geleden dat ik er geweest ben, maar de herinneringen zijn er nog. Geweldig om te zien en om mee te maken.

With partner, December 1997
"Zeker de moeite waard"translate
tanja

23/07/2010 Je ziet het wel op tv maar je moet het echt gezien hebben van dichtbij om er over mee te praten. Toen wij er waren werd er net 1 gelanceerd. Prachtig. Het park opzich bied enorm veel om een indruk te krijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat ze allemaal daar doen. Dus echt de moeite waard

1 2 next

What do you think of in-flight food?