Arrival date
Departure date
From $ 126
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Holiday Inn Hasbrouck Heights***
Reviews Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights***
283 Route 17 South, NJ-07604, Hasbrouck Heights

If you want to avoid disappointment during your holiday in Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights***? Then take a look at the reviews of Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights*** in Hasbrouck Heights, written by other travellers.
Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights scores a 8.5 out of 10, based on 44 reviews
Are you curious about what to expect on your holiday in Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights***? Take a look at the reviews of Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights*** in Hasbrouck Heights, placed by visitors. Next to that you can find 24 holiday photos regarding Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights*** on the Zoover website. - - -
Unfortunately there are no English reviews for Holiday Inn Hasbrouck Heights*** Hasbrouck Heights. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

Family with older children, May 2014
"Goede ligging ten opzichte van New York"translate
roger-en-miranda-ge...
Rooms

13/06/2014 geweldig hotel doen alles om het hun gasten naar de zin te maken.
busje voor je te brengen naar supermarkt, bus of winkelcentrum binnen een straal van 3 milles. goed ontbijt. in de lobby gratis thee, koffie en water. iedere morgen een gratis krant voor de hoteldeur. Op de kamer, airco,ijskast, strijkijzer en plank, kluis en magnetron,allemaal in de kamerprijs inbegrepen.

Family with older children, May 2014
"Nooit meer"translate
Jacqueline
3.0
5.0
Rooms

14/05/2014 Hotel is prima. Service van de shuttle bus naar de bushalte is niet goed. In de lobby wachten. Mensen die buiten zitten springen in de shuttle bus, weg bus. Dan maar buiten wachten in de kou en regen. De bus retour naar NY kostte $8,50 pp. Heen met de bus 163 ging goed. Terug lopen is absoluut geen optie, veel te ver en geen 20 minuten! Met bus 163 terug, een ramp! Bij gate 224 moesten we al gauw 45 min. tot 1 u wachten. Terugrit minstens 1 uur. Dus geen 35 minuten. Een ramp. En of je nu 's-middags om 17.00 uur terug gaat of om 20.00 uur, het is hartstikke druk bij die bus. Guy van de shuttle bus zei ons dat het veel goedkoper was om met de taxi terug naar het vliegveld te rijden i.p.v. met de bus. Gedaan. Blijkt de rit ineens $30,00 duurder te zijn dan wat Guy zei. Nooit meer dit hotel. Pak een hotel in Queens, 10 minuten lopen naar de metro en dan 30 minuten met de metro naar Times Square. Helaas was dit hotel gesloten i.v.m. renovatie, anders hadden we dit hotel weer geboekt.

With partner, January 2014
"Prima plaats voor citytrip naar NY >3 dagen."translate
Margreet
Rooms

30/01/2014 In het hotel verbleven om NY te bezoeken (6dagen). Op Newark vertelde men dat een taxi 60dollar was, wij pakten de bus, paar dollar pp. Via Penn Station wel 1-1,5uur onderweg geweest naar Hasbrouck H.
Met een shuttle-busje van het hotel wordt je naar de bushalte gebracht. Hasbrouck H. is heuvelachtig en het hotel ligt beneden. Met bus 163 of 164 voor ongeveer 8 dollar p.p. retour Porth Autority, busstation in NY en dichtbij Times Square. Bij terugkomst liepen wij terug naar het hotel, ongeveer 20min.
Kamers zijn groot en ruim, schoon tapijt, geen vlekken, schoon beddengoed, elke dag schone handdoeken en kleine schoonmaak. Koelkast en magnetron op de kamer. In de lobby gratis koffie en thee. Weinig lawaai, behalve de waterleidingen van de buren hoorden wij goed. 1x ontbijtbuffet gedaan, erg uitgebreid, smaakte goed. Naast het hotel McDonalds en op 5-10min. lopen klein winkelcentra met bagel/broodjes zaak en smakelijke, maar ietwat ongezellige pizzeria. Zeker een aanrader!

With partner, September 2013
"Geweldig hotel in de buurt van New York"translate
serani
Rooms

31/10/2013 Het hotel is schoon, ruime kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt en de service is geweldig! Dit hotel is een aanrader voor diegene die niet in het veel te dure Manhattan wil verblijven en het niet vervelend vindt om een halfuurtje met de bus te reizen. Ieder half uur rijdt er een busje vanaf het hotel naar de bushalte en een retourtje naar Manhattan kost 8 dollar. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Family with older children, August 2013
"Geweldig hotel"translate
nelayan
Rooms

14/08/2013 geweldig hotel voor citytrip.
met name voor de mensen die savonds even NY uit willen.
half uurtje met de bus.

Friends, July 2013
"Perfecte plek voor NYC en andere trips"translate
Suzanne
Rooms

03/08/2013 Een rustig hotel met mooie en goede kamers. Ruime, nette en schone badkamer! Goede en grote bedden.
Vriendelijk personeel en behulpzaam bij het regelen van een taxi en andere vragen. Gratis Wifi (let op, op zondag wordt de code aangepast). Zwembad lekker om even bij te komen van alle indrukken.
Eten in het restaurant is goed en prijstechnisch okay.

Friends, May 2013
"De communicatie moet beter!"translate
Willa
5.0
Rooms

19/06/2013 De kamers in dit hotel zijn prima en worden ook goed schoongehouden. De ATM automaat werkt niet voor onze passen. Men bleef volhouden dat dit aan onze Europese passen lag, hoewel wij elders wel gewoon geld uit de automaten konden halen. Er zijn 2 busjes om mensen naar diverse plekken te brengen en te halen. Bij aankomst krijg je een dienstregeling voor de bushalte om naar New York te gaan met de mededeling dat je via de payphone bij de Donutzaak moet bellen om opgehaald te worden. Deze payphone bleek niet te werken. Toen wij de chauffeur daarop aanspraken, zei hij dat dit al lang zo was. Wij moesten via de BP-pomp bellen. Haal het dan van je papieren af, zou ik zeggen. Wij wilden wat eten kopen en ook graag de shoppingmall zien. Volgens het personeel achter de balie was in de
shoppingmall ook een foodstore en volgens de chauffeur die ons van de bushalte haalde werden we na een uur weer opgehaald. Er was geen foodstore en pas na 2 en 1/2 uur werden we opgehaald. Kortom veel verwarring.

With partner, May 2013
"Heerlijk verblijf"translate
Marloes
Rooms

20/05/2013 Een heerlijk verblijf in dit hotel. Erg goed slapen (ieder zijn eigen king-size bed) na vermoeiende dagen in de stad. Wel ver van de stad (anderhalf uur van vertrek uit kamer tot op Times Square) maar met service bus van hotel en het comfort van het hotel, wel een aanrader. Ook is er een service busje dat je naar de shopping mall brengt en weer haalt. Alles gratis. Als je 's avonds tot 23u terug bent uit de stad, belt de benzinepomphouder het hotel en word je binnen 5 min opgehaald. Tóp service hoor! Vriendelijk personeel. In badkamer shampoo, bodylotion en fohn aanwezig. (Scheelt mee nemen dus) En als je iets vergeten bent, wordt dat in het hotel voor je geregeld, gratis) Kwamen wij achter nadat we tandenborstels gekocht hadden :)

Business trip, January 2013
"Goed en Gezellig Hotel"translate
Kirsten
Rooms

30/07/2014 Goede kamers, goede service, leuke bar, prima ontbijt. Alles ok. Net even buiten de drukte van NY, maar wel goed bereikbaar

With partner, December 2012
"Super hotel voor een bezoek aan New York"translate
Ferry
Rooms

05/01/2013 Goed verzorgd hotel. Service ten top. Het hotel ligt in New Jersey. Met de bus 30/40 minuutjes ben je er. Het hotel brengt je met een shuttle bus naar de bushalte waar je opstapt. Een rountrip/retour kost 8,50 dollar. New York op zich is ongelofelijke duur. Standaard berekenen ze 20% fooi en 8.875% verkoperstax. Alles is dus ruim 28% duurder. Om te shoppen moet je je laten brengen door het hotel naar de malls in new jersey. Sigaretten in New York zijn 16 dollar, in New Yersey 7,95 dollar. Dus je kan zelf opmaken wat het prijsverschil is met New York en New Jersey. New York is een stad van rijen, lange wachtrijen. Bij de wc's de Starbucks en de bezienswaardigheden, overal die verschrikkelijk lange rijen. Maar New York is een stad dat je eens in je leven gezien moet hebben. Zoals je op tv ziet, is het in werkelijkheid ook!

1 2 3 4 5 next